News è societàAmbiente

A pupulazioni di Tjumen - una grande cità industriale, in Siberia

Tjumen - lu centru amministrativu di Tjumen Oblast. Sta cità hè lu primu nzidiamentu Russian in Siberia. About quanti i residenti vissutu è vita in Tjumen oghje, ciò chì si fà, avemu amparà da stu articulu.

A storia di a nomu la cità di

Induve a cità hè u so nomu? Nant'à sta partitura ci sò diverse iputesi. Sicondu à certi autori, lu nomu "Tjumen" diriveghja da u cuncettu Turcu of "Tumen", ca significa "deci mila". Per altri, hè assuciata incù u "tumende" Bashkir, chi traduce signìfica "sottu". Ci hè una versione chi lu nomu Tjumen hà ricevutu da anticu Tatar Chimgen-Tours, chi significa "a cità nant'à a strada." Per un longu tempu hè statu pinsatu chì si vene da a dui parolle Turcu "Casanova", significatu appartèniri, è "myana" - bè, assemi - u mo bè.

locu è u clima Geographic Tjumen

Tjumen fù fundata in lu parti Asian di la Russia nant'à un altu prumuntoriu, trà dui di i fiumi West Siberian - Tura (un affluenti di lu ciumi Irtyš) è Tyumenka, entouré, pinu e fureste di azalea. Oghje, in u spaziu, ville di 83,13 metri quatratu. km.

A cità hè in una bella zona u clima, a causa di la mancanza di a muntagna in u nordu è u sudu. Quì un longu inguernu dura è piuttostu cortu di statina. U f intrusion friquenti di massi d 'aria Indianu, o aria calda di i Casanova Bosnijan e diserti di l' Asia cintrali, lu callu venti ùmitu da l 'Atlanticu, à entra in a muntagna Ural, fà u camping in Tjumen nstabbili tuttu l' annu.

E Tjumen fundamentu

A cità fù fundata in 1586 da l 'Cusacchi, mandatu da u puteri a prutezzione di a tarra Urali, furmendu parte di u statu Russian da l' incursioni di i truppi di u Siberian Khanate, surgìu cum'è un risultatu di distruzzioni di u Auru. In lu 1563, doppu ca veni di lu putiri, Khan Kuchum invasioni di i tatari u territoriu Russian cresce. Unu di i truppi cusacchi sottu à u cummandu di Ataman Ermak in 1852 causatu danni impurtante à u tatari, clientella la capitali di lu Cuvernu Khanate - Kashlyk. L'esercitu di Khan Kuchum fu furzatu a pi. Libertà per i tirritori cunquistati in Siberia magistratu falava da a Mosca.

In u 1586, dopu à i ruvini di u Tatar cità Chimgen-Tours, una nova furtezza fù messa. Cusì hè natu in Siberia, a prima cità Russian di Tjumen. A pupulazione à u principiu era picculu. Venenu quì archeri, Cusacchi, i zitelli u boyars '. Vicinu à i muri furtificatu 'n sècutu ci fubbi Posad.

A pupulazione cresce Tjumen sicondu circustanzi esterni, in crescita u periculu di a guerra. A cità avia un valori principalmente di difesa. Tjumen divintò un avamposti di prutizzioni di lu statu Russian da i terreni francese steppe di tribù numadi chi fici lu so abbinutu nzinu a lu menzu di XVII sèculu.

U principale epupea storica di u sviluppu di Tjumen

À a fine di u seculu XVI, dopu à un decretu di u rè di u sviluppu di u cummerciu in Siberia e purtannu a so Buchara à Tjumen assai caravan. Stu ùn pò, ma micca a pupulazione. Tjumen accuminciò a crisciri forza à u dannu di u marcanti chì ci venenu quì. Over tempu hè divintatu un centru impurtante nant'à a strada, u cummerciu à l 'Est è l' Asia cintrali.

Sicondu à i fonti scritti esistenti, "li libbra sentinel", a pupulazioni di Tjumen in u principiu di u seculu XVII assummava a 500 persone. Mità di li sò in un populu in prighjò. In la cità ci sò tanti agricultori chì circonu à a prutezzione daretu à i muri di un nzidiamentu furtificatu

A cità criscìu. cità apparsu, monasteri custruitu e case. Tjumen lignu curputu campa la rossa di i fochi. Ma una volta di novu ripigliatu, otstraivaya dinò. aria e cu lu in u numaru di abitanti di crescia. Tjumen, la pupulazzioni a lu tardu seculu - principiu di sèculu XVIII era più cà trè mila persone, girava in un grandi centru cummirciali di Siberia.

custruzzioni Stone messe in u XVIII u seculu. U ponte, fù custruitu à traversu u fiumu Tyumenka, funnatu novu tempii. Avemu accuminzau a custruiri edifici, mattone.

In u XIX seculu Tjumen addivintau nu granni industriale, artigianatu è centru agriculu di Sibberia occidentali. Ci fù creatu e anda a prima Handbag Cuvernu. u portu Tjumen vinni canusciutu comu lu "porta di a Siberia" perchè di i grandi sciffru annuale.

Tjumen in u XX seculu

In XX seculu Tjumen addivintau nu granni centru ndustriali dâ Sibberia occidentali à u sviluppu di shipbuilding, pelle, lignu, cimentu armatu, pisca e l 'industria tappitu-tesse. A cità hà parechje banche. marcanti Tjumen attivamenti cu tutta la Russia è u strangeru. Ogni annu, in June in Tjumen statu almanaccatu una grande fiera cumerciu, cunnisciuta da Siberia.

In u principiu di u XXu seculu, a populazione di Tjumen hà raghjuntu 30 mila pirsuni. Per u più parte si campava quì tradesmen è marcanti. jurnali a cità publicatu, un teatru, una cumpagnia. Essa munasteru, 18 chjese. istituzioni pedagogica foru stabbiluti.

In i tempi Suviètica, Tjumen addivintau lu centru dâ pruvincia. Cù a scuperta di grande dipositi di minirali - ogghiu e gas naturali - la cità da piglià u rangu di una grandi centri amministrativi, da induve u cuntrollu di unu di i grandi calculus oliu è di gas di u paese.

Population Tjumen oghje

Quanti abitanti campanu oghje in Tjumen? Duvuta à u sviluppu di a dinamica fermu in i principali pruduzzioni dâ manifattura, è industriale, u commissioning di novu mprisi, u sviluppu BTP, servizii suciali, a cità hè attrattiva à u publicu.

Sicondu à a ricerca multinazione, in u 2015 Tjumen diventa u sughjettu trattazzioni di l 'a qualità di a vita in Russia, minà Kazan, Krasnodar, è ancu a Mosca. Tutti issi fattori cuntribuisce à u fattu chì a pupulazioni hè sempri cchiù stabbirmenti Tjumen. Da a fine di u 2015, sicondu à i sperti, ùn ci era vivu 714 mila. Man.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.