News è societàAmbiente

Belarusian Museum Statu di l 'Great War Refrains: description, history, facts, ntirissanti e crìtiche

Belarusian State Museum di u Great War Refrains hè unu di i più grandi in u mondu sanu. Iddu hè cumplitamenti didicata à i pagine tragicu di a storia chì tanti si prifiriscinu a scurdari. Numerosi Gallerie hannu elementi di nuvelle chì spechjani comu uni pochi dicennii fà, truppi suviètichi luttò contru à l 'armata nazzista.

Collection di campioni per suttascrittu

In l 'istati di lu 1942, lu Cumitatu di lu Partitu Cumunista di Belarus organizatu da a Cummissione, chì fù tasked cu lu compitu di giudiziu, dì la tutalità di i ducumenti, è altri, sia direttu e ndirettu testimunianze di l' exploits è heroism di i populi di Belarus duranti la lutta contra l 'accupazioni nazzista. Ci pò diri cu sicuru chi ste ghjente ùn sò più, in fatti eranu capaci à mette inseme una maravigghiusu cullezzione di vari IX. Quessi sò armi i musculi, fuorri, un inestimabili cullizzioni di ritratta e robba persunale, chì era in usu in l 'armata suvièticu. Soprattuttu per tutti i scuperti era chì i so mani, ani fattu lingue.

Ntra li era bedda picculu dipinti e disigna di surdati. U friscalette, cullezzione sceltu un veru maraviglia. U ghjocu di elementi aiutà à ripruduce tuttu u tragichi, è ind'è tinuti lu atmusfera di la guerra. Hè nicissaria, da tempu à tempu à pinsà à e sfurzari a so vita daccapu. Principianu cù u 1942 spusizioni, chì hè situatu temporaneamente in Moscow, iddu ha turnau a Minsk. Stu museu pò esse cunsideratu à esse a prima, è più in lu la storia di l 'Unioni Suvietica. Di data, si nun finisci a amaze incù u so scala. Sicondu à dati recenti, ogni annu, u museu riceve più di una millaia di valori percorsu.

A prima museu post-di guerra

Hè nutevuli chì issu hè u solu museu, unni accuminciau funziunamentu in l'anni di guerra. In Minsk, dipoi 1966, iddu fu misu supra la viale centrale di i cità. In ghjiru à u museu hè sparse più di una piccula zona di u quali ùn ci sò qualchi analise di usato militari chì eranu usate durante u Great War Refrains. U assai spusizioni hè situatu à 27 stanzi. In ghjiru à 7000 uomu militari dicu, di u tazzeghji di a guerra, u distinu di u nazzisti e l 'malfatte eroicu di genti. Dapoi u bastimentu hè situatu supra lu tirritoriu di Belarus, di particulari ntiressa sulu a stu pòpulu sò ghjente chì sò didicatu à a storia di u muvimentu infine Belarusian.

U travagliu di l'architettu

Hè cridutu chì a storia di a guerra, chì fù custruitu in p'òrdini di tempu, ùn hè micca precisamente. Piuttostu, ùn hè custruitu comu pezzi di una storia o un ritrattu, cu cui l 'auturi prova à pòrtanu l' atmusfera è umore megliu. Rooms cuncettu ca la cumplissitati comu la storia di l 'urìggini di u museu. Ricchi fù, hè avà in un novu edifiziu, li cui custruzzioni messe in u 2010. L 'architettu di stu prugettu hè digià cunnisciuta Kramarenko Viktor, quale hè avà un prufissori è i autore di i beddi palazzi di l' National Library. Quandu custruzzioni tirminau, si hè pussibule cù lu curaggiu di diri ca lu novu ochju di u museu prupone pussibilità. Su i muri nova legno, in u quali foru scritti i nomi di i suldati chì eranu attribuitu u titulu Eroi di l'Unioni Suviètica. Cum'è prevista da l 'architettu era a èssiri la sira li raggi architettura di luce laser. Hè un spetaculu lambiccu pò esse vistu in la scura. In un cortu tempu nantu à u quatratu, dehors, u museu u prughjettu di mette una funtana chì vi tornu a digià bellu corti ducali architetturale.

Unu di i più grandi in u mondu

Stu prugettu era veramenti un successu, perchè l 'Museum National Belarusian di u Great War Refrains hè unu di i più impurtanti, parchì hè una cullezzione prezzu, u piace di cui sò trovu solu in Moscow, New Orleans è Kiev. Museums in ste cità di parlà dinù di i fatti di a Seconda Guerra mundiale. Hanu figure cera, mudelli, è usate militari veri, chì fù usata in u tempu.

Rooms didicata à campi cuncintrazzioni

Musei, di sicuru, bisognu di a arricurdari ca la guerra, - chistu è lu mumentu cchiù bruttu di tutti i inventata da omu. Migghiara di genti muriu nta ddi anni, trimendu, è qualchi paesi, cumpresi Belarus, sò pirdutu quasi ogni terza bastiacciu. Sè noi piglià in contu l 'eventi chi unfolded nant'à u territoriu di Belarus, hè pussibili à vene à a taliallu, perchè in u paese ùn ci era circa 250 campi di a morte. Unu di i primi cullezzioni di u museu hè cunsacratu à campi di cuncentrazione. Ci prisenta a State Museum Belarusian di u Great War Refrains. U spusizioni hè didicatu à i vittimi di issi evenimenti. Principianu da u 1942, in una permissione, chì era in Moscow, ci era Puru permanenza mandati da u solcu fronte. Ntra sti tesori storica era parechji manuscritti è stampe, armi, a manu-custruitu è cronachi i muvimenti guirrigghia. Stu dati priziosu stati mandati à Moscow è ci stà sinu à l 'apartura di u museu.

