GirateIndicazione

Cyprus, Santa munasteru: description, recensioni, stage è altre infurmazioni utuli

Per quelli chì i turisti visita Cyprus, monastère di Santa Fede hè u attrazioni di lu, di passà per chì hè solu impussibili. Oghje, u tempiu - unu di i cchiù riccu in lu paese. Canti sacri è riali, monastère stauropegic Kykkotissa Madre di Diu (corsu nomu accussì chinu) - hè u più priziosu kul urtudossa di Cipru. Ci hè una pittura, religiosa, calligrafia di St. Luke è salvà oghje.

Cyprus, monastère Santa - storia d 'urìggini

Sta bella isula hè pupulari incù i turisti à leia mediterranea, ma assai di fà sapè ch'ellu hè dinù u diocesi Orthodox più sviluppatu. In Cipru vi ponu vede parechje chjese differente, ognunu di li dici a storia di u populu corsu è comu riliggiuni evulùtisi.

Dapoi u so fundamentu discrivi u più colorfully la paràbula (si pò trovu a la fini di l 'articulu). Hè accadutu in u XI seculu, quandu i reclusive Isaia cunvintu un signori dicisivi pi cocchi influenzari u rè di a perevoz icona di a Mamma di Diu, da a Custantinopuli di Cipru. Alexius I, chi a ddu tempu era guvernatore accordu. È ch'ellu ùn pudia ricusà, perchè vuluntà di Diu, hè tandu. So, qui la custruzioni di lu munasteru Kykkotissa Icon di Madre di Diu. Prubbabbirmenti, issa hè a vera versione di u spuntà di u munasteru, perchè l '' altri ùn esisti.

Si hè dettu chì l 'icona hà forti proprietà miraculosa. Ma ùn hà aiutu tena u monastère Santa (Cipru). Da u mumentu hè statu custruitu, a ghjesgia brusgiatu falà parechje volte. Cum'è un risultatu, in u so locu, si dicideru a innalzà un ritrattu petra. Assai più tardi, in u seculu XIX, u campana, torre, monastère ncurunari. Esiste, issu ùn fà appena parchì durante u Uttumanu Khanate oscillazione in ghjesgi Cità fù interdetta.

In u seculu XX, lu munasteru vicinu à u so babbu: Macarius. Hà truvatu assai, accussì addivintau un riprisentante di a chiesa ortodossa di Cipru, e rilazione cù u presidente di a Ripublica. Babbu Makary in u 80 di seculu scorsu, funnatu lu Research Center Historical, chì aiutavanu à risturà la materia di u munasteru è di custruisce una biblioteca valori.

Overview

À truvà lu tèmpiu, nun veni usatu cutiddianamenti sacciu Cyprus - Monastère Santa hè in tuttu lu semi in u listinu di i ghjesgi Cità di l 'ìsula. Di solitu, i turisti vai prima à i monti Troodos (quì hè assai piacevule è vi pò dà aria pura), e poi a testa di u tèmpiu, è situata a l 'ovest di stu attrazioni naturale. Stava quì nantu à a muntagna di u stessu nomu.

Stu munasteru, chì hà l 'stavropigialny statutu, chì hè, ch'ellu hà fatti u più altu gradu di u munasteru, s'e pò dì cusì. annata Last ci era a prisintari pòpuli di l '25 di monachi. Temple hè veramenti meriteghja una visita, micca solu perchè hè assai bellu. U so storia si stendi quasi un millenniu, è ghjè unu di i lochi principali di u pòpulu ortodossa.

Infurmazioni di i turisti

Per quelli chì sò mandati à Cipru, monastère Santa hè aperta tuttu l 'annu, ogni ghjornu. In estate, ci apre e so porte à 10 ore e chiudi a solu 18:00. In inguernu, ci vole à avè tempu à 16:00.

Nantu u territoriu di u munasteru si trova biblioteca, chi fù scrittu sopra. Ci hè dinù un museu è spazii affiche. Turisti, ponu vede Leoni i monachi 'è à tastà una vista sfarente di u navata cresia.

