Arte e spettacoliLittiratura

Cosa hè a ditti? parolle latinu

Cosa hè a ditti? Quissa hè un tipu siparati di phraseological. Per quessa, per definisce u sicondu à u principiu, t. E. A dimarchja cuncettu. Characteristically, u linguaggiu è na cumminazzioni durevule di e parolle, chì hè caratteristicu di una lingua particulare. Dunque, u principiu di a struttura frasa esisti in un particulare di lingua, cultura-maculata. Cosa li carattirizza? Parolle di ch'elli sò cumposti, ùn pò esse reordered, - si perde u sensu generale. Also, lu significatu ginirali di un unità phraseological ùn pò esse truvatu da ppi lu sensu di ogni parolla traballat. Dopu à tuttu, hè assai alba ... Si 'ntisi lu soffiu di a saviezza.

Induve sò i discorsi?

So what is "sprissioni pupulari"? Cosa funzione li distingui da u ghjocu di l'altri artus de Opere? A risposta hè cortu: un surghjente littirariu. Ancu s'è i discorsi sò stati allivati cum'è un dictum di pirsunalità suprattuttu, si ancora ci purtò scrittura.

Hè ùn segretu chi u livellu di a cultura di a sucetà hè dicisa da macari lu finòminu di memoria culturale. Hè u tipu di cuntinuazioni civilizational pò spiigà da u fattu chì l ancura ditti latinu. Li Rumani eranu i pratichi, preferiscu a scienzi incruchjata. U so treatises su architittura, su 'agricultura, uppusizzioni a l' Letteratura los realità, scritti in una lingua figuratu cuntenendu virnàculi. Hè per via di u sviluppu di a scrittura, una mila anni di a civilisazione arrivau nni piena di ditti a saviezza di imperatori, Lumières, ginirali.

Antica civiltà rumana chì pruduce virnàculi currenti

Periodization di u sviluppu di a criatività di littiraria di Roma hè carattarizatu da a so origine in lu BC III seculu. E. forte è u so 'àpici ntô I sèculu aC. e, studiata cù i nomi di pueti mpurtanti è li filòsufi -. Ovidiu, Ciceroni, Virgil, Horace.

Ancient à spessu hè tipica buffu è a riflissioni criativa. In a vita bassu, hè cunfusione, Plutarch è Horace era non-Cavatrici, è, nc'est genti arquantu tasca. Iddi creatu imagini invintata di culori è urighjinali. Perchè ùn attaccari solu densita sforzi è comu un risultatu datu nascita à una muntagna surci! Parolle di li rumani (u listessu muntagna e lu surci) po di più cà una volta incù un culuri spiritosa mintuvà pueti di gnustrii e li filòsufi (per esempiu, Trediakovskij).

Hè latinu mortu?

Dopu à u crollu di l'Imperu Rumanu uccidintali, ca cadi supra lu BC VI seculu. E., u latinu lingua, la lingua di cumunicazioni ntirnazziunali di Roma antica, diventa pocu à pocu mortu, t. e. si firmavanu parrari. Tuttavia, nzinu a la fini di lu XVII seculu pè u novu a civiltà Europea, hè a lingua scritta: si hè vivu è Bandera di a sucetà di genti struitu - scentifichi, sacrificadori, diplumatici. Hè ste persone, micca solu à sapè ciò chì parolle, ma dinù a li aduprà in a so treatises, ci si dissi la grandezza cuntenute in li antichi pinzeru. Di sicuru, cari lettori, tù se sò micca una volta scontra in i libri, o in u traduzzione Russian parìa e parolle, una volta ribocca lu fieru Rumani. Andemu rammentu sulu qualchi d 'iddi.

virnàculi latinu in Auropa

A struttura di avanzata di u lingua latina in tempu a causa divinni la basi di l 'avvena di a lingua taliana, francese, inglese. Perciò, a so Levante è frazeologichnost facenu u so dumanda mudernu.

Iddu è sempre la lingua ufficiali di u particulare Cattòlica State Vatican. In agghiunta, lu lingua latina era è ferma la lingua di li scienzi European. Alatu sprissioni in u latinu lingua, creatu in Europa medievali. Foma Akvinsky, Thomas More, Fransua Viyon (l 'a lista ca succedi) era lu succissura di i criazioni di u latinu di Opere.

virnàculi latinu cunnisciuti in Russia

Hè a lingua di scienza, inizià li virnàculi rumana, ch'elli creatu a so opere da scentifichi Russian, cume MV Lomonosov, Violetta Pirogov. In particulare, ùn hè l 'onuri di Mikhail Vasilyevich cuntinuatu, ma in Russian, i tradizioni di Virgil, li piantò in u puema "Monument".

