FurmazzioniLingue

Eve - si tratta ... Parechji di significati

Sta parulla vene da u grecu "artìsticu" è in la lingua russa, qualchi valori. Eve - stu ghjornu (in certi casi - la sira) prima di la casa, e tempu davanti à ogni evenimentu impurtante, è Accessori funerali, église, rituali, piattu bookworm, o vivu, è nu strumentu musicali.

significatu rituali

Eve (hè u più anticu, prubbabbirmenti significatu di a parolla), leva di lu tavulinu, di solitu furma, in u quali u putere di cannili memoriale o brivetti cannila. Table cima à u tavulinu - naturale o di metallu. Dinù, stu cuncettu significa lu postu unni i prudutti sò purtati à u ricordu di i morti. Hè situatu vicinu à i tetrapods. Era nanzu sta Kanunnikov su chi tengu u crucifixion, è l 'imagine di a Vergine, è Ioanna Bogoslova, passà u serviziu di memoriale è serviziu di i morti. Luna, misi 'na cannila a la ambra di u artìsticu, dice un certu prichera à u Signore, cù richiesti à pardunà i piccati è à creà pirenni ricordu.

Nutricati cu na B bun

Eve - hè acqua chì hè Inghetata cu meli, purea, o meli. meads Sychennye - quelli chì bassa volte. È s'è in asturianu crumbled ancu una pagnotta, allura avemu arrivare Eve. Sta manciata assuciata incù kutey (kolivo), frittelle, marmillata a tradizione orientale slavi Nurmalamenti hè tenute sempre à u tavulinu di memoriale. Ma à u listessu tempu si davanu e lu dilicatizza generale, datu nascita à a spressione "à manghjà à la sazzietà", ca significa "a manciari tuttu chiddu se rendre à u tavulinu, dolce,."

Eventi vigiglia

In u cuntestu culturale generale, unu di i significati più cumune di a parolla Eve - "lu tempu davanti à un evenimentu hè di solitu impurtante." Per esempiu: in u vigilia di una riunioni impurtante, u vigilia di u tentativu di assassiniu nant'à a vigiglia di a casa.

U "vigilia" avverbio pò dinù esse usatu chjaramente. Per esempiu: in u vigilia di u parra, u vigilia di u serviziu prichera u vigilia di u rallye.

vigilia di Natale

In stu sensu, è in stu cuntestu a parolla veni usatu cchiù spissu. Soprattuttu in ultimi dicennii, u ripigliu di Christian Orthodoxy in Russia. Chi mi 'nteressa a sprissioni "Eve Christmas"?

By sta frasa hè di solitu stenni a notte (vigilia) davanti à a festa di a natività di a salvezza. Avanu un frombu in u 24 dicembre (6 di jinnaru). Sta sera, hè chjamata sochevnik, Christmas Eve Santa Cena in diversi pòpuli slavi. A stu tempu lu basau pisantimenti Priparati per i vacanze. In a tradizione di Orthodoxy - u rifiutu di manciari finu à a prima stella (significato Betlemme) è rumpia kutey viloci e sochivo (meli - un simbulu di rigali spirituali).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.