News and SocietyNatura

Veninu di viper, apicultori, scorpion - bona o mala

À una parolla di velu à tutti, ci hè una sensazione di periculu è l'alarma. Avemu l'usu di assucià cù questa parolla penseri à i so effetti dannuu nantu à u corpu. Hè veramente chì u vintu di u viper è autri rapprisintanti di u re regnu animali è u mondu di l'insetti hè periculoso?

Viper hè una serpente chì hè spargiate in tuttu u territoriu tutale di Russia. Questa hè l'unicu modu di serpente svinte chì pò esse truvata in i boschi di a regione Mosca. A sò attività hè attivata cù l'iniziu di a primavera. A stu tempu si svegliu di a iperazioni. Vipers si stabiliscenu in gruppi, questu, ci sò posti cù un altu gradu di cuncintrazione di questa spezie. È, veramente, ùn pudete micca scuntate un individuu individuu in un spaziu spaziu. Questu hè dovutu à a prisenza o assicuranza di un locu adattatu per invierte.


A dieta di a viper hè variata. Hè custituitu petits rosterti, lucertuli, grenze, pollitti è i picculi. Ciò chì a viper si fa a depende di a località. Per destruisce a vittima, usanu poison. Per i picculi rapprisintanti di fauna, u venenu di una viper hè mortale. Pi la serpenti, u velu hè un catalizatore per u sistema digestivu.


U vellinu di una viper hè principalmente di u sistema di cori. In questu, a neurotoxina di sustanzi, chì cuntene, cuntene una parte activa. Ci hè ancu un cambiamentu in a cumuzioni di u sangue. Sutta l'influenza di u velu, i sangue di i sangue di i sangue.


U sintimu sintumu di un muzzicu sarà cunsideratu u dolore, chì aumenta simultaneamente cun un aumentu di inchieru di u locu muzzicu. In più di dui ghjorni, ci hè un incrementu in i nodi. Ci hè vucazione è blisteri. Malgradu a tutalità di a toxicità di u vierru, ùn hè micca fatale à l'omu. À i primi signali di un muccuni, hè megliu chjamà sangue da una ferita, dà un anestèsimu è un rimediale antiallergèticu, è dinò una medicina per sustene l'opera di u core. A vittima hè bisognu di pane è aiuta qualificata di un spicializatu. In a medicina, u velu di un viper hè micca aplicatu.


A verità di u velu poison, u venomu hè in generale in a medicina ufficiale è folklore. Havi propietari di valurizà parechji volte per aghjelerà a maiò parte di i prucessi fisiulogichi in u corpu. Hè abbastanza solu una petite dosis di vinu à a bee per avè un effetti visuali. Per quessa, tutti i procedimi di u so usu si deve esse realizatu solu sottu à a survegazione di un spicializatu in stu campu.


Per studià i prupitati medicinali di u velu d'ape, l'umanità hè stata prumessa per un bellu pezzu. Ancu in l'antichità era assai usata per u trattamentu. I prughjetti di u velu d'ape pò i migliurà a cumpusizioni è a cunsistenza di u sangue, cusì a riduzzione di u sopra à u core. A cumpusizioni di u velu facenu pussibule accènzule a penetrazione di nutrienti in u corpu. Contene assai amino àciti, cobre, ferru, calcium, magnesiu. Hè utilita com un antiinflamatori è analgésicu.


A apicultore per una longa vita si deve esse usata da quantu a so abilità di sgaggerà è segrèghjenu un velu. Questu hè micca solu un modu di prutezzione, ma dinò una rinnovazione di u sangue. Questi pruprietati sò pussede da u velu liberatu da l'abi.


Sicondu a ricerca, u velu di l'Scorpion ùn hè micca solu periculatu per a vita, ma ancu capaci di sullofarì u dulore. Questa cunchiugghiu era assicuratu da i scientifichi Israeli. I so piani includeu u sviluppu di l'analgàsticu basatu annantu à questu poison. In u velu di issi animali, i tossini peptidi sò truvati chì ponu influenzà qualche di e sensazioni di u dulore di una persona. Mentre i scienziate sò prupone l'astu di studià l'effettu di sta sustanzu è i so cumpunenti, per dà l'umanità un novu genaru d'analgistri. I patrimonii curative di u velu d'scorpion eranu cunnisciuti in a China antica. Hè amplamente utilizata issu rimedju in a medicina famigliali.


L'usu di poisons in a vita di u ghjornu hè periculatu per a salute. Hè pussibile solu sottu a cuntrollu cuntinuu di un duttore. U trattamentu cù l'usu di veleni hè pruibitu strettu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.