FurmazzioniLingue

U prisente è u prisente: Cosa fà sti termini, è s'ellu ùn ci hè una sfarenza trà elli?

Calchì volta hè assai simili a autra e parolle ponu hannu significati assai differente. Per esempiu, i termini postu "vera" e "vera". Quessi sò i dui parolle chì a prima sbricia dì listessa cosa in pràtica illustrate parechji cuncetti sfarenti. A Canzona di vede ciò ch'elli differ.

Prisentà - ciò chì hè issu

A scenza muderna, hè accettatu à esse presentati cum'è un tipu d ', non-riparu diretta diriggennusi da u passatu in u futuru.

Tuttu ciò chì hè accadutu à un certu puntu - u passatu; tuttu ciò chì ùn hè ancu accadutu - u futuru, è u tempu (iè, chi l'it) - avà.

A definizione hè megliu sta frasa da u significatu di "prisente" - una surpresa da a famosa canzona suvièticu.

Però, si deve esse capitu chì sta parolla pò esse chjamatu micca solu per un mumentu, ma i currenti ora, ghjornu, mese, mese, annu, u seculu, o ancu millenniu.

Also assuciati cu sta parolla forma postu di verbi - stu tempu.

"True": a parolla

Sè vo pruvà à truvà fora l 'urìggini di lu nomu "veru", si gira fora chì ghjè parolla substantivized da l' aggittivu "vera". Chì hè ghjustu un aggettivo hà un significatu pocu sfarente, è micca unu.

Cusì, u significatu di lu significatu di vucabbulariu di a parolla "veru"? So chjamate calchissia o di calcosa Nonfictional è esiste in a rialità. Per esempiu: "Robin Gud - una vera figura storica, anchi si iddu avia un nomu cchiuttostu diffirenti, e fici assai menu mprisi di Ghjesù mittia fausa pupulari cchiù tardu."

In più, u prisenti hè di sòlitu chiamatu qualcosa veru, è veru. Per esempiu: "Assai granni scrittura di vari mutivi, custretti à piatta e so nomi veru è pubblicà u so travagliu sottu nomi fictitious: George Sand Marco Vovchok, Lesia Ukrainka, Panas Mirny, Maxim scolastica, etc ...."

Àutri significati di l 'aggittivu "veru"

In agghiunta a lu core, sta parolla hè parechje altre Bresciano. Quì sò i passi principale.

  • Cusì à spessu chjamatu persona azzione exemplify vituperiu, o per altri. Per esempiu, a famosa frasa da i filmi "Cheburashka, vi Patrunu un veru amicu." Hè nutevuli chì si pò capì in dui modi: com'è Genes stima ssiri vistu di a so cumpagna, è cumu ironicu vituperiu koala mindedness Traduzioni Cheburashka. In cunnessione incù i valori di u aggettivo aforementioned furmata una pochi di frase, set: veri philanderer / womanizer.
  • Stu tèrmini veni spissu figura in a ducumentazione ufficiale di l 'urtimi dui o tri seculi, agiscenu cum'è kantselyarizma. In issu spaziu, ma hè statu usatu comu un sinònimu di e parolle "issu" o "chi". Oghje u so usu ùn hè luvatu, ma hè deprecated. Per esempiu: "Cù sta lettera I hasten à sfarente voi chì à se rendre à a vostra maravigghiusa paisi abbastanti bonu e sperenza à avè bona furtuna in un cortu tempu per vede à tè."
  • A la fini di lu XIX sèculu. Si avia un altru spiigazione di a parolla "vera". Meaning era "dritta". In i travagli di violino Russian in l 'anni, da tempu à tempu si hè statu usatu in stu sensu.

etimulugia

In la lingua russa avemu vene quasi un longu tempu, u termini "veru" è furmata da lu "veru". Stu successu duranti la criazzioni di la lingua stissa. Per quessa, sti paroli si rifiriscinu a li Russian età-vecchia.

A parolla "etrusca" era furmata da u verbu "sò", chi (in turnu) ghjunse in Russian da Cresia Old, è hà contraparti in più mudernu lingui slavi.

"Nunda," l 'urìggini di lu valuri hè interpretati truvà bellu nome substantivized.

Comu si sapi, pi nnicari lu tempu prisenti in u XVI u seculu. I usatu a parolla "oghje" è un derivative di lu - "lu prisenti." U nome "prisente" in u passatu hè usata in stu sensu, quandu ci vulia à emphasize chì ciò chì hè pusitivu, ci hè una vera (vera) oghje. Più di tempu, sta funziunalità si so diffusu è si messe à cumparisce cum'è un termine siparati.

Sinonimi di e parolle "veru" e "vera"

À capisce megliu u sensu di sti termini, hè necessaria à sapè ciò chì sò i sinonimi li possi sceglie.

da valore e parolle simile à u termine "prisente": stu hè a parolla, sopra-mintuatu "lu prisenti" e "avà", "à u mumentu", "oghje".

È à truvà u aggettivo dritta à i sinonimi, vi tuccherà à dicidiri comu vi capisce u sensu di a parolla "vera".

  • Quandu populu veratimente qualcosa / calchissia intreccia digià - vzapravdashny, vsamdelishny, micca inventata.
  • Sè noi sò capisciu cosa chì ùn hè micca gattiva, hè - vzapravdashny, veru, veru, veru.
  • Quandu a parolla "veru" veni usatu comu un asempiu pusitivu o di u negativu - si pò esse à coglia i sinonimi, "typique", "maestru", certi "veri" (ch'ellu hè un veru / vera, figliolu di u so babbu), chi raramenti - "perfettu" (c'addatta perfettu).
  • Sè vo dì kantselyarizm, it (comu supra) pò èssiri facirmenti rimpiazzati da e parolle di "stu", "sta".

Contrari à e parolle di "veru" e "vera"

In aghjunta à u similarità di u so significatu di vucabbulariu di lu termini, incù e parolle "vera" e "vera", vi ponu coglia è ripresa.

Di l 'attuali si sarà paroli "passatu" è "futuru" è i so sinonimi, "avvene", "su", "passatu". Hè tuttu dipende di u cuntestu in u quali l 'uppusizzioni si passa on.

By u aggettivo "veru" noi pò sceglie un gruppu di Contrari.

  • Invintata, penned.
  • Zumpa, finte, falzi, irriali.

Ad avè cusì cù i valori, 'urighjini è i sinonimi / Contrari à e parolle di "veru" e "vera", pò esse modu calmu uriginale à elli aduprà in a so lingua, è in ogni sensu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.