Home e famiglieGravidanza

U travagliu di e donne incinte

U travagliu è carriera hè assai impurtante in a nostra vita pirchì aiuta ghjunghje sin'à quiddi bè matiriali chi sò necessaria per a nostra esistenza. In u mondu di oghje, omi è donne sò nant'à una para uguali à ghjunghje elli, è ùn anu a unu d 'iddi era la principali "babbu" in a famiglia, ma un omu - un indignant. Men spessu smarrà a so impiegati chì u stabilimentu e, comu nu cuvernu, sinu à a so ritirata. E donne sò "scumunicatu" da u travagliu durante gravidenza è zitellu-porchi. Ma ci sò qualchi di u sessu fiera, chì u travagliu à la nascita.

Guardà u significatu di funziunalità sarà u travagliu di e donne incinte. How do ch'elli differ è ciò chì fattori a taliari fora di la matri expectant. U latu pusitivu - hè chì u travagliu di e donne incinte permette li à sente di più cunvinta, ùn distract da micca necessariu, pinsamenti pédant riguardanti gravidenza è nàscita, pi teniri lunae degnu è attivu. In u nostru paese, a liggi custituisci guerre malatu e guerre i (i guerre) circa 30 mesi di gravidenza. Ma stu ùn dì chì a mamma expectant tutti i prima 7 mesi vi stari lu pregu di u travagliu. Dunque ci vole subitu à dumandassi a so situazioni cù u gestione di i so cumpagni è dà una di più fideli di lu travagghiu.

Avemu a arricurdari ca lu futuru salute di u zitellu dipende di a salute è statu emutivu di una donna incinta, tantu ca lu assassin di un caratteru ùn hè micca necessariu.

Didàttica, u travagliu di e donne incinte ùn deve purtà inconvenente, e nc'est, hannu un caratteru periculosa. Sè hè assuciata incù mittennusi a pisu, u cuntattu cù prudutti hazardous, friquenti affare, hè necessaria à abbandunà tali attività almenu duranti la prima trimester di gravidenza. In stu pirìudu ci hè una nova cuscenza di u statu di u corpu, u adoption of un novu statutu, e donne cusì incinta spessu forgetful, annintra, è ridutta capacità intellettuale. Ma un accordu pianificazione cù l 'auturitati vi aiuta à francà e diverse traduzzioni sbagghiati.

Però, nun tutti li ginirali 'accordu a fari cuncissioni. Ci sò quelli chì credi chì u travagliu ùn hè micca bonu per e donne incinte, è apposta vi complicate si à a donna accittata a so dumanda (trasferimentu à spicciava night, criannu una grande vulume di u travagliu, di mandà in un viaghju mpruvisa, o vacanze in a sede antenatal). Ma ùn dà in a un tali pruvucazione, è ghjè megliu à cunsultà un avvucatu.

An Sito web ùn pò salutari una donna ghjustu per via di a so moglia, cusì tali cruci sunnu arquantu solving. Hè necessaria a ch'iddu distribbuisci chjaramente u vostru tempu. S'è vo seti u travagliu sedentary, u travagliu in u sottu, vi tuccherà à piglià sughjornu, svigliatu da i so troni, s'è pussibili almenu un pocu minuti à dà aria fresca. Snacks è tè, ùn sò micca cunsigliatu. Hè megliu à andà per a merenda à u sala, o piglià fora la minestra a la casa. Avemu bisognu di pruvà à ùn chissu cuntrullà u stress, ùn esse incheta Diana è ùn isari a to voce.

A cosa principali di sapere hè chì u travagliu di e donne incinte pò purtà tinzioni e hannu un impattu negativu nant'à a salute. Sè ùn hè luntanu da a casa, e hannu l 'uccasioni di a arrivare a lu in u peri piuttostu cà da u trasportu publicu, ci hè megliu à andà principiu è marchjà. Dopu à una vita attiva hè benefica per a salute di a mamma expectant. Assai spissu lu secunnu gravidanza succeri quannu la guerre di u primu zitellu ùn hè micca più di sempre. In stu casu, vi tuccherà à fà nova cumpagnia a carta, è da u cunfortu di una prima guerre i, a principia a seconda.

Sì una donna hà avutu tempu à andà à travaglià, è firmò incinta una seconda volta, ch'ella hè accurdata guerre i è 30 settimana. Ancora, u travagliu, o micca durante gravidanza, ogni donna, dicisi di iddu stissu. Sè fattu dritta hè cumplettamente compatible. Impiegu durante gravidanza pò purtà micca solu piacè materie, ma puru l 'canusciri emutivu. A cosa principali à piglià cura di a so salute e farimi onuri!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.