Arte e spettacoliLittiratura

Un scrittu nantu à i travaddi di Pushkin. U tema principale di creatività

Future grande classicu AS Pushkin hè natu in u June 6, 1799. Hè appena fattu quarchi eventu momentous, chì in u futuru vi parè nant'à u web letteratura russa. Principianu à scrive un scrittu nantu à i travaddi di Pushkin, è deve esse rimarcatu chì u futuru pueta ghjunse da una famiglia nobile poviru, li cui radici sente daretu à u regnu Ioanna Groznogo e Peter I. U so gran-missiavu hè un B. Petra I, Abram Petrovich Annibali.

Un scrittu nantu à i travaddi di Pushkin

Pushkin hè natu in l 'èbbica d' accussì-chiamatu francophile quandu tutte e sucetà aristucratica parla francese, è i ziteddi ancu pruvatu à ricrutari insignanti Francese. Alexander Pushkin statu allivatu in issi mintìrisi, e dunca la criazzioni di una Frances attivu. Perciò, u più impurtante di a so prufessori addivintò mammone MA Annibali è infrastruttura tata Arina. In lu periodu da 1805 à 1810 anni, Pushkin spesu tutti i estate cun elli in Moscow in i paesi Zakharov.

ziteddu

U carusu crisciutu assai ncignusu. Iddu prestu cuminciò à leghja, è hè interessatu da a litteratura è filosofia à 9 anni leghje un tutta a biblioteca di u so babbu. U so ziu, u famosu pueta Pushkin, ghjuntu in San Pietroburgo, vitti la capacità di i so nipoti, è Via AI Turgenev fattu un carusu a l 'Tsarskoye Selo Liceo. In 1811 Pushkin accuminciò a studiari ci, è di 6 anni, ch'ellu hà furmatu un stili pueticu unichi. Per 16-anni-vechju pueta stessu ammirazioni "vecchiu" Derzhavin. Pushkin incluse in lu circulu littirariu "Arzamas".

a vita più tardi è u travagliu di Pushkin

Doppu essiri lauriatu di liceu, in 1817 u pueta mandati à travaglià in u cullegiu di esteri. Ma u serviziu hè un pocu interessi ellu, ci hè impegnati in a vita seculari in St. Petersburg, hè una sucità littiraria e tiatrali chiamatu "Green Light". I temi di Pushkin à stu tempu sò varii, prividia assai di a puesia a libertà-amare e epigrammi spertu. U più grande di i so opari hè u puema "Ruslan è Lyudmila" (1820).

U puteri chi hannu lassatu tutti i sta senza primura è Pushkin stati mandati luntanu da u capilocu, in u Caucasus. Dopu andò à Tiraspol, Odessa, ritrova cù i so amichi (futuru Decembrists). Durante sti anni si scrissi l 'òpiri "Amicu Ci Si Tù di u Caucasus (1821)," The fontaine Bakhchisarai "(1823)," The Song of Wise Oleg "è" U Tù Dumenicu ", è tandu à bon a scrìviri" Eugene Onegin "rumanzu puetica.

Un scrittu nantu à i travaddi di Pushkin ùn ponu riceve tutti i ricchi biografia criativu di stu granni ncegnu, ma l 'eventi più impurtanti hè sempre tene à mente.

Dopu à San culligamentu hè mandatu in esiliu in la famigghia duminiu Mikhailovskoye (supponi a causa à un bisbigliu cù Count Mikhail Vorontsov). Babbu di u pueta fù urdinatu à piglià cura di a so 'figghiu, ma poi seguita è un bisbigliu cù u so babbu. A stu tempu, Pushkin scrivi è fonda u puema "zingari", u puema "To mari" cuntìnua "Evgeniya Onegina" e cumincia a tragedia "Boris Godunov".

A rivolta di u Decembrists è u scontru cù Natalie

Un scrittu nantu à i travaddi di Pushkin deve cuntene è u fattu chì in dicembre, ci hè una insurrezzione di u Decembrists. Pushkin culpiti chì parechji di i so amichi stati prucessu o esiliatu di Siberia. Zar Nicola I dopu à una cunversazione persunale, incù u pueta Pushkin permette di campà induve si voli, ma avà u rè stissu addivintau lu so censor persunale.

In u 1928 si lampò in amore cun Pushkin e Natalie Goncharova accuminzau a circari a so manu. In 1830, ci era sempre escia u so accunsentu, ma a caduta di probate si n'andò à Boldin è dura ci per trè mesi per via to quarantine circa colerà. Duranti stu tempu si scrissi fàuli e travagghi di "Belkin", "Demons", "Little Tragedies", etc.

paghjini tristu

a famiglia Pushkin vissutu piuttostu twin. Iddi avianu quattru figlioli, è ancu cusì ch'elli avianu à cuncretizà a so moglia è surelle. Dèbitu accumulate assai prestu, Pushkin fu furzatu a mittaraghju essayer è a casa, ricursu a aiutu statu e accussì iddu attaccata a lu duviri di lu tribunali.

In 1835 si impegnati in a rivista mette in "contemporanea", voli à campà in u paese, ma a so moglia ùn voli da lu.

Pocu nanzu Pushkin intesu dicerii circa favuri a Natalie Georges d'AFFIANCING, e dunca, pi difenniri lu onori di a so moglia, avianu a chiamari a nu duellu. Cù u prima, colpo Pushkin fù mortally feriti. Iddu murìu a so appartement St. Petersburg 10 February, 1837. È ch'ellu fù intarratu in monastero Svyatogorsk (5 km a sud di lu paisi di San Michele a regione Pskov). So viloci e sorda finì a vita è u travagliu di Pushkin.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.