News and SocietyFilusufìa

A questa retorica hè un strumentu stylistivu spressive

In u nostru vocabuli, un tali cuncettu hè stata rijocatu, cum'è una questa retorica. Hè una forma di parola, creata per dà ricchezza è spressiva. In u mondu mudernu, u terminu più frequente si riferisce à una quistione chì ùn deve micca esse risposta. Intendemu di capiscenu tutte ciò chì in più detail.

A questa rhetorica hè una sintesia affirmativa, chì hè sola vistutu di una forma indirgiosa. In tali parolle, ci hè spessu una verità, chì ùn ci hè bisognu di pruvucallu. Pò esse cum'è tutti i dogma longu familiarii ("E qualessu tipu di russu ùn piace mancu rapidu?" - N. V. Gogol), e stimi riferiti à un casu o una persona specifica ("Quellu chì in u capu sera chì u prigiuneru decide di fughje da ghjornu, In fronte di u prigiò tuttu? "- M. Gorky). Comu regula, per esse capace di mette una marca punctuazione pertinenti à a fine di l'esame esposizione-sentenzi interrogative , sò disposti cumu u principiu di a question.

Sapemu in una scienza cum'è etimologia (studia l' urìgine di i paroli) si pò dì chì una questa retorica hè una espressione d'expressione. Hè necessariu per dà i culori addizzioni à u nostru discursu, per creà sti o quellu effetti. U fattu hè chì a razziali di a parola "rhetorica" hè u termini "retorika". E hà una relazione diretta cù l'eloquenza è l'oratoriu. Per capiscenu cumu capiscenu a questione retorica, puderete, avè avutu cura listinu di discorsi di pulitici, attori è diplomati.

Hè tìpica, sta forma di parlà hè spessu usata per cunvince l'interlucutore o un certu gruppu di pirsuni in qualcosa. A questa retòrica hè una occasione di fà una persona penserianu di u fattu chì a cosa chì deve esse affirmata hè oblicu, è vale a pena cumprà è accetta. Spessu, "guarda" in famìglie di famiglia, per esempiu, quandu un maritu prova di dimustrà a so fideltà à a donna ("Pensate chì puderebbe vendu à u nostru ristorante cù una altra donna?"), È hè un dispositiu politicu assai efficace chì permette persuade A la fideltà di un particulari parti o candidatu à una grande parte di u populu.

Per capiscinu ciò chì a questa retorica significa in a littiratura hè ancu simplice. Hè abbastanza per citaru cum'è esempiu a famosa lettera di Tatyana Larina, chì cumincià cù e parolle: "Scrivu à voi - quale hè più? Cosa àutru chi pozzu diri? "U poveru brillanti di u Golden Age hà usatu questu mezzu stilisticu per fà a dichjarazione di l'heroina più emuzionale, spressiva è intriganti. Ci hè assai esempi simili in russu è in i classichi straneri. Ùn avemu micca avvisu dinò, ma hè grazia à sta tecnica simplicia per amparà a puisia è a prosa chì si faci più faciule.

Quand'ellu fù esaminatu, a questa retorica hè quella chì ogni ghjàcchju deve fà affruntà constantemente. Hè indispensabile in lu discursu coloquial, è in publicità, littiratura, pulitica. Eppuru, quandu prumove in l'studiu di la ritorica è l'eloquenza, pudete fà usà facilmente per attruvaranu quantu persone ch'è avete bisognu à a vostra vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.