FurmazzioniStoria

U mitu di l 'urìggini di la cumpagnia. Mitu di u Monde

In i tempi antichi, umanità hà evulùtisi bronzu. Sti stati isolé i gruppi e lotte, chi vìnniru furmati sottu à u pesu di certe fattura e hannu i so tecnichi di a cultura, è spartutu da un particulare individuale. Duvuta a lu fattu ca iddi micca stati technologically avanzatu cum'è l 'umanità mudernu,' anticu pòpulu largamente dipindia di u capricci di a natura. Allora li lampi, acqua, tirrimoti e àutri finòmini naturali paria una manifestazione di putiri divinu. Issi forzi, comu si avissi vulutu, avissi a ditarminazioni di u destinu e qualità persunale. So natu u assai prima a mitulugia.

Cosa hè un mitu?

Sicondu a definizione culturale oghjincu, hè un narrativa chì ghjoca u vicenni di l 'anticu pòpulu circa di u mondu, circa lu supiriuri a lu putiri di l' omu, la biografia di u gran miti e dii a forma virbali. In qualchì modu, si riflette u livellu di a cunniscenza è tandu umanu. Sti storî stati arrigistrati è trasmessi da generazione à generazione, tantu chi no si cunnosce oghje cum'è u listessu core di i nostri antenati. Chì hè, quandu a mitulugia hè una forma di a cuscenza suciale, oltri ca comu 'na manera di capisce a rialità naturale è suciale, chi rifletti lu punti di un omu à una certa tappa di u sviluppu.

Mitu circa l 'urìggini di l'omu è di u mondu

À mezu à tanti dumanni chi sèntirisi l 'umanità in quelli ghjorni era un prublema particulari urgente di l' aspettu di lu munnu, e omu in lu. A causa di a so curiosità, genti hannu pruvatu à spiegà è capisce cumu Silvarecciu, chì li criatu. Era tandu è ci hè un mitu è indipindenti circa l 'urìggini di la cumpagnia.

Duvuta a lu fattu ca l 'umanità, comu ha statu dettu, sviluppà granni gruppi marginalisé, la liggenna di ogni naziunalità era in qualchi modu particulari, comu si riflittìu micca solu u parè di u pòpulu à ddu tempu, ma dinù avia a chi di u sviluppu culturale è suciale, oltri infurmazione prisintari u paese induve i genti biviant. In issu sensu, u mitu hannu qualchi valori storicu, dipoi ch'elli permettenu à fà qualchi ghjudicamenti romanu circa issu, o chì a nazione. In più, sò i ponte trà u passatu è i futuri ginirazzioni di cumunicazione da birrerie a cunniscenza chì hè statu accumulate in i piani di u vechju à i novi genaru, ci insignava cusì.

mitu anthropogonic

Priscinniri di civilizzazzioni, tutti i pirsuni antichi appi lu so 'idee su cumu un omu affaccatu in' stu munnu. Iddi hannu qualchi caratteristiche cumune, ma dinù hannu diffirenzi significativu, chi sò a causa di l 'ecunumìa di a vita è u sviluppu di una civiltà. Tutti i miti circa l 'urìggini di l' omu chjamatu anthropogonic. Sta parulla vene da u grecu "anthropos", ca significa - un omu. un tali cosa comu nu mitu circa l 'urìggini di lu populu, ci hè propriu tutti antichi pòpuli. U solu fattu in a so pircizzioni di u mondu.

Per comparison, guardà traballat pigliatu u mitu di l 'urìggini di l'omu è di u mondu di i dui grandi nazioni, chì nfluinzata sviluppa lu sviluppu di l' umanità in u so tempu. Sta civilisazione di Ancient Greece è China.

The Chinese taliannu la criazioni di lu mondu

The Chinese era u nostru universu com'è un tempurale ovu, ca era chinu di na certa mpurtanza - Chaos. Fora di sta ravage I nasciu antenatu di tutte l - Pangu. Iddu hè cù a so piola spizzò la ovu, ca vinniru n 'esistenza. Quannu si rumpiu lu 'ovu, ravage scuppiò e accuminciau a canciari. Furmata di u celu (Yin) - hè assuciata incù un principiu di luce è a Terra (Yan) - principiu scura. So di u mondu statu furmatu in u vicenni di l 'Chinese. Doppu chi Pangu mette e so mani à u celu è i so pedi di l 'nterra, e accuminciò a crisciri. Iddu stabbirmenti crisciutu, sinu à u celu fù siparata da l 'nterra, e nun si lu modu avemu a vidiri oghje. Pangu, quannu criscinu, spizzò, in parechji pezzi, chì diventa u fundamentu di u nostru mondu. U so corpu, addivintau lu monti e li chianuri, l 'carne - terra, rispiru - l' aria e lu ventu, u sangue, - cu 'acqua e la peddi - vegetazione.

mitulugia Chinese

Comu u mitu Chinese di l 'urìggini di l'omu, u mondu era furmatu, chì fù abitata da l' animali, pisci e 'acelli, guardu u populu ùn esisti. The Chinese pinsatu chì i criaturi di omi hè divintatu u gran spiritu feminile - Nuwa. L'antica Chinese revered idda comu idda chi fa lu munnu, lu statu dipintu com'è una donna cù un corpu umanu, li gammi 'acellu è cura di una sarpi, chì hè presa lu discu lunare (simbulu Yin) e, angle, misurari.

