Educazione:L'urdinaria è i scoli

Un vermu ciliatu: una caratteristica è una descrizzione di a classe. Rapprisbenti di vermi ciliati

U vermu ciliatu, o turbellaria (Turbellaria) si riferisce à u regnu animali, un tipu di flatworm, chì cuntene più di 3.500 spezie. A maiò parte di elle sò free-living, ma certiduni spezii sò parassiti chì vive in u corpu di u corpu. A dimenisuni di i pirsuni fluttuate à secondu l'abitati è a nutrizzioni. Alcune di i vermi pò esse cunsideratu solu sottu un microscope, altri scopre una durata di più di 40 cm.

I parasitimi sò quasi tutti rapprisintanti di u tipu di zucchero. I vermi ciliati sò l'unica classe chì comprise formi chì abbitanu liberamente l'ambienti, ma sò predaturi.

Worms ponu esse truvatu in corpus salati è freschi, in a terra umida, sottu rocci, da i banche di fiuma è laghi. Qualchidunu viaghjanu nantu à a superficia di a terra, autri vive sottu. I picculi spezii vivenu nantu à a superficia di u corpu di u corpu, chì sò parassiti, ma ùn ne nun causanu nuddu dannu particulari. I rappresentivi più numerichi è efficafichi di a classe sò planarii, chì sò in tutti i culori possibles (di u biancu è u biancu à u marrone è u blu).

Descrizzione di l'apparizione di u vermu ciliary

A classa di vermi ciliati hè chjamatu perchè perchè u corpu entu di u vermi hè coperto cù cilassi piccule, chì assicura u muvimentu di l'animali è u muvimentu di picculi animali in u spaziu. I vermi di Ciliary si movenu da natari o rossu, cum'è una serpente. A forma di u corpu animali hè aplastata, ovale o ligeramenti allungata.

Comu tutti rapprisentanti di latticepe, u so corpu ùn avete micca una cavità interna. Eccu sò organisamenti bilateraismente simétrique, cù l'organi sensitivi in fronte è a bocca nantu à a parte peritonee di u corpu.

Funzioni di a ciliary cover

L'epitelu ciliatu hè di duie tipi:

  • Cilia cilia chjaramente separata da l'altru;
  • Cun cigliu fuscu in una capacità citoplasma.

Cilia ùn sò micca tutti i raprisentisti di a classa di vermi flat. I forma di ciljassii di i vermi sottu a cundizione epiteliale aghjunghje i glande di securione. A slime rinfriscata da a fronte di u corpu si aiuta u vermu aghjustà è mantene nantu à a superficia di u substratu, è per trasfigurate quandu senza perdiente equilibriu.

À l'arghjintivi di u corpu di u vermi sò glàndali unicelulare chì secreghji a mucosa cù proprietà tòxica. Stu mucu hè un tipu di prutezzione di l'animali da altri predatori più grande (per esempiu, pesce).

I vermicelli ciliati eventualmente cresce in calma, perde e particeddi di epiteliu, chì s'assumiglia morsi in animali.

Struttura di u sac sacculate di a pelle

L'estructura di i vermi ciliati hè simile à a struttura di tutte e pianta. L'òrganu musculoso hè un sac sacru di musculus di a pelle è si compone di trè pilami di fibri:

  • Una cullita annulativu situata fora nantu à a superficia di u corpu;
  • U stage diagonali chì e fibres sò in un angulu;
  • Capa Bottiglie latinu.

Reducing, i musculi furnisce un muvimentu rapidu è svantaghju di particularità particulari.

U sistema digestivu

Arcuni rapprisintanti di vermi ciliati ùn anu micca un intestinu chjamatu chjamatu è ùn sò micca di u primu intestinali. In autri, l'urgani digestivu sò rapprisentati da un sistema sanu di i canali branching, chì furnenu nutrienti à ogni parte di u corpu. Hè a struttura di u intestinu chì distingue l'ordine di vermi ciliati. In più di u non-intestinali (genus convolut), i vermi ciliati sò spartuti:

  • Rettal (mesostomia);
  • Branching (pianari intestinali, trikladidy).