Tuttavia, digià in lu XIX sèculu., I scrissi A. S. Pushkin in "Eugene Onegin" rumanzu, diventa una "latinu ùn hè micca in Vogue." È dopu à a Rivuluzione di uttùviru, lu lingua latina, oji ubblicatoria di studià in una scola sicundariu (ricùardu u capitulu "esame latinu" da l "Jugend" L. N. Tolstogo) fù arritirata. Tuttavia, à u prisente tempu - l 'èbbica di la cultura di massa - ditti latinu dinò in favore. Iddi scurdà Scrittori, pirsuni nfluenti li cumprendi in lu stemma di famiglia di armi. In più, oghje parechje persone struitu s'ellu vole sarsa certe idee li cù a scrittura. Vergogna creatività hè ghjustificata: Ain di u testu latinu, u tremenda è u sensu stu mondu in lu antichi tradizioni fari sempri lu attrattiva.

About ditti Russian

Genti ditti Russian, persu à a so Storehouse accéder - Gold Letteratura russa di lu XIX seculu, senza mai la cultura mondu di i nomi di Pushkin, Lermontov, Griboedov, Krylov, Belinsky, Gogol, Turgenev, Tolstoy, Dostoevsky. I travagli di sti studi clàssici hè un ginirusu surghjente d 'iddi. True assaghjà di litteratura sà da lu cori assai sprissioni pupulari chì sò piena di satìricu rumanzi, favuli, cummedie, nuvelle.

Guardà, di Fable esempiu l'Krylov "The Mirror è i scimmia". Parolle, cum'è noi vede, cuntene ancu un picculu opere puetica, chì ponu facirmenti sapere è zitellu.

Tenghi vivu è tremenda di pinsamenti l'autore distingui Fable sopra linii "The Mirror è i scimmia". Sti discorsi, senza dubbitu - abbastanti muderni ancu oghje. Infatti, prima di voi evaluate u cumpurtamentu di un altru personne, vi duvite amparà a miludia u so vantaghju maiò è weaknesses.

Fussi giustu, ppi lu travagghiu di l' 'età d'oru di litteratura, ùn a custata chi a più generosu fonte di litteratura ste frase aphoristic, francu favuli di Krylov, sò u prodottu di: Griboyedov - "Guai da sorcière", Fonvizin - "A Minor" travagghi Kozmy Prutkova.

À u principiu di u XXu seculu, in la criazioni di aphorisms successi Vladimir Mayakovsky, Ilf è Petrov, M. Bulgakov l 'autori. Present parechji sprissioni pupulari chì vene à noi da a litteratura Russian:

Characteristically, ste frase à spessu innamurà modu sottu i diversi casi cumunicativu basi, cum'è quandu vi tocca à purtà un discreetly un riassuntu di ciò chì hè pusitivu. In cortu, asèmpiu di u gran Letteratura russa nun serbi longu à spiecà ciò chì parolle.

Idioma caricate da u Bible

Fussi giustu micca à sminticà un tempurale riserva di risistenti èbbica idiumatica origine biblica chì torna un postu impurtante in a cumunicazione mudernu è worldview. Iddi apparenza, cuntribuisce metaphorically a la criazzioni di valori supiriuri a murali è spirituali di u parsona. Dopu à tuttu, ancu u calendariu realità ricolla "da la nascita di u Cristu".

virnàculi Christian ùn sò solu un saccu di genti ca cridiri. Dapoi i tempi antichi, a cultura di Russia Orthodox è suddisfà a so vita ogni ghjornu. Stu ùn impediscenu micca ancu dicennii leva l 'accussì-chiamatu Atheism scientificu. Prubbabbirmenti ognunu di noi, per arrivare educazione, ùn volta intesi da i prufessori esprissioni biblica, addivintau alatu: "Tu quantu à Patre nostru" (.. vale à dì masiv, lu cori). You accordu chì in a vita di tola ùn sò nata, parechji virnàculi di biblica urighjini. Esempii di sti pò esse "pecuri giranduloni", "cascatoghja pacchettu", "Kiss di Judas".

cunchiusioni

Sturiani è linguisti sustennu ca lu authorship di u termine "sprissioni pupulari" appartenant da l 'antichi Greci di Omeru. Hè citatu quasi in u sensu mudernu si hè sempre in lu "Iliadi" è "Lacrime". Però, ùn stu dì chì u fenomenu ùn esempiu in u bronzu nanzu?

Tuttavia, venda la natura, di stu tipu di Opere, noi pò vede chì i so dani è rende un certu embiu culturale. Iddi arricchisce spiritualmenti. Un omu chì usa sprissioni pupulari, primurosu di Appellu a riflissioni associative di interlucutori, u so putenziale cultural.

Forsi accussì, finitura l 'articulu, putemu cunchiùdiri ca lu ultrahigh di l' usu di sprissioni pupulari in bassu omu cumunicazioni tistimunianza à u liveddu di u so sviluppu culturale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.