Nuwa accuminciò a sculpt, in battaglia umanu serpente chì vene à a vita è s'otteni populu. Idda travagliatu assai di tempu è avvisti chì a so forza ùn hè micca abbastanza à creà genti ca vi Monacchia la terra sana. Nuwa poi pigghiò la corda è passà lu menzu un serpente liquidu, e poi scossi. Ddà, unni lu lumps falatu di serpente Bagnato, c'eranu genti. Ma ch'elli ùn era com'è bonu cum'è quelli chì era roba hè fatta da a manu. So in mitu Chinese ghjustificata da l 'esistenza di u nubbiltà chi Nuwa matruzza cù a so manu, è u populu di i classi cchiù pòviri, creatu cu l' aiutu di funi. Dea deti u so castità l 'uccasioni di ripruducesi à a so, oltri a prènniri cunfidenza cu lu cuncettu di matrimoniu, ca seguitate assai s'imponi in anticu China. Dunque hè dinù pussibule à guardà Nuwa patrona di u matrimoniu.

Ghjè u mitu Chinese di l 'urìggini di l' omu. Comu si pò vede, si rifletti micca solu u cumminzioni Chinese tradiziunale, ma dinù un pocu di u prughjettu e regule chi purtau l 'anticu pòpulu Chinese in a so vita.

mitulugia greca è l 'aspettu di l' omu

U mitu grecu di l 'urìggini di l' omu dici quantu Prometheus creatu ogni cosa da a tarra. Ma u primu populu era assai facili è ùn sapete cumu. Per stu attu di i dii Grecu era arraggiatu cu Prometheus è incinta di lampà i punti umanu. Tuttavia, Prometheus hà salvatu i so figlioli da a rubari u focu da a Olimpu è purtatu à l'omu in una canna canna viotu. Per quessa, Zeus imprighjunatu in u catene di Prometheus in u Caucasus, induve una acula fù pecking à a so fegato.

Giniralmenti, in a mitulugia greca, ogni mitu circa l 'urìggini di lu populu ùn dà infurmazione specifichi circa l' aspettu di l 'umanità, più chè di curà u evenimenti chì seguitanu. Forsi chistu è duvutu a lu fattu ca li greci cunzidiraru chì umanu contru à u fondu di u tuttu-putente, dii, emphasizing cusì a so impurtanza per tutta a nazione. Anzi, quasi tutti i lighjendi Grecu sò direttamente o dinò cunnessi cu l 'dii chi mandò i miti di l'umanu ghjennaru, cume Ulisse è Jason, è li aiutu.

Features mitulugia

Cosa, tandu, hà a funziunalità di riflissioni mitologicu?

Comu si pò vede sopra à, l 'urìggini di miti umanu e liggenni ntirpritari e numaru di maneri cumplitamenti differente. Avete à capisce chì u bisognu di li occasione à un principiu di a scena di u sviluppu umanu. Iddi, ci fubbi da u bisognu umanu a spiegari u origine di l'omu, a natura è a struttura di u mondu. Di sicuru, una manera di spiigà chì adopra a mitulugia, piuttostu quellu primitivu, hè assai differente di a scrittura di l'ordine mondu, chì hè sustinutu da scienza. U mitu tuttu calmu urighjina è fora, ch'elli ùn li cuncetti micca astratta. Omu, a sucetà è a natura di mischjà. U tippu principale di riflissioni mitologicu - furmatu. eroe ognunu, o diu hè periculu seguita da un cuncettu o di attu. Stu tipu di riflissioni ricusa ogni argumenti logichi, basatu nantu a fede, ùn a cunniscenza. Hè capace à pruduce e quistione chì ùn sò criativa.

