Casa e FamigliaAnziani

Vellezza - per trattà a vechja?

A quistione di quantu una persona hà da esse cunsiderata vechja, in a societat moderna hè sempri più diventendu. L'adulescenti, senza esità, piglià à questa categuria tutti quelli chì anu reached 25 anni di età. E l'impiegatori ùn cunzidira micca espunenti quelli chì sò più di 40 anni.

Chì ci sò i limiti di l'anziani? E qualessu tipu di sucità debe d'esse ligata à a vichjàia?

Opere di u publicu

Trà parechji persone ci hè una parolla chì l'anziana faciule una persone più suscettibile à accidenti, indica una pratesa abilità d'aprenu per quarchi novu è escevule. Ma hè cusì cusì?

I fatti sò u cuntrariu. A marchja più veloce si faci cù una persona di 30 à 40 anni. Tutti i terri, chì hè mortu in un accidentu di carru, hè un ghjovanu à 25 anni. Ùn ci hè nudda evidenza scientifica chì l'abilità mentali di una persona sana diminuite cù età, ùn esiste micca. L'opinione chì a vieja età è a maladie spadenda ùn hè micca veru - assai persone chì anu anzianu sò relativamente sani è, anch'elli, ùn anu micca cunsideratu elli.

Attitude versu a vichjàia

Avemu osservatu chì a ghjurnata di a sucità hè "obsessiva" cù a ghjuventù è in i media di l' anziani, in una luci distorta. Trà i principali nantu à a television, ùn truvate micca una persona anziana. Fighjemu una paradossu: questu maiò in a storia di l'umanità hè tantu fattu per a salvezza suciale è ecunomica di i membri di a società chì anu anzianu. In ogni casu, l'opinione chì anu in elli in a socie hè assai negativu.

L'omu più old face discriminazione. I medichi cresinu chì, dopu à 65 anni di e misure preventivi, per applià i tardi è malati di l'anziani sò referenu cum'è ailments senile, chì nemmenu una cura medica d'alta qualità. L'omu vechju hè accusatu chì assorbiscenu una parte esorbita di i fondi liberati per i cura di a salute. È dinò un grande numaru di pensioni in parechji paesi chjamanu a causa di difficultà ecunumia. "Grey-haired" hè chjamatu a vechja, a caratteristica, accunsente, hè assai sfarente.

Valiuta cuntribuzione di e persone maiò

Ghjudicate per sè stessu: sicondu i soziologi, parechji membri maiori di a societa ani più prusperità è una maioria indipindenza ecunumia chì i giovani cunse parechji, in particulare in paese avanzatu. Questu facenu i megliu cumprati, chì influenzanu bè a l'economia di i so stati.

Un terzu di tutti e donne chì travaglià spuntanu i figlioli à a cura di l'avanna, chì, sicondu parechje stimi, portanu a mezzo di tutti i travaglii di zitelli.

Per parechje persone, a vechja ùn hè micca un ostaculu per dominar l'informatica è l'altri novità di a tecnulugia. Amparate assai di passà a so spettazza à l'altri.

Inoltre, un numiru di numaru di persone di età di ritirata ricusate di passà un meritu meritu.

Continue per stà per a vita attiva

Anzianu anzianu ùn hè micca un impunenti per una vita felice. Tutte l'anziani anu una cosa in cumunu: sò impurtante in ogni attività utili, se u travagliu pagatu, o travagliu voluntariu.

Continue per esse attivu, fà esercizii fisici, interessate à l'altri populi di tutti l'età è satisfà e vostre aspetti spirituali.

Pruvate di circà u mondu fàciliu è portanu diversità à a vostra vita.

Piglià i cunsiglii di l'Organizazione Munciali di a Salute, chì serà utile à i ghjovani è anziani: "Cumu a salute favorevi vita attiva, è a vita attiva proporciona una excelente opportunità per mantene a salute".

A capacità di godiri a vita in età vechja pò esse influenzata à un certu sensu da l'opinione preghjudiziale di l'altri, ma ùn scurdate micca quella alivi è decisu da a vista di a persona maiò di a so vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.