Arte e spettacoliLittiratura

U paràbula circa amicizia. U cortu paràbula di amicizia per i zitelli

Pruverbi sempri piaciuti populu. Sò pieni di sensu largu è aiutà ghjente capisce a impurtanza di tanti cosi. Ch'ella hè una paràbula circa amicizia, o una paràbula di u sensu di a vita, a cosa mpurtanti è ca stu tipu di nuvelle sò sempre guditi, guditi e sarà a dumanda à mezu à a ghjente per parechje raghjone.

megliu

Paràbula - un pocu storia chì hà assai di u sensu. Infatti, hè tene lu à sente cumu na vota tu principiatu à riflette assai di ciò chì ùn era particularmenti nirbusu. Più à spessu, u paràbula filusòficu, pinsirusu, custrincennu capisce a natura, di quarchi cosa chi na vota paria cusì semplice è chiaru.

U paràbula di amicizzia - unu di i rami, chì ci sò parechje. Tuttavia, comu in ogni direzzione, esse lu in i filmi o di literatura. Arcuni sunnu ntirissati a la paràbula di amicizzia, altri - circa 'amore, u terzu - u sensu di a vita, u quartu - circa calcosa altru. È in lu so 'intaressu, tutti in lu so' bonu, ma semu interested in u primu sottu.

Più à spessu, una paràbula circa amicizia Nsumma, comu hannu assai di e parolle ùn pòrtanu a lu litturi un certu missaghju, ma menu à spessu, ma sempre ci sò stori di più sviluppati chì ùn fà mancu degnu di una pagina. Vera, u gran dumanda à mezu à u pòpulu, gudirila pezzi piuttostu cortu, parchì certi ùn piaci à leghje assai (chì hè sicuru tristi, ma ùn hè circa issu), mentri àutri nun hannu tempu a spenniri quasi per nunda, dunque la paràbula di u cortu sarà sempre esse amicizia in ingrossu è altu di stima, di voluminous. Ma tutti 'mpurtanti è nicissariu.

Amicizia à a nostra vita

Spessu una persona hà amatu passi. È a maiò parti di li Ùn sò anyhow chì, à dì, amichi, perchè ch'elli sò capaci à sustena una parsona à un mumentu difficiule, felice incù elli à mumenti felici è sente à tuttu.

Pruverbi circa amicizia è amichi sò bonu pirchi permette à noi di capisce genti cumu impurtante in la vita umana, lu ternu e funzione ùn ghjucà. Hè cusì succèri chì ùn si pò esse solu. Ricchi genti pò dì, senza fastidiu, cum'ellu pruvatu à u fracicume di sè stessu è altri chì si ama portu, è nimu ne hà bisognu, hè tutte e granciu, chi si voli a piatta daretu à una prova di parenu di più putente chè hè veru. True sìnculi, chì sò capaci di ancu una vita à passanu sulu cu te pigghiu luntanu da l 'esistenza di un tali unità piacè.

Prince di tristezza

Quarreled na vota lu re e lu Riuzzu. Decidi à piglià vindicà u prima mate, a dannu ellu. Re chiamò lu executioner è urdinatu à tumbà a so moglia è vede se u lamentu Riuzzu. omu cumpiimentu "richiesta" riali, tagghiò la testa a l'a donna. Gridò lu Riuzzu. U rè, senza pinzari volte, è dete i zitelli pè tumbà. Gridò lu Riuzzu. A rè hè in u eccitamento ghjunse in tantu ùn andava à firmàrisi; lacrimi Addulurata di àutri vulia à vede, tantu u prossimu vittimi di u executioner addivintò genitori. Gridò lu Riuzzu. Iddu arristau da a famiglia solu lu megghiu amicu, chì u rè di e urdinau l 'accisioni comu lu restu. Quì lu Riuzzu dissi: ma intristitu, chì executioner cum'è assai crudeli e senza cori piense longu cun ellu.

- Perchè, doppu la morti di parenti, figlioli è a moglia è i lacrimi tu nun dissi - ci addumannau lu Re suspresu dopu fattu cennu di lu Riuzzu - e doppu la morti di un amicu cusì nirbusu?

- Parents hannu vicchiareddu era - hà ritrova lu Riuzzu, - cusì prestu, è ùn sò mortu. Truvà una nova moglia ùn hè micca difficiule, hè di dà a nascita à i zitelli, è ti. Ma autri truvà - Oh quantu difficili. Per parechji anni, ùn hè necessariu di passà à truvà un veru, è veru amicu. Per quessa, ellu I dolu solu.

significheghja

Sta paràbula di amicizzia, e chi dici lu tuttu. Iè, hè ùn mostra cumu hè l 'omu chì fù tombu, ma almenu u fattu chì solu u so morti dolu Prince, renni lu chjaru chì unu era veru bonu. Ognunu deve esse trovu in a vita di un omu chì pudia esse chjamatu chiudi.

A dog - megghiu amicu di l'omu

Sta sprissioni hè cunnisciuta da tutti. Però, ùn ognunu sà chì ci hè una paràbula, purtannu un significatu à u littore. Infatti, u cane, da tempi i più antichi cunziddiratu l 'amicu più fideli, almenu s'è vo parauni cu un gattu fieru, per esempiu. Innò, ùn ci hè micca dì chì quessu hè mali, ogni animali in u so propriu bonu e beddu. Ma quì hè una paràbula circa l 'amicizia trà omu è ghjacaru.