In più, a mitulugia hà dinù i tecnichi letteraria identitariu chi permette à emphasize l 'impurtanza di certi evenimenti. Ghjè hyperbole, chì exaggerate, per esempiu, a forza, o altre caratteristiche impurtante di miti (Pangu, chì era in gradu di isari u celu), mitafuri chì ascribe certe caratteristiche di e cose, o omi ch'elli ùn intreccia pussede.

carattiristichi cumuni è influenza nantu à a cultura mondu

In generale, ci hè pussibili a vecchia P'acchianari a un certu regularity in quantu si spiega l 'urìggini di miti umanu di diversi pòpuli. In guasi tutti i casi ci hè un enti divinu chi riciata a vita in lu tentativu vita, noi, è furmendu cusì una umanu. Sta nfruenza, Ancien cumminzioni pagana si pò attròvanu a riligione dopu, cum'è u Cristianesimu, induve à Diu fattu omu in u so imagine è ritrattu. Perciò, s'ellu ùn hè chjaru cumu ghjunse Adam, puis à Diu l'Eve fonda u agnellu, chì facenu sta nfruenza di anticu liggenni. Sta nfruenza, di mituluggìa pò esse fattu ricerche precise in guasi tutti i cultura, chì ci era più tardi.

Ancient mitulugia Turcu circa cumu un omu chì vede

Old mitu Turcu circa antenatu umanu di l'urìggini e razze umanu, accussì comu lu criaturi di a terra, chiamatu la dea, Sciacca. Ci hè un cignu biancu pigghiau più di l 'acqua, chì hà sempre campatu è da u paese, ma ùn hà trovu a so. Idda cci detti un ovu direttamente in l 'acqua, ma l' ovu subitu affucati. Tandu l 'dea, dicideru di fàrilu un nidu in l' acqua, ma i pinni, di unni idda avia fattu, era debbule, è l 'ondi rumpiu lu nidu. A dea tinia u so ciatu e si jittò a lu funnu. Idda purtau fora un pezzu di terra in u so beccu. Allura lu diu Tengri videndu u so dulore è mandatu Sciacca tri pisci di ferru. Idda misi a terra, nantu à u ritornu di unu di li pisci, e si misi a crisciri finu si furmò tutta tarra terrestrial. Doppu ca, a dea stabilitu un ovu, da chi vinniru tutta la razza umana, l 'acelli, animali, arburi è di tuttu altru.

Cosa pò esse truvatu da lettura, u mitu Turkish di l 'urìggini di l'omu? Unu pò vede u similàri megliu incù i lighjendi pràticu di la Grecia antica è China. A tipu di lu putiri divinu face genti, veni à dì fora di l 'ovu, chì hè assai simili a la liggenna Chinese di Pangu. Cusì, hè chjaru chì u cumenciu populu associer la criazioni di elli da omu cu castità vivant, chì si pudia fighjulatu. Also attròvanu nta l 'riverenza liccione, di la matri principiu, e donne è un continuer di a vita.

Mitu circa origini umana di i zitelli

Cosa pò amparà nunda per elli u zitellu in liggenni? Cosa hè nova, mpara da lettura Mythes di l 'urìggini di l'omu?

In u primu postu lu vi ferà a prènniri cunfidenza cu la cultura e di a vita di i populi, chì c'eranu in i tempi preistorichi. Comu pi l 'caratteristica tipu figuratu mitu di a riflissioni, u zitellu hè abbastanza faciuli a accittari lu è esse in gradu di c'assimilava i infurmazioni. Per i zitelli hè u listessu racontu, è cum'è fàuli, sò pieni di u listessu morals è infurmazione. Quandu, lettura, u so zitellu ti amparà à u sviluppu di a so azzione riflissioni, amparà à tirà per elli u prò di lettura è à piglià cuegghiè.

U mitu di l'origine di u populu vi dà u zitellu una risposta à i quistioni brucia - induve hà I vene da? Di sicuru, a risposta sarà di male, ma i ziteddi piglià tuttu per garantitu, e accussì si vi suddisfà u intaressu di u zitellu. Lettura, u sopra, mitu grecu di l 'urìggini di l' omu, u zitellu hà dinù esse capaci di capisce perchè l 'umanità hè cusì impurtante di u focu, è cumu hè statu scupertu. Stu vinarà in avanti in amparera di l 'avvene di zitellu à a scola primaria.

A variità è l 'usu di zitellu

Infatti, s'è no piglià l'esempii di u mitu di l 'urìggini di l' omu (è micca solu elli) da a mitulugia greca, voi vi cuntu chi lu caratteri vivaci, è u so numeru hè assai grande è bellu, micca solu di giovani lettori, ma ancu per adulti. Tuttavia, vi tuccherà à aiutà u vostru usure zitellu cù tutte e di stu, altrimenti si appena si cunfusu in a manifistazioni, è i so causi. Hè necessaria a spiigà à u zitellu perchè Diu, piaci o Dislikes issu, o chì caratteru, perchè l 'aiuta. In sta manera u zitellu hà da amparà à fà catene logica e pi cunfruntari facts, facennu li qualchi cuegghiè.

Dunque ci vole à insignà u zitellu di leghje u mitu da un 'età principiu. Ancu servinu cum'è un spettaculu fàuli e aiutà u sviluppu di e cumpetenze, lettura, a riflissioni logica e criativu, la criazzioni di i pinsamenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.