A bocca di i persone cun un intestione ramificante hè situatu vicinu à a volta di u corpu, u rectale à l'antichità. A bocca di u vermu hè cunnessu cù a farina, chì passa pocu à i rami persone di u intestinu.

A classa di vermi ciliati anu mancu di glànduli farinali rispunsabilità di l'esternu (fora di u corpu) di a digestioni di l'alimentariu.

Sistema di selezzione

U sistema di excretori hè rapprisintatu da una quantità di pori in a parti trasversali di u corpu di l'animali cù i sustanzi suttantii ùn sò ejettu per i canali speciale. I picculi canali sò cunnessi cù unu o duie principali, vicinu à u intestinu.

In l'absenza di i secrezii intestinali (excretus) accumuleghja in a superficia di a pelle in culu speziale, chì dopu à riinzione sana sicurezza.

Sistema Nervoso

I caratteristiche di worms ciliary includenu differenzi in a struttura di u sistema nervu. In certi tipi, hè rapprisintatu da una reta redette di finizioni nervi (ganglion) in a parti di u corpu.

L'altri abbinate trà 8 tronchi neurali cù un gran numaru di rame neurale.

L'organi di sensu sò sviluppati, cilia immubiliali speziale sò rispunsevuli di a funzione tactil. Arcuni individueldi anu un sensu di equilibriu scopre, per quale u corpu speziale di u statocist, rapprisintatu in forma di vesicule o piti sottucutati, hè rispunsevule.

A percepzione di i muvimenti è di l'accusazioni irritanti da l'esternu venenu attraversu sensilla - cilassi immobilizzati nantu à a superficia entera di u corpu.

In i vermi cù a presenza di un statucistu, un ortogonu cunnisciutu per ellu hè furmatu - un sistema di canali di u core di u tipu di cedera.

U sensu di l'oliu è di a visione

U vermiculite ci hà l'organi d'olfattori, chì ghjucanu un rolu impurtante in a so vita cum'è predator. Hè bisogni à quelli chì i turbellariani anu truvatu l'alimentu. Nant'à i latiti di l'aspetta trinchese è l'anterior di u corpu sò posti, chì sò rispunsabili di u trasferimentu da l'esternu di i signali è e molécula di sustegni sensu à l'òrganu di u ceutru.

Worms ùn anu micca vista, ancu s'ellu ci hè un suggerimentu chì certi spezii terrestri particularmente grandi capaci di distingue visualmente l'oggetti, anu un lente furmatu. Ancu l'occhi, è in a maiò parte di parechji parechji paradi è l'occhi scatuli sò situati vicinu à u vermu in a regione di i ganglioni di u funghi nantu à a superficia di u fronte di u corpu.

A luminaria chì entra in i celui retiniani sensibuli visuali in i parti cagavanti di l'ochji provoca a produzzione d'un signalu chì hè entru à u core per l'analisi per mezu di eternu nervu. I ciglioli di a retina sò simili à u nervatu otticu, chì trasmettenu infurmazioni à u cangrò di u cranu.

Ansaloni animali

A caratteristica di a classa di vermi ciliati diffirenti di u tipu di cuculla in tuttu chì l'individuali liberu sò capaci di assorbiu l'oxigenu di respira. Dopu tuttu, a maiò parte di i larghi ancarabelli sò l'anaerobii, questu, l'organisimi vivenu in ambienti anòxii.

A respirazione hè vitale è si passa in tutta a superficia di u corpu, chì assume l'oxigenu direttamente da l'acqua per una multitude di pori microscòpichi.

Alimentazione di vermi ciliati

A maiò parte di st'animali sò predaturi è parechji sò un sistema digestivu esternu. Inghjettendu a bocca à a vittima potenziale, u vermu assigna un segredu speciale, produttu da i glàndali farinali, chì digestione nutralizate da l'esternu. Dopu dopu questu, u vermu nurdeva i zucchiotti nutriti. Stu fenominu si chjamava digestioni esterni.