Belarusian Museum Statu di l 'Great War Refrains. E in tecnica

Dopu à qualchì tempu, u statu hà dedicatu u prisièntanu unsightly stanza scura in u centru di a cità, ma avia a essiri cuntentu e sta, comu era unu di i pochi di palazzi chì firmò, dopu a guerra in relazione a tutta la. In lu 1944, u so porte in Minsk era digià aperta à i visitori. Qualchi anni dopu, una cullizzioni di appena replenished cù novi percorsu. Stu statu fattu possibili, grazi à i scavi chì eranu facianu in u campu cuncintrazzioni "Trostyanets". Sperti, cù parechji mezi tecnicu, in gradu di definisce abbastanza dapoi u Piatra è passanu un numeru di funziunamentu di ricerca. I so sforzi vìnniru ncurunati cù successu, è u museu hè acquistatu parechji cintunari di novu percorsu. Par furtuna, appena lu prisidenti di Belarus hà pigliatu u tistimoniu in relazione à a custruzzione di u novu cumplessu museu. Un fattu bellu hè chì in la Expositions di ticnoluggìa dâ muderna, chì aiuta a la scheda e vede a scala di funziunamentu militari. Video e sonu cuntribuisce à issu.

si movi cùarpu di una nova costruzione

Linguaghju di i Belarusian State Museum di u Great War Refrains - un compitu difficiule è rispunsevuli chì hè statu incaricatu cù figure mpurtanti di u paese. À mezu à elli hè u famosu prufissuri di architettura à u livellu internaziunale - Viktor Kramarenko. spaziu tutale di u bastimentu hè statu creatu quindici mila metri quatratu. Museum baroccu cu a so prisenza di u centru di u capitale. Iddu impresses sempre i visitori u scala è a grandezza. Si pò ghjudicatu esse chjamatu unu di li cchiù granni, costruzioni in u territoriu di Belarus. U corpu di metallu luce vede è hè spartu in Street, è i so cumpusizioni biccheri dà un aspettu finitu. Sti materii sò statu sceltu da casu à esse una parte di u bastimentu. Metal simbulizeghja a guerra, è biccheri - una vittoria di e valori di longa durata.

aspettu Decisive

Oculistica nutizie, ancu s'è ùn pò esse chjamatu Retenu. Belarusian Museu di a Great War Refrains (discritta in l'artìculu) ùn hè creatu. monumentality armuniosu assuciata incù a tecnulugia naked è mudernu dà u bastimentu un stile munumentale. U web struttura di rinfurzà schermi bandage grande chì sò posti nantu à i muri. S'è no vultà à a mostra, putemu diri cu cirtizza ca merita spiciali attinzioni hè una racolta di quasi tri duzina di i ducumenti. Ntra li pudemu truvà una varietà di raporti cumbattimentu, relazioni e azzioni di evenimenti militari. Di particulari intaressu sò e caratteristiche di surdati Gravy, si pò esse vistu in unu di i Gallerie internu. Siccomu la Secunna Guerra Munniali sò stati tocchi ancu littri cumannanti e cumannanti.

Innovations in museu

Ch'elli ponu micca solu leghje, ma ancu à circà à traversu. terminals Special self-service, chì sò posti in u sale, pruggittatu di stu prugettu. schermi Plasma sò guasi sempre mostra shot unichi di u newsreel a guerra. U museu hè una racolta di più di 40.000 ritratta, chì pò esse vistu da visità u suttascrittu, sopra. Ma u bastimentu hè qualcosa chì per parechji hè assai di più bellu cà u foto. Stu ricustruzzioni di u taglia vera. À mezu à elli hè l ' "Tank muntone" è "Dogfight".

corsi passiunente

Essa in u centru di Minsk, hè valuri curava a stu centru culturale. I visitori lassari lu cchiù àutu anuri di l ' "Museum Belarusian Statu di l' Great War Refrains." Tours sò disponibile da marti à a dumenica cù solu unu oïl - maculata (Monday, quandu si veni a vacanze pùbblicu). Sì qualchissia hè interessatu da a più corsi in-tremenda à u Museu di a Great War Refrains, hè necessaria a rassignàrisi, pre-appiicazioni nè i so cumpagni. Iddi èranu purtatu fora cù u gruppu, chì si componi di ùn più di 25 persone. Ci sò dinù persunalizà a-tremenda visitate. museu sò di buntà pè u dirittu à aduprà france faccia in parechje lingue. U costu di i diversi avenimenti, secondu a data, travaddi, chì varieghja da 75 000 à 150 000 rubles Belarusian. Belarusian State Museum di Storia (Siconda Guerra Mundiali) apre a porta, per ognunu, à circà à a storia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.