Monastère Santa (Cipru) ùn pò lascià senza visità u museu. Quì u sguardu di i turisti spusizioni, ca m'aiuti a vi capisce cumu custruisce è sviluppà a più tempu stava, è amparà circa la storia di la Chiesa Orthodox Cipru. È in i borghi di Nicosia sò piatti di u munasteru. Hè dinù ponu visita qualchissia.

Scrittura di a Mamma di Diu, è à i muri di u munasteru. Ma taliannu ùn vi u travagliu. À a fine di u XVIII seculu fù val cù una pisata d 'argentu, unni ammucciaru lu travagghiu di Luke. Però, l 'icona hè sempri l' uggettu di santu, è si suppurtà rigulari parisians.

Monastère Santa (Cipru): recensioni

Visitatu u tempiu di genti scrive chì ellu ùn hà appena lascià ricordi Fond - dopu à visità addiventa cchiù facili è di più piacevuli à l 'arma, comu siddu ci hè purificazione. I turisti sò attrattu da u munasteru stessu, è quelli chì i paisaghji, chì vi pò imprissioni, è l 'uccasioni di cumprà in parechji muri, église, in u shop, cumpresi l' icona amati di a Mamma di Diu.

Place, monastère

Monastère Santa (Cipru) - induve e quantu à righjunghja lu? Truvà un Temple pò esse, s'è vo seguitate a ovest di u catalogu Troodos. Get ci sia da autobus, o da vittura. Nantu a strada, assai di francesu chì mostra a strada diritta è ùn permette ch'è persu. Distance from Paphos hè 60 km a sud di Limassol - 70 km a nord, è da a Nicosia - 90 km.

storia

Hè tuttu principia incù Manuel Vutomitisa - guvernatore di l 'esercitu dû Mpiraturi Alexius. L'estate hè particularmenti calda, è ch'ellu circava per friddizza in la muntagna, in i paesi di Marafasa. Hè cusì hè accadutu chì, un ghjornu, Manuel persu. Iddu caccighjavani è è persu u mio direzzione. Girandulava, Vutomitis collided cù un munacheddu, lasciata da tutte e cose inghjuste. Pricatu u rimitu, è ùn vede intornu à elli à qualchissia o qualcosa. Manuel dumandatu di indicazione da un munacheddu, ma Isaia Vutomitisa ignoratu. Oh, guvernatore cumu arrabbiatu! Tantu ca era, comu vultà in casa à castigà disagreeable. Ma ùn - notte Manuel cascatu in un statu di lethargy.

Vutomitis avvista chì issu hè u so castigu di sta strana di Isaia. Decidi iddu avissi prestu andà daretu à u rimitu, à chere pardonu. Ma Monk sapia chì Manuel vi tuccherà à fà una ncaricu spiciali.

Sente ciò ch'ellu vole da u rimitu Vutomitis guasi fretu - à purtà à u spaziu emblematicu di a Vèrgine Maria, chi hè attualmente in u palazzu di lu mpiraturi! U suciale, dipinto da a manu di Luke è u benedisse Mamma di Diu. Manuel troppu hè cum'è u fracicume di u rimitu chì hè impussibile, ch'ellu era nanzu à ellu da dicendu chì ùn hè per intiressi persunale ch'ellu hà bisognu - Diu voli.

Isaia si n'andò è Vutomitis inseme in Custantinopuli. Long guvernatore camina e pinsau circa cumu a parrari a lu mpiraturi; ma nun sappi risistiri un rimitu, è si n'andò in a so cellula. A notte, in un lethargy cascò figlia Alexis. Manuel ciàuru di lu mpiraturi, a dicu, tu chi fà per purtalla fori di stu statu. Alex pinsau e dicisi: noi ci vole scrive una copia è mandà lu in invece di u previstu. A notte, in sognu, ghjunse à ellu è Our Lady idda dissi ca Cyprus bisognu di piglià vera icona, una copia di i soi. Alex, stu finominu hè cusì impressiunatu ch'ellu ùn esitò à mandatu i criazioni, calligrafia Luke, nant'à l 'ìsula, ma ancora, urdinò à custruì un monasteru. So statu Cyprus, monastère Santa (Santa Maria di Sala), è cun ella u icona preziosu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.