FurmazzioniLingue

Attivitati discursu: struttura, tippi è forma

attivitati discursu - hè un tipu di attività, chì hè un muvimentu suciale. In hè creatu u corsu di u so furmazioni è usu di u manifestu di un prugettu specifichi (à cumunicà, influenza, TERANCAM, etc.). Definizione di l 'attività discursu detti tanti studiusi e linguisti. Cusì, unu esempiu hè u pissicoluggu L. S. Vygotsky, ca addiscrivi comu nu prucessu di materialization di pensamentu, chì hè, u so travagliu in forma virbali.

In generali, struttura di l 'attività discursu hè a siguenti: si componi di atti discursu, basatu nant'à la priparazzioni e matematiche di u manifestu, chì hà un circulu e significatu differente.

Tuttavia, Psychologe rimarcatu chì sta struttura hè custituita di quattru livelli. U primu di li - hè u azioni di bisogni è primure, oltri a la motives chì duvia influenzari l 'affirmazioni avvene. Chì hè, all'incirca, a prima fasa perspettiva di definisce i cundizioni di l 'attività discursu, oltri valu u so argumentu è usu di fondi. U secondu livellu - accunciamentu - cumporta lu selezzione è urganizazione di i mezi e manere di u so matematiche. Cum'è per a terza fasa, chì hè chjama capiscia si pò esse armenu spressu, o unexpressed. U quartu a liveddu di l 'attività discursu hè monitored, è u modu di a prisintari fora stu funziunamentu, purtatu fora in modu differente. Per esempiu, durante u sente, u sarsa hè u scopu è fatta certu di u so significatu. As di parlà, self-cuntrollu hè purtatu fora di ccà durante tutta a dimarchja.

Sè avemu e ricchezze issi elementi strutturale da u puntu di vista di linguistics, lu cchiù diffusu schema di l 'attu di discursu, sviluppatu da R. O. Yakobsonom. Hè un insèmule di quattru elementi principale:

1. spirisci (chi dice).

2. U destinatariu (chì hè à sente).

3. lezioni (a situazioni in u quali hè fatta l 'affirmazioni - un paràmetru furmali, lu corsu, l' omu di 'amichi, etc.).

4. L'essenza di u infurmazione spustatu.

    attivitati discursu pò esse di dui tipi: Link è interna, è sti dui parti ci sò in custanti dipindenza è unità. Cusì, cun riguardu à l 'usu internu, hè vàscia u mutore, di pianificazione è di prugrammazione di l'intera attività discursu, è elementi di cuntrollu finali quì sò i funzioni mintali, chì sò rispunsevuli di u so matematiche (l' emozioni, ci vole, pinsava, memoria). A forma internu hè caratterizata da quattru tappe: mutivazioni, pianu di furmazioni, i so stuvigli, oltri ca comu 'na regina di u pianu cu i stuvigli favurèvuli.

    attivitati discursu, comu già nutari, hè bipolar, chì hè, u so matematiche hè fatta pussìbbili midianti la prisenza di dui figlioli. In lu casu di na forma chondrodysplasia di sprissioni quandu ci hè solu u destinatariu o pirsuna ca spirisci, lu prucessu ùn vi ferà. Sè noi guardà sta situazione da u puntu di vista di psycholinguistics, allura stu hè pussibule, se la pirsuna parrannu di sè stessu.

    Nota ca la secunna sughjettu - u testu ùn menu attivu di u prima hè. Psychologe crede chì lu so 'attività discursu si chjama una dimarchja di "attivitati mintali internu".

    In generali, u prucessu hè cunsidarata intelligenti, perchè per via di a so natura, è oggettu. Allura, comu nu cognomi favuri imagine mentale in la menti di la pirsuna di un particulare elementu di l'esistenza circondu. Ancu à mezu à e caratteristiche di stu tipu di attivitati distinguiri la cum'ella hè di u so strumenti, chi servinu cum'è unità linguistica.

    Cusì, si diventa chjara chì hè pruprietà discursu hè cunsideratu à esse i menu i mezi di cumunicazioni trà ghjenti. It simultaneously eni difinuta comu lu menzu li funnamenti di cumunicazione.

    Similar articles

     

     

     

     

    Trending Now

     

     

     

     

    Newest

    Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.