Casa e FamigliaVacanze

Natini di Natali

A Natività di Cristu hà longu festa di famiglia pè i cristiani , quandu ùn avemu micca solu tradizioni d'honor, ma ancu pruvate d'intruducerà i nostri zitelli per elli. I carusi addulveni di l'arbre è appartenenu à u ghjocu cù u carolmente. Dopu avè amparatu quarchi carols, andonu nantu à e so famiglie è i vicini, cun eccitazione, sapendu chì elli ricevenu alimentariu è soldi. In casu, se a tradizione di decorazione un arbre christmas hè osservatu in quasi ogni famiglia, ùn sò micca tutti frutti. U costume di sta sola era hè quasi persu è solu solu pocu fà vene à rinviviscia. Ma chì ghjè cusì cusì, è chì sapemu cusì?

Ci era n'anticu di una festa pagana tra l'antichi Slaves - Kolyada o Korotun. Hà avutu u 21 di dicembre è hè assuciatu cù u solstiziu invernu. I slaves pensanu chì a serpente Korotun hè ghjuntu di u sole da u Sun. Allora a dea Kolyada hà datu un novu Sun, è cusì chì u Korotun ùn l'hà manghjatu, i pagani persiendule cù i rituali. È andonu da e case di i vicini è annuncia u nàscita di un novu Soli o un novu annu. I públicu mummificatu cù l'apparenza di a prima stata culatta in casa, cantate canzoni majestichi di l'astri, u sole è a luna, chì vulianu i benessiri di i patroni. Dopu à sti canzoni si cuminciaru à chjamà carols.

Cù l'avventu di u Cristianescu in Russia, i ritu pagani ùn perdenu micca a so influenza, è a chjesa hà avutu bisognu di adattà a fede. In u risultatu, a festa di Kolyada hè statu "redone" per a chiesa è hà timatu à Natale è Natale. Ma carols per u Natale in u sensu ùn anu micca cambiatu. Anu glurificà i prupietari di a casa, l 'avènduli una rica raccogliosa è a salute, è raghjagna ancu per l'alimentu per elli.

Per i Cristiani, a festa di a Natività di Cristu resta una di e festioni più significati di l'annu. In Russia hè celebrata u 7 di ghjennaghju. Hè passatu in u cercu di famiglia è d'amici cari. U figliolu ricevenu rigali è dicenu i carols di Natale appruvatu. In questu casu, ghjè solitu à travagliate grani cum'è un simbulu di benessere. Ci sò altre usi chì migraru da i riti pagani. Per esempiu, decorate un arbre christmas, decore una casa. Allora, oghje a bellezza cuniferu, decorata cù ghjucate è garlande, hè un attributu obligatoriu di Natale. E in a casa una tavola festiva hè stallata nantu à a tavula, candelli sò illuminati n ogni locu, è a stanza guida bè cù un arvulu di Natale è bè delturatu. U mistressi deve tene ciò chì in vigilia di e vacanze necessariu per guardà prestu per i belli petri è documenti, chì in questa ora i figlioli pò veninu à cantà i carols di Natale. Sì ùn ci hè micca furnitu, pudete dunate carols à i soldi. I carci sò normi nè cuntentu, sia per quessa è à l'altru. E certi volti di Natale per u Natale cumpensu apertamentu una dumanda di donate soldi. In questu casu, hè megliu ùn ricusà è dà una petite denominazione. U rimbursu ùn hè micca accettatu. Pudete piglià i zitelli per andà cun elli, avèndusi tutti di benessiri. Allora si ncontranu i Natale in cità.

In certi paesi, u rituali di caroling hè più approssimatu à quellu chì era fatta capunanzu, solu un seculu. I festi eranu enormi. I retefettori cugliau una muntagna tutta, è l'adulti. Si andonu in parechji animali: un oziu, un porcu, un gattu, una guara, un raposo. Hè necessitamenti trà elli era unu per esse vistutu di una capra. A capra simbolizza a fertilità è a prosperità. "I capri è stati cunfessi" di casa in casa. Hè necessariu di metterà una stella ottanta puntata annantu à un polu longu, chjama una candela in ellu è annunziate l'arrivata di Natale. Arcuni alcune di Natale anu priservatu l'anticu testu, chì ricerche à l'aksen, avena è altri caratteri mitulogichi assuciati cù u ciculu di primavera. L'altri elogi l'arrivu di Natale. Ma ùn importa micca quantu cumincianu, in ogni di quelli chì i caroling persone prupone à l'invitati da i patroni. Tuttavia, no tutti l'avanti, apparentemente, anu preseltu per prisentà i invitati di Natali. I patroni di u mastru di carpinteri minacciavanu di spotazzu quarchi cosa o per piglià una vacca o una capra. È oghji Natali di Natale per u Natale spessu seguitate u felicità è i bisogni di u bè è di a salute, cuntenenu avvieni di ciò chì ameoni à i maestri cresceti. Ma sononu più jocu, è mancu sia invucatu quellu chì ùn volenu micca rigalu à i mummi. E in generale, a ceremonia di caroling ampara una attitudina bona è positiva, dà parechji momenti piacevuli à tutti in vigilia di Natale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.