FurmazzioniStoria

Krupskaya Nadezhda Konstantinovna: biografia, photos

Krupskaya Nadezhda Konstantinovna. nomu pràticu à tutti. Ma più ricordu solu chi idda era la muggheri Vladimira Ilicha Lenina. Iè, hè vera. Ma dinù u Krupskaya hè un politicien suprattuttu è educator di u so tempu.

ziteddu

A data di a so nascita - 14 di frivaru, 1869. a famiglia di Nadezhda Konstantinovna appartinni a categuria di nobili, pauvre. Patre Giovanni Ignatievich, un anzianu ufficiale (locutinenti), fu nu sustinituri di l 'cuncetti rivuluziunariu-dimucràtica,' idei di l 'urganizatori di l' assartò Polacco spartutu. Ma micca in particulari primura, tantu Krupskaya vissutu solu, senza Elastam futuru di la famigghia. So 'patri murìu ntô 1883, quandu Hope era un zitellone. State daretu à a so moglia e figlia Chjami Ignatievich ùn hà micca, ma malgratu a mancanza di fondi, a so mamma, chì Lisabetta V., sempre inturniatu a figliola d 'amuri, abbituatu e cura.

Krupskaya Nadezhda Konstantinovna studiau pressu l 'insignamentu. Obolensky, induve hà ricevutu un 'educazione rinumatu a ddu tempu. Mamma ùn hè particularmenti limitatu a so libertà, crirennu chi tutti ci vole sceglie u so percorsu in a vita. Elisabetta V. stessa hè assai pietosu, ma virennu chi la figghia ùn hè disegnata a religione, ùn hà da cunvince i so e compel cridenza. Mamma hà cridutu chì a chjave di felicità pò esse solu un omu chì hà da amuri è vulintà di pruteghja a so figliola.

ghjuventù

Krupskaya Nadezhda Konstantinovna in a so ghjuventù, doppu essiri lauriatu di liceu, spissu quistioni circa l 'inghjustizia chi appi lu supravventu, intorno. Her arbitrarietà ultraggiatu di putere reale, opressa u populu cumuna, li purtàvanu a miseria, duluri e peni.

Idda trovu alliati in circulu marxista. Ci, dopu à a studiari l 'insignamenti di Marx, si capisci chì u modu di scioglie i tutti i prublemi di u statu, solu unu - a rivuluzzioni e lu cumunismu.

Biography Nadezhda Konstantinovna Krupskaya, cum'è u restu di a so vita hè avà liatu à l 'idei di filusufìa pulìtica Marxista. Chì hanu identificatu u so più chjassu in a vita.

Hè a lassari lu prulitariatu à senza sera Sunday scola, induve i travagliadori vinutu pi almenu qualchi cunniscenza. A la scola era abbastanza luntanu cavallieri i Nevskaya Zastava, ma ùn hà Chiedi un Hope dispirata e curaggiu. Ci hà micca solu di furmazioni scrive i travagliadori è Aritmetica, ma dinù a cultura filusufìa pulìtica Marxista, participà attivamenti à l 'associu di picculu circuli in una sola strutturatu. V. I. Lenin, chi vinniru a St. Petersburg, compie u prucessu. Stu hè cumu u "Liga di Vicenda di u libbirazzioni di i classi di travagghiatura", induve Krupskaya occupatu un locu centrale.

Cunniscenza incù V. I. Leninym

Si scontra à u principiu di 1896 (frivaru). Ma prima 'interessu in Hope Vladimir Ilyich ùn mostra. Iddu, però, fattu amichi incù un altru activist, Apollinaria Yagubova. Dopu à parla cù i so per una stonda, si ancu anima di fà pruposta Apollinaria, ma fù ricusatu. Lenin avianu di e donne tali passioni, cum'è à u 'idei di l' Rivuluzzioni. Per quessa, a causa di lu fallimentu ùn hè micca nirbusu. A Hope, intantu, hè di più ammirazioni so fideli a idei rivoluziunariu, u so ardori è capace qualità. Cumincionu à cumunicà più spessu. U sughjettu di u so conversations era idei marxista, sonnii di rivuluzzioni e lu cumunismu. Ma nant'à un persunale è intimi, sò dinù certi mintuatu. Per esempiu, sapissi Krupskaya Nadezhda Konstantinovna matri Vladimira Ilicha naziunalità. A maggiuranza di l 'Lenin circondu piatte radiche Svedese-tedesco e Jewish di la matri.

