FurmazzioniFAQ educazione è a scola

U sviluppu di discursu di i zitelli di età Parties cu l 'aiutu di li formi tra picculu

i zitelli Modern sò sempri essa diagnusticatu fiuritura developmental of speech, ratio di l 'o ùn lusso in lu nurmali sviluppu di l' apparatu discursu. Apparentemente, forme di cumunicazione di i zitelli è genitori, riducendu u muntanti di cumunicazioni persunale hà cambiatu, hè cresce a pussibilità di ottenimentu infurmazioni à i mezi tecnicu: TV, urdinatore, radiu. In stu casu, i ziteddi ùn vede la tècnica furmazzioni mudellu è rimore di a so Pronuncia, tantu à u sviluppu di a capacità di parlà passatu più tempu chè mai nanzu.

Di u discursu di sviluppu di i zitelli Parties hè accadutu in cunfurmità cù e règule, si deve esse in lu piriudu di purtava un zitellu a parrari a iddu, a leghje, Ed bassu rimi accumpangiamentu è canta u populu lullaby. Psychologe clinica dimustratu chì u zitellu principia à miludia populu corsu: da quattru mesi di u sviluppu tones, un cantu, madre sviluppa u so sente, dolce, crea una situazione di "dialogu", ma senza e parolle da u zitellu. U caprettu pò miroir muvimentu, o, à u cuntrariu, sédation nant'à a voce di a so mamma. In agghiunta, lu vucabbulariu transducer messa, chì in u futuru vi ricunniscimu è activates u sviluppu di a discursu di i zitelli di età Parties quandu lu so lignu Chill hè prontu à esse di parlà. Andemu esaminà sta in più tecnica.

U sviluppu di i zitelli Parties of speech - un prucessu pedagogicu, tantu dopu à i genitori di a nascita pò intiraggieunu sucialmenti à Campu Tondu a viaghja u so azioni incù u prigovorkami zitellu circa à laver, combing, camminare, e facennu affare. Iddi sò prununzia chiaramenti. Mamma empiutu u zitellu cusì chì si pò vede u so visu, bucca, lingua, quandu di parlà. Pudete vede cumu u zitellu hè sempre senza populu corsu cunvince à cupià i muvimenti labbra di a so mamma. Ghjè u casu di a furmazione discursu, pè l 'allungamentu di l' apparatu vucali.

sviluppu di stampa di i zitelli di età Parties principia cù u prima ghjochi parolla, in u quali u rimusciu hè assuciata incù a parolla. Ghjucà à i "nt", "quaranta-white-Ciclopi", o "carusu-ditu" aiuta a ricurdari lu significatu di a parolla, è à spessu ghjucà lu testu pueticu aiuta u zitellu a ripetiri lu in tutti i più dinò à un puntu cchiù granni. A forza di u Pronuncia di zitellu diventa emozioni pusitivu chì ci pigghia durante u ghjocu.

u sviluppu di lingua di i zitelli Parties, oltri ca comu so migliuranza pò ntô da u numaru di e parolle parlate un zitellu, oltri a so capacità à custruiscia frasi, Frasi, dumandu quistione chi. Sè un ziteddu statu usatu in discursu solu 8-10 i formi di e parolle, anni, poi unu è una mità di a aumenta vucabbulariu di 40 anni, è u zitellu principia à dumandà, mustrannu à u sughjettu: "Cosa hè sta?". In trè anni, vucabbulariu aumenta antu è righjunghji mille parolle, chì u caprettu nzinu a tuttu bè scrittu, è populu corsu sò à spessu culminata o distorted. By età cinque preschooler solitu pronounces decisi tutti u populu corsu di a so lingua materna è costruisce esempio cumplessa, u so discorsu hè cum'è una corta storia, è vucabbulariu righjunghji 2.500 e parolle chì u zitellu pò aduprà in casi differente, cù pripusizzioni.

u sviluppu di lingua in liceo hè micca solu un maestru organizatu lizioni, ma in una senza cummunione ziteddi quand'elli urganizà un ghjocu Super, ghjucà lu tiatru. Per una basa di ghjochi è dramatizations, sopra à tuttu, opari di lingua scelta: Tales cortu story, pestushki pràticu dipoi zitiddina, quandu genitori di ghjucà cù i dita è palme caprettu è chjara fàuli "gingerbread Man", "The Mansion", "Hen Ryaba "è altri.

formi antichi Small - sèmplice, accumpangiamentu è capiscitoghju per i zitelli. Filmu, secondu à l'età ch'elli servinu cum'è un mezzu à capisce è teacher of speech. Ci ponu esse usatu in una grande catena, è genitori è i prufessori à ogni tempu duranti la prima, a preparazione di u sonnu, quannu facìa opérations casanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.