BellezzaUnghie

Veil (manicure): how to draw, design

I mani bè prudutti sò a carta di citeddu di qualsiasi donna, è per quessa ci anu sempre oghje belli. Un manicure nimicu sempre attrae l'attenzione, sopramente si hè fatta in una tecnica inusual. Oghje, in a tendenza, disinni spressiva, idee spettaculari, ma l'apustu principali hè sempre fatta nantu à una eseguzione pulita.

A manicura di u velu hè diventendu rapidamente pupularità. In u pòpulu ci sò altre nome di sta tecnica, per esempiu, "Calenzana", "Calzi" o "Fils". Stu disignu anu un spressivu spontaniu è à u listessu apolu gentile.

Pudete fà cumu una manicura in u salonu di un maestru prufessore è in casa. Fortunatamente, l'elegimentu mudernu di i prudutti di ughjettu per l'articulu hè estremamente larga, perchè ancu quelli chì ùn viaghjanu micca beni, hè pussibule fà un manicu "Veil" cù i so mani. Tuttavia, avete bisognu di parechji règuli: i chioda sò stati stessi longhi è forma, a pelle di e mani è cuticuli in cundizione vicinu à a cundizione ideale. Sè à u travagliu fate un errore, ùn pruvate impastichjà in ghjineraghju di e corsi. Elimineu u disignu fallutu, remake it again. Comu tutti l'opere di l'opra designi spettaculari, u "Veil" precisa leie precisamente precisa, tutti i difetti seranu evidenti è annuleranu tutti l'sforzi. Ma a ricumpenza per u travagliu è u sforzu serà bellu manicu cù ungles inusual.

Chì hè una manicuria velule?

Questa versione di u prugettu vinia pocu tempu, ma già avia avutu u tempu di fallu in love with many. A so funzione principale hè a similitude cù e mosche ragazzi è i ristretti rughjoni cù tulli o nylon. Manicura "Veil" ("Pantyhose") pò esse fatte nantu à e unghji di qualsiasia larga, in più, cù l'aiutu di un mudellu, pudete aghjustà visualement a forma.

Colori classic

Stu tipu di manicuranza hè spessu adupratu in u biancu. À u listessu tempu, prima chì u dibuju hè stallatu, i unghji sò cuparti cun una base beige o rossa, in cima di u quale u stessu "veilu" hè aplicatu. Per fà affinchisce chì l'unghje hè strettaghju in u nylon, una tecnica trucosa hè aduprata: un vernice cessurore o freturore hè una picca tintatu in u biancu. U risultatu hè un trasluzione tonificanti.

Manicura negra "Veil" pò esse cunghjunata cù altre culori di a basa, cum'è pastel, bright or glitter.

Un "velu" biancu hè spessu usatu per un manicure di e casate. A tecnica hè quasi a stissa cosa. In cumminazione cù diversi effetti, i inseriti ponti bianchi sò perfettu in l'immubiliare ogni ghjornu.

Parrannu di i culori classici, ùn hè micca necessariu di mantene in mente chì sò l'unichi. Parechji altri sò ancu accettate. U vaghjulu di fattu pò esse solu nìvuru o biancu, è per quessa, per nyl-design, imitatu tulu o capron, pudete utilizate sfarenti sfumature. Sperimentazione cù u verde scuru, zafirinu, bordeaux nantu à u fondu trasparente. Sì, è u sfondate stessu pò esse fatta in colore.

Pittura nantu à unità cun l'aiutu di un vernice solitu

Manicura «Veil», a foto di quale hè presentata in l'illustrazione chì seguita, pò esse sia realizatu indipindente in casa.

Esse dumandà u seguente:

  • Vernamentu di culori rosa è neri;
  • Manicura manichi;
  • Pinceltu finu;
  • Fixer o vernice spumante;
  • Applicatori (adattati per una chjappola o ghjustu strippi rimettuli).

Prima di l'iniziu l'applicazione di a staghjoni decurina, realizanu tutte e prublemi di iegge necessarii: trattà i vignaghjoli di u unghji, fendu a superficia cun un frettu, trattatu a cutícula, sguassate e riflette (in casu).

