News and SocietyPolitica

Cumunista Sergei Mamaev: Un ardente lucha contra la corrupción o un liar?

Mamayev Sergey Pavlinovich hè unu di i rappresentanti più ambicu di u Partitu Cumunista di Russia. E parolle è l'azzioni di u puliticu spessu contru à u so retore puliticu, incoddu l'honesty è a ghjustizia. Inoltre, i scandali chì circundanu u so nomu anu a vargogna ma solu u Sergei Pavlinovich, ma u so propiu partitu.

Mamaev Sergey Pavlinovich: biografia di i primi anni

U futuru puliticu hè natu u 4 di frivaru di u 1958. U so paesi nativu era Bolshaya Kurba, chì si trova in u distrettu sovieticu di a regione Kirov. Quasi tutta a so zitella Mamaev Sergei hà da passatu in a campagna. Solu in u 1977 si abandunò a casa - era chjamatu per serve in i ranchi di l'Armata Soviètica.

Dopu a desmobilizazione Mamaev Sergey si studia à u College Pedagogicu. 50 anniversariu di u Komsomol in Kirov. In u 1981 si graduabile cun una spezialità "maestru di furmazione fisica". Invece, invece di travaglià nantu à l'specialità, u ghjovanu hè dispostu per un corrispundentu in u periodu "Lenin's banner".

In u 1983 Mamaev Sergey hà mudatu à u cumitariu cumitariu di distrittu per a pusizione di instructore. Inoltre, ellu realizà i funzioni di u capu di l'educazione fìsica in a SSTU numero 9 in Sovisedu. U primu studiu supiriore hè ricivutu in u 1989 in l'Istitutu Pedagogicu di u Kirov in a direzzione di "Educazione fisica".

U principiu di carriera pulitica

U cumannista Mamayev Sergey Pavlinovich hà tornatu in 1987. Ci era quì accede à u Partitu Cumunista di a Union Soviètica. Inesanzu, ùn amparò micca cellu privatu per gestisce a so landera è u paese indigenista. Inoltre, crede chì a so vocazione era in u sviluppu spiritu è fisicu di a giovani russa. In ogni casu, dopu à a cascata di a Unió Soviètica, hà cambiatu a so opinion.

In u 2001, Sergei Mamaev hà in capu di l'amministrazione di u distrittu Sovieticu. I so successi foru evaluati di diversi modi, ma più nantu à questu più tardi. Ma più importantissima, u puliticu era digià chjaramente bè cunzignatu di a so ghjustu - volia divintà un deputtu di a Duma. È per ghjunghje rapidamente u so sonnu, ellu riceve una educazione specializata in l'Accademia di Statu di Moscou è l'Administration Municipale sottu u presidente di a Federazione Russa.

In u vaghjimu di u 2006 Mamaev Sergey divintò u primu secretariu di u cumitariu regionale di u Kirov di u Partitu Communista. Questa era a prima vittoria grande nantu à a so strada. Da questu mumentu pò battà novu in viaghja cù i so vignori. Dopu à u so sustegnu in u 2008, u puliticu diventa un sustitutu di l'Assemblea Legislativa di a regione Kirov.

Dopu chì Mamayev hà da piglià l'ultimu passu - per intervene in l'elezzioni parlamentari. Hè ciò chì hà fattu in 2001. Fortune hè stata cun supportante di ellu, è Sergei Pavlinovich addiventa diputatu di a sesta convucazione da u Partitu Cumunista di a Federazione Russa.

Deputy Mamayev Sergey Pavlinovich: ritimu puliticu

In l'arena pulitica, Sergei Pavlinovich favurizeghja l'imaghja di un fighter ardente contru a corruzzione è l'ingiustizia. Cum'è un Cumunismu fervente, elabora i diritti di i citadini ordinarji chì, dice, suffrentu di a tirannìa di oligarchi è pulitiche corrupti. Mamayev hè sicuru chì solu u Partitu Cumunista di a Federazione Russa conducta un ghjocu onestu in u Parlamentu, perchè ellu ferma per sempre à i so avversari.

In i so entrevista Mamaev Sergey puntanu spessu à u fattu chì a Russa muderna hà pisatu assai di u regnu di "Russia Unita". I so movimenti pulitichi ùn sò micca micca solu bisogni di i citadini ordinarji, ma ancu mette in disadvantage. Questu, in u so avete, hè inacceptable per l'autorità di u paese. In quantu i motivi di stu cumpurtamentu di a "Russia Unita", Mamayev hè sicuru chì hè cunnessu cù l'interessi persunali di i deputati. Dopu tuttu, a maiò parte di quelli sò in i clan oligarchichi, persighjendu u so propiu materiale.

U ritrattu di Sergei Mamaev, u so libru "Corrupzione in Mari El: un mitu o una riescita horrifying?" (2015), è "A corrupta in a regione Kirov: un paradisu offshore è una incubator per i futurspirani è traitors à a Patria" (2015) . In elli deprementa gràficamente tutti i peccati di u putere è i so machinations, riferenu à fatti è documenti fatti.

Dopu la schermu di virtù

Alas, onesta è decente Mamaev Sergey vi sola in parolle. In a vita verita, sta stampa hè rascata à i funnuti, senza elevate a verità critica da i media. Allora, a prima petra in u giardinu di u puliticu era a scandalosa dichjarazione di Alexander Glushkov, chì sustituì Mamaev cum'è capu di l'amministrazione di u distrittu Sovieticu.

U novu capimachji cuntò à i media chì u so predecessore ùn hà micca sapè cumu gestisce u budgetu di tuttu. Dopu u regnu di Mamaev in a tesoru di a cità, ci era un pirtore in 48 millioni errubuli. È per questu cusitu hè una bella quantità. Forsi qualchissia pensai chì questu hè solu rumore brutta. Eppuru, i fatti parranu per elli: durante u regnu di Sergei Pavlinovich in u Sovietu chjusu uni kindergartens, i prublemi seriu cù l'energia è a medicina.

L'scandalu cù u "garazhik"

In ogni casu, si i peccati passati ponu esse attribuiti à l'incompetenza di un puliticanti, u scandalu cù a custruzzione di un garage persunale riflette a so essenza tutta di a so natura. Hannu succidutu quellu chì Sergei Mamaev vulia erigge un "garazhik" in u courtyard di un edificio multiespoli. Naturale, questa prucedura rende l'autorizazione di i prufessiunati di a casa. Ma u nostru ereliu decide di circundà a rotonda è per fuddà stu ducumentu.

In u risultatu, u scantu dinò, ma ùn impedite à Mamaev. Invece a prutesta furia di i so vicini è u decretu di u prosecrettu, u garage era custruitu è cercatu. Cusì, u sustitutu ùn solu ignora a legiżlazione vigaria, ma spietà ancu à quelli chì pruievanu a prutezzione di l'oppressione di i politichi iniquità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.