Food e bevandeTips Cooking

À amparà a còciri herbes in u fornu, oltri a àutri pisci

Chì l'principiatu cù i fatti chi pisci, in più, hè diliziosu, è di più interessante, ùn cambia cumu hè statu cottu. Fàllu, o noodles, seccu, o fumé, in ogni forma - un prodottu interessante. Raramenti vistu per un piattu, chì ùn si prisentà u pisci. More bona pisci arechja, una attribuilla primura di i voti, pesca.

Guardà una pochi di e spezie di pisci, di li quali priparà Sognu ospiti. How to cook a herbes in u fornu, micca tanti pirsuni a sapiri, e si sapi lu infurmazione in stu articulu ùn sarà superfluous, è ancu esse capaci à insignà calcosa novu.

Cosa hè bisognu di i priparazioni di: una coppia di pisci meu (u numaru dipende di u pesu), macchia (aneto, prezzemolo), in terra, pepe neru, oliu girasole è u sali.

So prima noi ci vole appruntà di lu Acuna di pisci. Piglià un mid prufonda è a so sbuchjata chop | l 'agliu; Di sicuru, ci hè megliu à capia u strumentu particulari. Ci capia dinò u limone - mezzo sarà abbastanza, mette pepe parfumatu, l 'oliu vegetale, è tutte e sta' aghjunghje certi sali.

Avà, how to cook herbes in u fornu. Avemu pulizziari la pisci, esse sicuru di caccià u gills, caccià u giblets è unu vestitzioni, chì era statu preparatu in nanzu, ouverature bè. Oltri a chistu, nun sulu fora ma dintra. On panatteria, lu pisci micca à offre è perde appellu, mette suttili. Pudete Tunica lu in dui Bonifacio. Sè u barbecue ùn hè micca una herbes à un tempu, po in la lingua di tutti li pisci, locu, limone, micca tutta, di sicuru, e un coppiu di fette. Poi èssiri la lingua di tutti li pisci cù pezzucci. Avà, avemu lassari di medità un linzolu panatteria ora cu li pisci in u fornu.

Dopu à a so champagne, vi ponu cullà cù una pignatta latu. Ma una pignatta cantu hè megliu à appruntà à tempu. I pomi pò ièssiri usatu comu. Si pò esse un nteru, è pò esse patati. Sapennu comu a còciri herbes in u fornu, vi ponu pagà attente à avutri muzzina di pisci.

Per esempiu, flet, fish, hè dinù assai diliziosi. E qualifies comu na padedda, o in u fornu. In i seguenti ligne noi amparà cumu a còciri flet in u fornu.

Prima di frittura, flet, hè necessaria à tagliata. In lu assai di picculu osse situatu à u bordu. Calchissia li ama a forma tostato, calchissia in lu cuntrariu, li Efface. Dapoi stu pisci, comu autri appartamentu, avemu solu bisognu di i so culatta. Tali banni in quattru flet.

Tagghiò la testa, Palmes e cuda. Cacciate i so peddi è cumincià a siparari li filettare da l 'ossa. A peddi ùn si pò cacciatu, di novu, chì si ama. Doppu ca, lu pisci si pò atturcinata in suttili e postu in u fornu. Sè voi di sceglie a frittu 'na la paredda, in l' ogghiu, u cuntrollu di Temperature deve micca supirava li 80 gradi, veni spicificatu tutti i limènti cuntenute in u culo pò esse persi. Flet cucina a lu furnu, si pò mette i spezii in kidnapping (romarin, agliu), aghjunghje u sali, agliu è pèveru, annacquata hè tutte e cu ogghiu e all'Europei la suttili cusì chì u cuntenutu sanu sanu micca piaciutu. Expose la température fornu à 180 gradi, è cuire.

À amparà a còciri haddock in u fornu, aghju appena amparatu. Avemu bisognu di haddock, o piuttostu u so fillet, uni pochi di pomi, unu o dui cipolle (sicondu u pesu), unu burro cucchiara, 600-700 latti ml, risu, sali è pèveru.

Bollire risu è aghjunghje i fette di fillet di haddock. Carta lu burru e mmiscari bè. Piglià 'na la paredda, algeri si cu ogghiu e si lu in u massa Priparati. Pudete puru aduprà ova gaddina, duru-noodles. Tagliate in fette è li messe in u cima di fette di haddock. Allora si tutti i aghjunghje u sali è pèveru. U prucessu di finale di a preparazione sarà a gula u cuntenutu sanu sanu di l 'na padedda cu ogghiu. Mettimu in u fornu è cuire sinu à tandu, sinu à noi vede un tozzu 'oru.

In issu articulu, avemu fighjuleti micca solu come to cook herbes in u fornu, ma dinù priparà e avutri muzzina di pisci. Avemu speru chi stu articulu hà da esse tandu interessante è Informativ.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.