FurmazzioniStoria

Rivolta di Stepan Razin accuminzau cu la solita robberies e finìu la guerra viddanu

Cusacchi è viddanu muvimentu contr'à sirvitù, purtatu da u famosu cusacchi Ataman hè u più putente è diffusa in u XVII seculu, in lu la storia di la Russia. Stepan Razin rivuluzzioni principia u Don è si à i Caspian è i terreni Volga, vasari grande spazii è onniprisenti parechje persone.

A grazia à cambià a situazione suciale in i rigioni cusacchi di u Don era lu mutivu ca l 'assartò Stepana Razina. Annu dopu annu, i paisani worsened. The Don è i terreni Volga flocked cuntadini macabunnu chì vulia a guariri di enslavement. Ma ancu quì, u so situazioni stava tomba cum'è un Cusacchi radicali di tena à piglià li in i so terre. Stu furzatu Cusacchi "golutvennyh" à unificà è impegnà in malandrini e rubari.

Stepan Razin rivuluzzioni accuminzau comu un predatory incursioni di li Cusacchi nant'à i terreni Volga. In 1667 Razin pigliatu ville Yaik u Volga, unni si juncìu da parechji di i Cusacchi. In 1668 razintsy faciani i costi di u Caspian, è dopu intrutu in un esercitu cun Iran. Cusacchi pigghiaru la cità Ferahabad, vinciu un grandi vittoria supra li Navy iraniana, è in 1669 turnau a lu Don. a riescita Razin cresce drammaticamènti u so altu à mezu à l 'abitanti di l' Don è la riggiuni dû Volga, chì u dirittu iddu a fari, su di la perdita e ognuna novu esercitu.

Needless viddanu rivuluzzioni Stepana Razina messe in 1670. In la primavera, si trasfirìu a la Volga. A so campagna hè accumpagnatu da atti di spills è penseri servi, circava à scappà da a gay. In May, ch'ellu hè stata catturata Tsaritsyn. Astrakhan, Saratov è Samara rapiu la porta in fronte di u Cusacchi, induve sottu à u so principiu si trasfirìu parechji archeri, è townspeople.

In la caduta di Stepana Razina esercitu messa assediu a la citati furtificata di Simbirsk. A stu tempu di l 'assartò intro da tanti populi corsi tatari, Chuvash, Mordovian. Però, l 'assediu strascinatu nantu, chì u dirittu magistratu di u rè di a incascià grande armati. U guvernu Tsar in una cursa a mobilize tutte e forze di livari la rivolta è mandatu esercitu 60000th Simbirsk. October 3, 1670 à Simbirsk trà li Cusacchi e forze di u rè era nu cummattimentu dicisivu a cui foru scunfiggiuti l 'àutri ribbelli.

Firutu Stepana Razina Cusacchi fideli a iddu foru tratta di l 'Don, induve si andavanu à avè un novu esercitu, ma Cusacchi abstemious cunquistata è detti cumannanti di la Re. 6 di giugnu, 1671 Stepan Razin fù squartariati a Mosca. Perciò, a so morte ùn firmò lu rivuluzzioni, tanti capusquatra cusacchi cuntinuau a sciarra ancu per sei mesi. Solu in nuvembre di u 1671 e truppe di u rè era capaci di pigghiari l 'ultimu bastione razintsev - Astrakhan.

A rivuluzzioni purtau da Stepan Razin 1670-1671 francese gg. Cuntrariu di u so campagni prima digià purtatu prus suciale in a natura, è parechji sturiani "cuntadini di guerra", comu contru à u putere reale è sirvitù com'è la pupulazzioni di lu Don è la riggiuni dû Volga, lotta contru à u cumannu di lu putiri e la mancanza di li diritti di i viddani.

Cusì, u rivuluzzioni Stepana Razina cusacchi accuminzau cu malandrini è pocu à pocu si ne in un muvimentu di cuntadini piena-scala, u scopu di u quali hè à sminuì u tributu e duviri e migliurà a vita di i viddani.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.