L'arrestu è esiliu

Krupskaya Nadezhda Konstantinovna fù arristatu in u 1897, lungo, incù parechji altri membri di u sindicatu. I so trè-annata espulsi da a St. Petersburg. A prima, ch'ella fù esiliatu à Shushenskoye, situatu in Siberia. Dinù a ddu tempu ch'ellu era in esiliu, è V. I. Lenin.

Iddi si maritaru in lugliu di u 1898. A cirimonia matrimoniu hè più cà modestu. Appena scambiati circuli matrimoniu, fatta di un sordu di ramu. a famiglia di l'canadese groom hè contru à u matrimoniu. parenti Vladimira Ilicha istante mi so unu sceltu, p'asempiu chì hè seccu, in piaghja è unemotional. A situazione era aggravated da u fattu chì Lenin è Krupskaya foru mai abili à avè i zitelli. Ma Nadezhda mette tutta a so anima in 'amore di u so maritu, addivintannu lu so' amicu, a cumpagna è amicu fideli. Idda, nsemi cu Vladimirom Ilichem c'era à l 'urìggini di lu cumunismu è fù attivu ntâ l' urganizzazzioni di l 'affari partitu, pavimentazioni la manera di l' umanità.

Essa in esiliu, Krupskaya Nadezhda Konstantinovna (vede foto. Lower cà in i so ghjuventù) scrissi u so prima libru. Hè statu chjamatu "e donne i travagliadori". In issu travagliu imbued cù l 'idei di filusufìa pulìtica Marxista contàt de su li fimmini a travagghiari, pi quantu dura a so vita hè avà e comu si campava, si hè pussibule à abbattiri li munarchìa. In casu di vittoria di u prulitariatu una donna, aspittava di libbirazzioni da a riprissioni. L'autore hà sceltu una pseudonym Sablin. Un libru publicatu in altrò illegally.

migrazzioni

Link finitu in u veranu di u 1901. Last annata hè Krupskaya Nadezhda Konstantinovna tinia in Ufa, da a manca à u so maritu. V. I. Lenin a ddu tempu era u strangeru. Moglie seguita. Ancu in altrò, u partitu ùn hà impeditu u travagliu. Krupskaya has been milità attivamenti attivitati, travaglià in a casa di u Sigritariu-canusciutu publicazioni bulscèvichi ( "Attaccante", "upirara")

Quandu i rivuluzioni di 1905-1907., I, coppia, turnaru a St. Petersburg, induve Nadezhda diventa secretariu di u Cumitatu Cintrali Party.

Dapoi u 1901, Vladimir Ilyich accuminciau a firmari e so opere pseudonym stampato Lenin. Ancu in lu la storia di lu so cosa tua, cum'è in tuttu di a vita, un rolu impurtante statu ghjucatu da u moglie - Krupskaya Nadezhda Konstantinovna. U veru nome di u "capu" - Ulyanov - a ddu tempu era digià cunnisciuta in u circuli di guvernu. È quandu avia à andà in altrò, tandu, per via di u so veru pulitica, ci era cuncerna justifiable circa lu issuance di un passaportu è lascià u paese. U cassia statu trovu da a situazioni aspittassila. Old amicu Krupskoy Olga Nikolaevna Lenin emi à u dumanda aiutu. Idda hè trascinatu da idei suciale-dimucràtica, ammucciuni pigghiò lu passaportu da u so babbu Nikolaya Egorovicha Lenina aiutatu stazzona qualchi dati (data di a nascita). Hè cù stu nomu Lenin si n'andò. Dopu à sta drôle, u Alias è stete cun ellu per a vita.

