Educazione:L'urdinaria è i scoli

Unexplained and interesting facts about the Earth

A terra hè l'unicu pianeta cun ugnatu, chì pò esse sanu sicuru chjamatu. A data, questu hè u mumentu definitu chì distingui a nostra casa spaziu da articuli simili. In ogni casu, sò fatti interessanti nantu à a Terra di questu solu u principiu. Invece ancu chì i risposte à parechji sicreti di u pianeta sò literalment sottu i vostri pedi è sopra a testa, i scientisti ùn puderanu micca spiegà assai. D 'altra banda, tra l'infurmazioni accumulate sò certi evenimenti più sorprenimi chì avutri succorsi di u spaziu distanti.

Casu di i passeti ghjorni

Per l'ancestrali distanti di qualsiasi pirsuni, tutte e prupietà spiegativi in a Terra eranu testimonii di a presenza di putere supernatural: dii, spiriti, fabulosi è witte. In ogni modu, anche in l'era più remota, truvamu menti curiosi chì prupone di spiegà e cose in parechji modi. E truvonu patti, hà amparatu à prevene certu fenomenu, creatu tiuria di l'estruzione di u mondu. U mitu di a Terra, chì ripusenu annantu à i spalle di enormi animali, sviluppatu in u cursu di tentattivi simili di capiscenu a natura circundante, hè invariabilmente tenace. Sè ancu questu, per esempiu, in l'indi. Sicondu u so mudellu di l'universu, a Terra inserisce nantu à a dorsica di a tortuga è fucineghja ogni volta u passiu.

Tundendu di a terra

I scientisti, sicuru, sta spiegazione di terrimoti ùn sia micca. Oghje, quasi tutti sapanu chì a causa di stu fenominu hè u muvimentu è a colisione di i tetti e tectonici. In ogni casu, sò parechje infurmazioni riguardanti terremoti chì ùn sò micca cunnisciutu di a maiuranza, è parechji sò ancu micca esplicitu.

I fatti d'attraversu di a Terra includenu, per esempiu, tali statistiche:

  • Annually around the world there are about 500 thousand terremoti, è ogni ghjornu u so numeru righjunghji i 8 mila, ma a maiò parte di elli ùn sò micca insensibili;
  • Noteful à l'umani attuiscenu circa 55 mila volte annu;
  • Li terriquasi, purtannu distruzzioni è pussede una magnitude di 5 à 8,9 punti, ùn sò micca spessu di 1000 volte à l'annu;
  • A catastròfica in i so cunseguenzi, afortunate, sò rarissimi - quasi una volta cada 20 anni.

Hè interessante chì a sanu di i scuperti di i terrimoti, è di l'attività vulcanica, significarè a cessazione di l'attività tettonica. Questu hè pussibuli dopu a cumplizzione di tutti i prucessi chì si sò in l'intestione. Hè strasurda chì potti pari, una tale per una persona hè assai ind'a chjave, postu chì hè un signu di a fine di a diferenciazione di e prufundità, è per quessa a perdita di a prima energia di a Terra, chì "calienta". Pudemu dichjarà chì i terrimoti sò un signu di a vita di u pianeta.

Strange outbreaks

Ci sò ancu fatti imprezzarii di a Terra assuciata cù a cuncussionazione di u firmamentu. Sicondu parechji testi di vista, i fenòmeni sò accumpagnati micca solu da i distruzioni è da i chjovi, ma ancu per i lampi brillanti. U fisicu di l'Italia, Cristiano Ferouga, hà recullatu un gran numaru di ricenti di tali fenomeni, chì coprenu assai fonti à u 2000 aC. Invece, i scientifichi hà cridatu l'attinzioni à l'evidenza solu dopu à a pubblicazione di e ritratti caputunati durante u terrimotu in u 1966 in u Giappone.

Oghje sò parechji tali imagini. Quarchi cosa hè difficiule per sapè s'ellu hè falu o micca. In ogni casu, l'esplicazione per u fenomenu ùn hè micca truvatu.

Supercontinent

A causa di l'eruzzioni di i vulcani, i terrequali, è ancu u monti di a muntagna situata in i muvimenti di i plachi tectonichi. Hè propiu ancu chì i scienziate chjamanu a drift of the continents. Grazzi à questu prucessu, fatti interessanti nantu à a Terra sò suppliti di l'infurmazione nantu à l'esistenza in u distante passatu di parechji supercontinenti chì si desintegrati è in u tempu "cugglieru" di novu, ma in una configurazione ligeramente differenti. L'ultima hè chjamata Pangea. In ogni casu, u più interessante nantu à a Terra in questa perspettiva hè chì u prucessu cuntinua finu à u ghjornu oghje. I platti litòferichi ogni annu passendu una distanza di varios centimetri, chì hè, in u futuru, circa 250 milioni d'anni dopu, un novu cuntinenti unificatu hè furmatu.

