News and SocietyPolitica

Presidenti di l'Argentina. 55è presidente d'Argentina - Christina Fernandez de Kirchner

Chì hè cunnisciutu di l'Argentina? U primu, hè u locu di nativu di un passinoso è eccitante tango. In siconda, sirvì u bistecche jugoso è una buttone di tè. Terzu, l'architettura di l'è coloniali è a ligenda di u futòttu mudernu - Diego Maradona - ùn sò micca inferisce in pupulazione. È, finalmente, u fattu chì in u 2007 a prima dama di u paese - Christina Fernandez de Kirchner - hà pigliatu a presidenza.

Questu succede raramente. Per esempiu, puderia succesu in Amèrica (hè circa Hillary Clinton), ma sfortunatamente ... Ma in un paese chì u sole scegla, questu era osservatu duie volte.

U mondu seria più umanu è micca cunfrontudu s'elli i femini eranu in capu di u statu? Quantu citatini sentenu micca a diffarenza di i metudi di guvernà un paisu induve u primu prisidenti hè un omu è da una donna? Truvà risposte à sti cume in Argentina.

Un pocu di a furmazione di u putere

Dopu à u paese guadagnatu l'indipendenza in u 1816, ùn hà micca un guvernu propiu. Prima, era chjamatu Pruvinciali Uniti di La Plata, è dopu l'OP Sudamerica.

U primu prisidenti, a causa di a viaghjabilità di l'argentina dopu a guerra à u Brasil, pocu dopu dopu à l'uffiziu, dimisitiva, mentri Alejandro Lopez rimpituitu di manera temporale è dissolvi u guvernu. Dopu questu, u paese esquevò l'esistenza di u guvernu cintrali di 27 anni, è l'statu divintò una cunfederazione.

Ci era un postu di u guvernatore, chì era sìmulu à a presidenciale. In questu tempu, Juan de Rosas era a capu di u paese, chì, dopu un regnu longu, fù spegatu da Justo Urquis (chjamatu in capu). Da quellu momentu, a transizione à una nova forma di gestione hà iniziatu.

I presidenti più memorable in Argentina

U drittu di nominà un candidatu per u postu di capu di statu per un second terme hè abuliu in u 1957. Una rettrazione à a risuluzzioni vinia in a Custituzione solu in u 1994. Hè stata utilizata da Carlos Saul Menem.

Hè un membru di u partimu fiurisimu, chì a so politica hè stata basatu annantu à a preservazione statale è a indipendenza ecunomica, è crea una sucità ghjustizia.

Per a prima volta, curria per a presidenza di l'Argentina in u 1989, u sicondu termini hè statu nominatu in u 1995, immediatament dopu l'mudificazione di a Custituzione di l'statu.

In u 2001, dopu à u matrimoniu cù Cecilia Bolocco, Carlos Menema hè arristatu per suspechi di cummerciale d'armi.

Un altru membru di u partitu isticisialista era Adolfo Rodriguez Saa.

Strada è disturbazioni naturali, cum'è accusazioni di citadini chì solu i pulitici sò culpati da a crisa di u paese, u furzò à rinvignassi. Adolfo hà scumutu per a presidenza di l'Argentina u 23 di dicembre, è abbandunatu u postu solu una settimana dopu u 31 di dicembre di u 2001.

Ma u recordu per u terminu più curtu di l'uffiziu per u capu di statu hè di Ramon Puerte. Pigliò solu 2 ghjorni per capisce chì per i motivi di salute ùn puderia micca esse presidente.

A nova mistress di a Casa Rossa

Una sira qualità in u veranu, cun una tazza di cafè, u primu ministru Nestor Carlos Kirchner Ostoich era pensendu à u futuru di u so paese. Ponderò durante una longa volta da quale saria da pudè trasfiriri e reguli di u guvernu, è ghjùnsenu à a listessa cunclusione: solu per quessi in quale ellu hè sicuru è à quale ellu credi unlimitedly. E hà cunfidatu solu a so mòglia ...

L'alizzioni eranu belli. Dui argenti argentini curru per a presidenza di l'Argentina: Christina Fernandez è Elisa Carrio. A gente era intristinutu di sti bellesi chì ùn era nimu à l'altri 12 candidati.

U 29 di uttùviru, scuppiaghjanu a notte in Argentina: ùn esiste micca a seconda volta di l'alizzioni, cum'è a prima dama di u paese hà guadagnatu più di 40% di u votu è automaticamente fù prisidenti presidente. Cusì, in a Casa Rossa pareva a second mistress sempre.

Operazione "Successor"

À una settimana Christina Fernandez de Kirchner celebra a vittoria, è ancu a so prima principali Alice Carrio envia una littra di felicitu. Hè chì era motivatu ùn hè micca cunnisciutu, u principale hè chì tuttu sianu senza scandalu, è u guvernu ùn era micca accusatu di falsificazione.

Ùn mai oculta a so ambizioni pulitica. Ancu quandu u so maritu assume a presidenza, Cristina Fernandez sempre dettu "noi" quand'elle si parlava di iniziativi ligati à a politica.

Parechje ghjente cunnisciutu di a so temperament ùn solu per attu. Per esse un parlante bellu, era quarchi scurdata è spessu chjamata rapprisentanti di media "stupidu", è "aspra".

Quandu Christine hà impegni à a presidenza, tutti sapianu chì a situazione in u paese ùn cambia micca, perchè a "parma dominanti" viaghja à un ghjucatu politicu.

Ellu hà da esse regulatu megliu cù u so maritu

Cumpagnìa Cristina Fernandez durante u so regnu hà guadjata a fiducia di a pupulazione. Quandu hà avutu i so funziunalità, u paese era in un periodu di crisa, è Nestor anu da fà un gran travagliu di risaltu l'ecunumia in u 50% è quasi a meziuta a taxa di discu.

U bastone è ribata cù fiori di a bandiera nazionale Cristina hà ricivutu da Nestor. E centu volte di clientni di parechji partiti di u mondu vinniru l'Argentina per vede cumu u sposu dà a mòglia u regnu di u guvernu. Dopu pigliatu u ghjuramentu, prumesse a ghjente chì avarà da a pratica di Nestor. Tali affirmazione ùn hà micca maravigliatu daveru, tutti sapianu chì durante u so regnu, era sempre u so cunsigliu principali.

Cù u so funziu di presidente, Fernandez a cunfurna a so parolle prima chì a so sposa era megliu cà ellu. Cristina hà sappiutu cunvinta di vultà à i so posti di travagliu parechji impiegati utili, chì in un certu tempu anu deputatu da a pratica di Néstor, appena, rapida stabilitu relazioni cù investituri stranieri è capi di i paesi vicini.

Politica è Bellezza

Sulu la baraudosa ùn la compara micca cù Evita Peron (a prima donna presidente in Argentina è in u mondu). "Benessereur" hà dettu chì Christina hè a pèrdita per ella micca solu in bellezza esterna, ma dinò in relazione à i citadini, dicenu, hà solu cù ragghi è benefiziò da u statu di u presidente in u so core.

Ogni viaghju di cummerciale di Cristina Fernandez hè stata dividita in 2 parte: suluzione di prublemi pulitichi è shopping. E, u fighjenu, hè faciule facilitie una conclusione: hè un socialista è un fashionista fugliale. Sapemu in una di l'entrevista, Fernandez hà cunfessu chì ùn hà mai esse scurdate di fà u maquillaje, ancu se un bumbardamentu comene!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.