A perfettamuPsiculugia

A persona latente hè a persona latente o secreta

Latinu latinu in traduzzione significa "oculistica". Latinu si usa a medicina è a jurisprudenza. Per quessa, i termini "tuberkulosi latenti", "..." diabetes, "..." l'hepatitis, "..." a sibiliata o a "criminalità latente" sò micca sorprenente. Questa parolla ponu truvà decenani di sinonimu è di frasi chì spiecanu u so significatu - dormante, invisibile, in potenza, inaccessibile à l'osservazione esterna è, in fine, di sicretu.

U significatu mudernu è l'applicazione di u cuncettu di "latenza"

Ma s'ellu hè una "palora di moda", pò esse chjamatu qualcosa chì si deve esse, ma micca osservata bè. Hè per quessa, una persona latente hè una persona cun u fondu doppiu, guidendu una vita duppia, avè un second "I". Pudete dì - un charlatuni, o pudete - una persona latente.

Avà stu aggittivu a maiò parte di spessu si comporte cù u nomu "l'omosessualità". Un latinu omosexual hè unu chì ùn cunnosci micca o ùn hè micca sicuru d'avè inclinazione sicreta. Invece cù "un'allegazioni" di culurite "di" desideratura gay ", chì" latente "ùn hè micca diventatu.

A persona latente hè spessu una persona infeliz, è a so doppia vita pò esse ubbligata da circunanzi circundante, a so propria indecisione, incapacità di cambià i cundizzioni di l'esistenza, cusì parlà, u cunflittu tra una persona è a sucità. In a storia brevi "Man Latent", l'eroi avessi a realità odiosa cum'è un sognu, è u sònniu cum'è una vita bella.

Strictly speaking, una persona latente hè un scout, è un partisanu, o ", ghjucatu in u ghjornu di l'imperu".

A parolla "latente", u significatu chì in u mumentu sustituisci sustituverà a parola "secret" in a moda cunvivialità, entri à a famiglia pocu pocu, ma spreati quasi nisuna zona. Cù novi tempu i novi parolle venenu. E vinni andà. Questu hè, si sò stati, ma ùn anu più per ogni passu. Per esempiu, "creativa". A più recerta, salvu chì solu un porcu ùn hè chjamatu sta parola. Ci hè ancu - "pathos" è "rudimentale".

Durabilità di i cuncetti di moda

Probabilizente, u cuncettu di "personalità latente" pò esse interpretatu cum'è "misteriosu" o "inexploru", è ùn ci hè micca pussibule di studià. Allora u "latinu yeti" hà ancu u dirittu di esse.

Ci hè un termu "intellectualità latente", chì appiicà à una persona chì ùn vulia micca esposta da a sucità. Una persona latente intellectualmente hè una persona chì oculta a presenza di a mente o ùn suspettà micca a so presenza.

U cuncettu di "studiu latente" hè interpretatu cum'è una relazione causali entre dui stimuli indifferenti chì ùn sò micca supportatu b'mod esplisticu. Tuttu chistu s'utilice per rinfurzà l'imaginariu di a lingua, spessu in l'absenza di u so pensamentu imaginariu.

Parolle di moda

U significatu di a parola "latente" hè interpretatu cum'è qualcosa chì ùn hà osservatu temporaneamente, ma chì, sottu a circustanza approprita, es necessariu manifestazioni in u futuru. Questu hè definitu un termu prufessiunale. In a fisica, chjarla prucessi specifichi, quì ci sò cuncetti - "latent (latent) heat of melting" e "latent heat of vaporization".

Ma u "misantropu latente" - a frasa, chjamata Chubais, - sia intrigante, cool è incomprensibile. È chì hè publicità - "Un omu talentu da definitu" schizophrique latent ". À quell'èpuca quandu a parola diventa modesta, a nausea di u so usu di a parolla supera tutte e limità di u permissibile, u so significatu veru si perde è diventa veramente latente.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.