L'alimentu nantu à u tipu di vermi plani hè a classa di cilia principarmenti crustàculi è altri invertebrati. Ùn pò esse inagricci è cracke l'intarsa di una grandezza di crustacei, i vermi segrèghjenu un muvimentu speziale carcu di enzimi. Ammuculata a vittima, praticamenti digestiva, è u zitellu sùbitu piace u cuntenutu di a cunchiglia.

A prisenza di i denti à i vermilità sustituisci a farinchè, cù quale ingaghjanu l'alimentu sanu. Se a vittima hè di grandezza longu, u zitellu hà dettu a bocca di a bocca di a bocca in un pezzu petite, assorbiscendu gradualmenti tutta a preda.

Riproduzione

A classa di vermi ciliati hè rapprisintata da l'hermafroditi, chì anu u gonadi femminili è femini. I cèl·loli masciali sò truvati in i testi. I canali miglii di sementi nascenu da elli, per esse furnitu u seminariu à u locu di l'incontru cù i ova.

L'organi genitali femminili sò rapprisentati da i ovari, da quale l'ovuli sò mandati à i viduidi, in a vagina, è da a cloaca sessuale formate.

A fecundazione sessuale si trova in modu crucifissu. Worms impregnati à l'impruvisione di l'alternativamente, inculcando u seminariu per l'òrganu copulativu, sìmulu à u pene, in u burcu di a cloaca sessuale.

U fluidu di zingara fertilice u ova è un ovu hè furmatu, coperto cù cunchiglia. Da u corpu di u vermu, oghje emergenu, da quale l'incubà individuali, cù l'apparizione chì parevenu un vermu adultu.

Solu in turbelarii (tipu vermiculate) cumincià a larva microscòpica, similar à un adultu, chì natu cù cilia à longu cù u planktonu finu à u so criscinu è trasforma in un vermu adultu.

Quessi vermi pò ancu reproduce asexualmente. À u listessu tempu, una cintura hè apparevule nantu à u corpu di u vermi, chì analizeghja pocu à pocu à parte à e parte. Ogni parti diventa un individuu solu, chì cresce i organi necessarisi per a vita.

Amazing ability to regenerate

Arcuni rapprisentanti di vermi ciliati, cum'è pianari, ponu riunquà e espunaggi danate di u corpu. Ancu i pezzi di un corpu a dimensione di una centuità di un individuu sanu pò esse diventatu in un novu cuccì.

Planaria da u squadru tri-ramificatu cusì hà aprì à surviglià in e cundizzioni ambientali avversi per ellu. Cù un incrementu significativu di a temperatura di l'acqua, cù una scassessa di l'ossigenu, i vermi spontaniamente sò in rappurtazioni per riacquistari la recuperazione per regenerazione, quandu i situ esterni torna à a norma.

Un vermu planu ciliatu hè u più grande rappresentante di a classe chì stà in u corpu di acqua. U predatori alimenta di picculi invertebrati. Sì u guvernu di i vermi di pisci ùn sò micca diventate da a presenza di glànduli chì liberanu sustanzi tossichi.

Parasitic

I vermi ciliati parasitari include:

  • Oscurità fugliale, chì vive nantu à a pelle di invertebrati u tartaruga d'acqua fresca, chì ponu ova nantu à a superficia di u corpu di u corpu. I Temncefalii di teddu (à 15 mm), u so corpu hè chjusu, ci sò parechji tentaculi. U vermu ciliatu hè una hermafrodita è vive in tuttu in l'Hemisferu di u Sud.
  • Udonlidy - annunzià capunanzu, ma avà sò attribuiti à u distaccu di i vermi ciliati. Hannu un corpu in forma di cilindru è un tamaru pezzu (à 3 mm). Cù l'aiutu di un pappagallo, attaccanu à i crustaceani, chì parasitize à l'aghja di u pesciu di mare.

Certi spezii di turbelarii sò vivuti solu in l'acqui di u Lavu Baikal, chì hè dovutu à a unicitati di e so acqui. I vermi ciliati più sò micca solu ùn fate micca danni, ma sò ancu una parti integrale di u so habitat. Destruzzione di moluschi, si mantenenu una pupulazione d' invertebrati cun cuntrollu , impediscendu di creà à un grandore incredible.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.