Trasfurmà e petre

Ciò chì ùn spiega micca u muvimentu di i plachi tectonici, hè u cambiamentu in a pusizione di i pedichi strammi in u famusu Valle di a Morte in California. Hè nantu à a superficia di un lavatu seccu è si abbandunate trazzii chjaramente, trasfurmannu lentamenti. Numerosa studii è osservazioni hannu cugliatu i risultati sbagliati - i scientifichi ùn anu micca spiegà u muvimentu di e petre. Sò solu cunnisciutu chì più di 7 anni avianu superatu circa 200 m, ma nimu hà mai vistu cumu si move. A più grande "attività" di e petre si trova in u periodu d'invernu.

Miraculi quasi vicinu

I fatti d'attrachanti nantu à u sughjettu di a Terra di sta tipu sò micca solu di l'urigginariu americanu. Strange stones, called tvants, sò in Romania. E persone chì sò vicinu à elli dicenu ch'elli ponu multiplicà. In a petra scogliu, i cumercii sò gradualmenti formati, chì dopu à un pocu "pudè sprimà" è cuntinuanu à cultivà, è à una veloce altamente à alta. Ùn ci hè micca una spiegazione exhaustiva per u "cumpurtamentu" di e cantone. In certi tesi, sò scritti com una forma di silicu di a vita.

In u distrittu di Kolpnyansky di a regione Oryol sò ancu e pedichi inusual. Ghjunghji annantu à cultivà, cum'è e piantini. Certi locali si rifiriscenu in e cantone cù un sacru. Hè cresce chì toccu li dà a forza è a salute.

U campu magneticu di a Terra: fatti interessanti

Se vi vede a foto di petri da a vaddi di a morte, pò esse parle chì sò attrati à qualcosa. Hè ricurdatu involuntariamente chì u nostru pianu hè un tipu d'immensu magnetu. Hè interessante chì l'apparizione di u campu magneticu da a Terra pertenece à a categuria di fatti senza una spiegazione scientifica inambigua. L'ipotesi principale hè chì hè generatu da a parte di u liquidu di u core, chì si componi di ligne di ferru è nickel. Tuttavia, no tutti i cose ch'elli anu una ipotesi pudete spiegà.

I investigatori truvaru chì a lava di rinfrescenu pò dì à a direzzione è a forza di u campu magneticu. I so samples si sò studienti in parechji volte. Ci hè capitu chì a forza di u campu in certi periculi di a storia di u pianeta hà diminuite significativamente. Stu fattu, è dinò a dependenza di u campu nantu à l'attività solaria, hè spiegatu da una altra ipotesi di l'urìsimu di u magnetismu di u pianeta. Sicondu ella, u rolu principali di u prucessu hè ghjucatu da u mari in acqua. L'acqua si evapora, elettrifica e riceve un caraghju positiva. In questu casu, iuni negativi s'acumule in a terra. A causa di a rotazione di u pianeta, una furmazione di particulate carcu hè furmatu, chì hè, in fattu, un corrente. E, com'è cunnisciutu da u centru di scola di a fisica, induve esiste un correnti elettricu, ci hè ancu un campo magneticu.

U travagliu di i mani umani

Molte fatti incredibbili nantu à a Terra sò dovutu a l'aspettu di u populu. Sfortunatamente, abbastanza spessu tenenu un culore negativu. In a storia, ci sò ancu questi chì a decisione di un picculu gruppu di pirsuni hà purtatu cambiamenti forti in u paisaghju. Un esempiu impurtante di questu hè u Gates of Hell in u Turkmenistan. Questu hè un fallimentu prufonda, in u quale u focu torna. Circa 35 anni fa, u gas era sviluppatu quì. In u prucessu di a minera, u situ on quale u campu di i geològgichi si trova instablata in una caverna propiu. Descendenu per ciò chì e persone ùn puderebbenu truvà, perchè u furmolu pienu furmatu fù riimpiutu di gas naturale. Hè statu stabilitu nantu à u focu. Sò ancora brusgiatu, è ùn si cunnosce micca quandu u miraculu hà fattu l'omu cessare di fàcciu è fà scantà e so residenti lucali.

I fatti d'incontru di a Terra pò esse listessi per sempre. Cù u sviluppu di a scienza, ci hè una spiegazione per un certu numuru creciente di fenomeni mistici è solu prucessi naturali strambi. In u stessu tempu, a ricerca cunciteghja à u tesoru di l'infurmazione curiosa: annu, i scentifichi scopre un pocu novu, nantu à l'esistenza chì ùn sanu micca.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.