Life in Paris

In u 1909 u coppiu dicisi a terra move à Paris. Ci fù cunfidenza cu Inessa Armand. Speranza è Inessa era un pocu com'è i caratteri, sia incù cunvinzione seguita i canonichi Cumunista. Ma, un Krupskaya, Armand hà dinù una parsunalità forti, tanti zitelli, un spettaculu hostess, alma la cumpagnia di e dazzling beauty.

Krupskaya Nadezhda Konstantinovna - rivoluziunariu à la Merolla. Ma era dinù, donna, saggiu e fattivu. È I s'ampara chì u intaressu di u so maritu à Inessa luntanu andatu cavallieri attività di partitu. Nun viria, hà trovu a forza di a accittari stu fattu. In 1911, hà, mustrà una prufundità massima di saviezza, feminile, idda pruposti chì Vladimir Ilyich divorziu. Ma Lenin, u cuntrariu, si furmau rilazioni incù Armand.

Nadezhda Konstantinovna avia tanti affari di partitu, è chì ùn ci hè micca tempu à scantati. idda si misi a travagliari. A so rispunsabilità incluse cumunicazione cù i membri di partitu sigretu in Russia. Idda ammucciuni manna li libbra, è aiutò à l 'urganizzazzioni di l' attività rivoluziunariu, tirau cumpagni da scrapes è tinnaroni organizatu. Mentre chì hè assai di u tempu cunsacratu à u studiu di pedagogy. Idda era interessatu à l 'idei Karla Marksa è Fridriha Engelsa in u settore di l' aducazzioni. Idda studiau l 'urganizzazzioni di l' aducazzioni in i paesi European cum'è France è Switzerland, hè cunfidenza cu l 'òpiri di i grandi maestri di u passatu.

In 1915, Nadezhda hà compiu u travagliu à u libru "adulti è Dimucrazzìa". Di a so, ùn hè statu cuntentu da u so maritu. Sta prima òpira marxista, isciutu da u penna di Krupskaya, diceva circa lu bisognu di struzioni, induve i travagliadori strasurdinariu pussutu ottene una educazione Pulitècnicu. Per stu libru Krupskaya Nadezhda Konstantinovna (foto si prisenta a l 'artìculu) ricevutu u titulu di dutturi di scienzi Minsk.

Torna a Russia

Turnava a Russia hè accadutu in d'aprile 1917. Ci, in St. Petersburg, quake è prupaganna u travagliu di massa pigghia su tutti i so tempu. Musica à l 'mprisi di lu prulitariatu, participazione in reunione cù i suldati, u mutore di reunione di li surdati' - quessi i principali attività di Nadezhda Konstantinovna. Hè sustinutu u Leninist slogan trasferimentu di tuttu lu putiri di lu Soviet, parlavanu circa lu scantu di lu Partitu bulscèvichi di na rivuluzzioni sucialista.

À chì tempu difficiule, quandu Lenin fu custrittu in machjà in Gelsingorfse (Finland) da u pirsicuzzioni Government Provisional, Nadezhda, posa cum'è un cameriera, ghjunse a visita ellu. À traversu a so, u Cumitatu Cintrali Party hà ricivutu ordini da u so capu, Lenin è ampara circa la situazioni a la casa.

Krupskaya hè unu di i urganizatori è i participanti di u Great October Revolution Sucialista, fendu u so subitu in a preparazione in u quartieru Vyborg è Smolny.

A la morti di V. I. Lenina

Nunustanti lu fattu ca la rilazzioni cu Inessa Armand Lenin ferrara, su na pocu anni fa, u so sentimenti per a so è ùn mi falà. Ma l 'òpira di ellu hè sempre stata a priurità più impurtante in a vostra vita e rilazioni incù Armand vosi e distract da l' attività di partitu, tantu ch'ellu ùn hà rigrettu a so decisione.

