FurmazzioniLingue

Meaning phraseologism "collu sapone", origine è esempiu di usu

Meaning phraseologism "collu sapone" ùn hà nunda à fà cù a parsona, baigner, s'è ùn u traspurtadore ùn spiegari la lingua. Andemu guardà u significatu di l 'esprissioni è a so storia. Cum'è sempre, ghjè un esempiu di a vita.

u travagliu ghjurnata di e guàrdie. A storia di a pussibbilità

Esiste, quandu executions era fixe, nuddu pinsò circa l 'umanità. Guàrdie era interessatu solu in a libertà, ambiente travagghiatura piacè. Pirciò, quannu na pirsuna vulia attaccanu, corda munciuniatu cun sapone, a testa una passa megliu. Pràtica, in termini di una per da a la corda 'ntùarnu a la gula, "cunnannatu". Avà ghjè facile à capì chì u valore phraseologism "collu sapone" ùn avè nunda di bè per u prughjettu "turtura."

By lu modu, l 'un'andatura di stu figurarsi trovu in u fattu chì quandu una persona hè in una situazione dispirata, ci dici a iddu, o altri, "Tutti i destra, ferma solu a piglià la corda è sapone!". In autri paroli, à impiccà sè stessu.

situazioni Paradigmatic: la figghia vene in casa assai tardu

È, di sicuru, aspittava di a so casa soia lassàrilu babbu. Dapoi genitori sò assai pinseri di a so figliola, ellu hà phoned tutti l 'uspitali è Morgue, ma arriniscì hè trovu nudda traccia. E Gigi pinsau, 'Giustu, Katya! Quandu vi vene, vi Mulateri Di L'cunnosce u valore phraseologism "collu sapone" nant'à a so sperienza. " Vi dicu, irriali monologue internu? Cosa fà, u nostru babbu, hè un omu di a cultura, è ancu in un statu di zerga ghjusta ch'ellu palesa u bè.

Figlia ghjuntu in casa, di sicuru, dopu à dodici è cirtamenti sobriu. E poi u so babbu etta cum'è un toru scemu:

- Katka! Prega, Je suis aller à insignà voi bonu sensu!

- Dima, chì vi firmavanu, I sugnu 17 anni. I sugnu un DEFRAICHISSIEZ, I hè chì a 21:00 turnava a casa e tu fighjulà Foscari sapone su TV?!

- Ninck, voi canta comu idda seriu à mè?!

A moglia ùn hà risposta:

- Allura, Lettera, avà, Catherine, sai furtezza cintura di u mio babbu, è rilazione cù i valori phraseologism "collu sapone".

Figlia, capiscia chì i Fra care Ùn hè calmaru, cuminciaru a dumandà una Tactic differente. Cum'è tutte e la figghia, riu, idda accuminciò a scuntu di i so peccati. Testu rinesci spesa privu. Sti monologues s'assumiglia à una altra. In un Ursic di frange, idda confessed chi tempu passatu cù un pocu di Sasha (mamma Devi sapè). Babbu rimpiazzati da zerga à u so misericòrdia è dumandatu di na figghia u prossimu tempu chiamarlu pi nnomu, e pùa addumannò cu a cena:

- Can I insignà una lezziò di lingua Sasha Russian e dicu, u valore phraseologism "collu sapone"?

- Dima, vi tuccherà à travaglià menu.

Sprissioni ùn hè micca pà i ghjovani

I generazioni più ùn aduprà sta Opere, è ch'ellu hè assai pupulare in u periodu suvièticu. Sè ci sò quelli chì ùn capisce u sensu di u turnu discursu "collu sapone" (chì significheghja phraseologism deve esse nantu), spiega, hè significa calchissia scold, un scandalu, ma a batta di più à spessu aduprà a forza fisica.

Si deve esse rammintai chì u risultatu mêlée di u cunflittu ùn anu puru dì u so decisione. Esse attenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.