Un veru amicu - ghjacaru

Campava cum'è un biaccione in la casa. È avia dui animali: un misgiu, ma un ghjacaru. Recenti arricchisci basendusi nant'à trà di elli chì à mezu à elli hè un amicu è veru patrone, è circò di tiranu lu incoddu nantu à sè stessu.

Na vota ca avemu scappari fora di soldi in drunkards, è vulia à beie intolerably. U gattu subitu, santò a lu patruni e dicu, si dice: "à mè Sell, arrivare soldi, cumprà un apperitivu, è mi piace a to best friend scappava da i clienti, è mi torna à voi".

jattu Drunk vindutu, compru un vivu, turnau 'ncasa to pump sè stessu cù alcolu, è ci si trova un ghjacaru. È ùn oi ncuntrau e abbaghji, da chì un omu gocce una buttiglia è smashes quessa, scennu liquore forte. Arraggiati di fanne imbriacà, si batti lu cane, è hà ancu ùn pruvà à fùiri è micca a resistenza à tutte e, appena si dicia:

- Bey, u pruprietariu, batta, ghjustu ùn beie.

A stu tempu vinni lu jattu. Pisò urgugliusamenti à u cane tantu ch'ella chjama dinò riceva a una, a ripetiri lu canadese manipulation prima. Prestu u imbriacà daretu cù una nova buttiglia. E si rapiu a beie alcolu amatu comu na vota cci défendu da un cane. So abbaiannu e cci dicivanu ca lu vasu cù alcolu involuntarily scappau fora di li manu di la secunna vota. omu arrabbiatu più chè mai, cù una nova forza accuminciò a sbattiri lu cane, accussì dicennu: "! I Mulateri Di L'tumbà voi"

- Lettra, patruni, - valenu dici ca animali - tombu, ghjustu ùn beie!

Di colpu, ghjunse à una biaccione, ciò chì hè l 'àutru. Iddu si capissi, chì hè un amicu, tandu hè vera. E cuminciau a lu nnomu di lu cani, pittinava a so iè hug. Un gattu chi mustrau su prestu, l'omu faci dinò, siddu stu tempu, tantu luntanu, chì hè a casa, strada, ùn hè trovu.

paràbula

A ligna di fondu hè chì u ghjacaru ùn vulianu a riceva lu in cumminciri a vostra salute, perchè spìriti nunda di bè ùn si pò pòpuli. U misgiu, à volta, vulia solu à mustrà u pruprietariu ciò chì ghjè bè, si pò dì, l 'aiuta. L'omu ùn la sapiu. Se micca subitu, ma ancora I avvisti.

rilazzioni mutuale

Amore e amicizia hè vicinu cà si putissi parenu à primu sguardu à esse assai vicinu. It spissu succèri, comu dui di u sessu oppostu a prima cumposti in termini amichevuli, è tandu entre in un differente, cunnessione più spirituali. Chì hè bè, perchè, prima chi sti pirsuni hannu arrinisciutu a nesciunu un certu raportu: nni sannu iddi, cunnosce i gusti di u so siconda mità, sai ciò ch'ella piaci. Chì hè per quessa ogni paràbula circa 'amicizia e' amuri deve fà lu chiaru di pirsuni comu 'mpurtanti sti raporta, è cumu chiudi si trovanu, quandu si veni a dui pirsuni. Vera, u downside hè chì amore hè più cà ngapu, l 'amicizia - una vera amicizia - spentu.

Pruverbi è i zitelli

Storie differenti bisogni, nuvelle differente sò impurtanti. Soprattuttu interessante paràbula di amicizia per i zitelli, per via di a so 'età hè la criazzioni di sumiglia. Stu significa chi i zitelli crisciutu comu boni cum'è a vulintà di sensibilizà, micca solu parenti è i prufessori, ma puru li libbra, nuvelle, filmi, libreria, e àutri fonti di nfurmazzioni. paràbula i zitelli di circa amicizia sò à spessu in particulari u bè è piuttostu di u so sensu era chiaru ancu un zitellu. Però, siddu la storia ùn hè micca chjaru, è forsi lu zitellu vi vulete capisce ciò chì fù succidia, ca dinò hè bè, perchè in stu casu, u zitellu pò spannà curiosu e intelligenza.

Oltri a chistu, i zitelli - l 'amichi più sinceri. Dopu à una parsona si sviluppa su, qualchì volta ch'ellu hà à surrisu e "fari 'amichi" incù i populi dritta, per esempiu, à u travagliu. Stu veni chiamatu nvita, ciò chì a ammucciari, ma resta u fattu: i zitelli, a picca i ziteddi naïveté ca nun azzarda circa lu statutu suciale di i so pari (almenu di u tempu essendu), amuri (in un cuntestu familiale) di l 'àutri a Seria, sinceri . Ghjè u so benefiziu maiò. Per disgrazia, micca tutti u capu à tene stu pezzu di unestità in u core.

cunchiusioni

Ogni paràbula circa amicizia porta un sensu di manera impurtante altre persone in a nostra vita. U pòpulu doppu capisce issa, u primu ch'ellu hà da truvà si un veru amicu. È ùn hè megliu à una ghjovana età, dà missa per amicizia, per ella, comu lu vinu, senti ca cci spunta solu forti cu ogni annu passavanu diventa "diliziosi."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.