Quandu Inessa murìu di: tuberculosis scattu apertu, Lenin stata creata da lu. Per ellu era un veru colpu. Li sò cuntimpuranìi diri chi l 'ferita emutivu casticatu worsened a so salute, è curri l' ora di a morti. Lenin vuliva sta donna, è ùn pudia vene à u nivellu cù a so partenza. I zitelli Armand firmati in France, è Lenin dumanna a so moglia à i purtemu a Russia. Di sicuru, ella ùn pudia ricusà un maritu òmu. Iddu murìu ntô 1924. È dopu à a so morte, Krupskaya ùn più hè u listessu. U so "diu" ùn ci era nimu più, ma a vita senza ellu girava in esistenza. Ma, ùn truvò a forza di fà più u travagliu di prumove educazione publicu.

Commissariat People l'di struzioni

Nadezhda travaglia à Cumitatu l 'Arcusgi l'di Education sùbbutu doppu la rivuluzzioni. Idda cuntinuò a lotta di i criazioni di favore Ecole Polytechnique. i zitelli righìannu in u spiritu di cumunista ha divintatu u centru di a so vita.

Krupskaya Nadezhda Konstantinovna, quale foto hè inturniatu da i piunieri si trova sottu, doted nant'à i zitelli. Idda sincerità pruvatu à fà a so vita cunsulari.

Krupskaya dinù cuntribuitu assai à l 'aducazzioni di l' mezzo feminile di a pupulazioni. Attivamenti cuimmurciuti e donne à participà in custruzzioni sucialisti.

piunieri

Nadezhda statu unu di li fundaturi di lu urganizazione pioniere, face una gran cuntribuzione à u so sviluppu. Ma à u listessu tempu ùn hè solu Cuurdinau l 'azzione di u mutore, ma dinù à participà à u travagliu direttu cù i zitelli. piunieri frebba dumandatu circa scrittura n'autubioggrafia. Krupskaya Nadezhda Konstantinovna, chì partinu una breve biografia di u so in u "My Life", cu granni eccitamento ingaghjati in a so scrittura. Idda didicatu issu travagliu à tutti i piunieri di u paese.

L'urtimi anni di a so vita

Nadezhda Konstantinovna Books su pedagogy oghje hannu valuri stòricu solu per quelli chì uni pochi circadori chi sunnu ntirissati a la visioni di lu bulscèvica nant'à e quistione di zitellu-porchi. Ma i veri cuntribuzione di Krupskaya in a storia di u nostru paese è chì u sustegnu è aiutu è hà datu tutta la vita di u so maritu Vladimiru Ilichu Leninu. Era u so idola e cumpagnu. Era u so "diu". Dopu à a so morte, Stalin vinniru a lu putiri in ogni modu pruvatu à spiccà u so da a scena pulitica. Firmata di Lenin hè à ellu una spina in l 'occhiu, unni si pruvò in ogni modu d'distruggiri. Si avissi un tempurale prissioni. In biografia cunt, pruduttu da ordine di Stalin, hè statu distorted parechji di i fatti di a so vita, sia puliticu è persunale. Ma ella, ùn pudia cambià la situazioni. Nadezhda addumannava ognunu pò intarrà u so maritu. Ma nuddu 'ntisi. U avveda si chì u corpu di un amori unu sarà mai truvà repose, è ch'ella avissi mai ghjàcenu fiancu à ellu, è infini s'hè lampatu.

Nidi di a so vita hè stranu è trattu. Idda annunciatu a so decisione di parlà à u Cungressu XVIII di u Partitu. Nimu sapia ciò ch'eddu era ch'ella vulia dì à u so discorsu. Pò dassi chì, in u so discorsu, è pò mali l 'intiressi di Stalin. Ma esse chi comu si po ', 27 February, 1939 idda murìu. Trè ghjorni nanzu chì tuttu hè in ordine. Idda 24 February allughjatu invitati. Unni parteciparu so amici cari. Avemu messe per un tavulinu modestu. In la sera di u listessu ghjornu chì divintò un trattu mali. U dutturi, chì ghjunghjì ore tri e menzu, na vota diagnusticatu "appindiciti fini, peritonitis, Trombosi." Era necessaria a upirari, ma ùn Cl la ragiuni è u funziunamentu ùn hè fatta à stu ghjornu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.