Capisce i unghji cù una laca rosa, lasciate seccu. Maturu 3-4 gocci di vernice-fixer cù una sola gota di vernici negra, cunglite. Cubra a mistura risultatu cù questi unghji nantu à chì pensa à fà un decoru di velu. Quandu a superficia s'assicuta in tuttu, pudete aduprà l'impresa. Pettite prestu nantu à i pezzi organichi è espressioni in u fondo di u velu. Ma ancu quelli chì ùn sò micca scribbili bè cose per fà. Pudete osservà a simetria, è pudete fà senza ellu, perche e mosche ùn ponu situà nantu à u velu chaotically.

À quì stessu finali, ùn deveru tutte e cose e tutte e unghji più di cunflittu è permettenu di secchi. A manicurie ùn durà longeva, ma u so costu hè pocu bassu, è in u periodu di furmazione hè moltu più faciule di manipulà i vernici konvenciali, in casu d'alloghji.

Manicure with stamping

Stu metudu hè unu di i più populari. Hè abbastanza fàciule per amparà, ùn deve micca dumandà assai investimentu, ma u risultatu hè invariably excellent.

Per fà una manicura "Veil" cù l'aiutu di stampà, avete bisognu di u seguente:

  • Vernici: negru è cuntrastu per u fondu;
  • Un pranzu cù un patrone di laser chì s'assumiglia un lace o una mura;
  • Spatula plastica;
  • Stamp per stamping;
  • Fixer.

Tuttu chì avete bisognu hè vinutu in i gruppi è separati. In i dipartimenti di merchenzie per manicure, pudete truvà facilmente discs cun un mudellu adattatu à u velu manicurare.

Dopu chì u repertoriu di securizatu s'hè sicurezza, appliice 1-2 colti di lacatura negra nantu à u discu, presu a pressa à a spatula, distribuzione uniformi a laca per fassi cumprate i groove senza lacuna è incrusioni. Prisete u stampellu prima à u pianu, da u vinu. Paghjate cù cura di u vornu à u vignetu assicurendu chì u mudellu hè chjusu. Elimina tracci di vernici da a pelle è cuticula. Doppu l'asciucà di u vechju di u latte, i unghji pò esse cuparti cun un filtru.

Stu metudu hè adattatu per vernici konvenciali, è per u cunchiglia, solu ogni capo di manicura gel "Veil" deve esse secrezzatu sottu un lampe speziale.

Stichichi è decals

Un altru modu simpricu è ardu di ottene u gustu. L'scelta di ogni tipu d'elementi chì pò esse trasfirrati à i unghji hè impussibile grandi. A tavulica hè a stessa: porta cù una strata di culore di basa, aspetta per assecarià, trasmissione u patronu, fiscale. Sè travagliate cù vernice gel, prima di utilizà traduzzione, ùn ti scurdate di sguassà a strata pegosa.

Elementi decorattivi

Manicura "Veil" pò esse supplementatu cù diversi ornamenti. Oggetti chjari bortasi di u listessu coloru cum'è u patronu, strisce, elementi metallichi, cum'è arcu è cori. A unghji paria stylish, dà preferenza à u più chjucu pudendu truvà. Ci hè megliu perfetta è hè più piacevule per valdi.

Francese, l'idea di un unghjettu speciali

Dopu avè amparatu à fà un velu manicure, pudete impuniecce cun imagine differenti. Ghjè bellu aspettu assai, per esempiu, una chjuccula, quandu un stufa pocu è situata solu nantu à i punti di i unghji.

Per esse micca di soprapparizzione di l'imaghjini, u patronatu solu pò esse appiicatu à qualchi parte di e unghji, è u reste pò esse chjusu cù una laca monofònica.

Time and place

Prima di riceve u maestru di sta tecnica, serà utile per ricurdà chì a manicura "Veil" hè appruvata nò in ogni locu. L'abbundanza di tonalità scura hè assuciata à u luttu, è a combinazione di nìvuru è rosa pò parulle di lino. Ùn hè scandale di cunvene sta idee cum'è bona per un esame o entrevista. Match the manicure and clothes. U "vechju" hà incunatu in u stilu di notte è ancu in u kazhual, ma cù a robba in u stile di una catturaria o un vestitariu sportu, duverà ridículu. Ùn fate micca dichjarà una tappa è prima di vultà in vacanze, a spiaggia di mare ùn hè micca u locu per u lacciu. Ùn vi scurdate di a moderazione in ghjuvelli: stu disignu hè adattatu appiccicà anelli lacunqui senza pedcoli largu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.