U sviluppu intellettualeCristianèsimu

U Matthew apòstulu. Vita di San Matteu u apòstulu è Evangelist

A religione cristiana - un grande campu di studiu. Sicondu à a Bibbia, Cristu appi dodici discepuli, piace, l 'apòstuli. Ognunu di li à una riunioni cù u Sarvaturi abitanti di a so vita, sirvuta comu ghjocanu un rolu in a sucetà. A storia, a vita di l 'apòstuli, sunnu assai ntirissanti. In issu articulu noi vi cuntà a vita di San Matteu. Akathist à St Matthew hè leghje in tutte e chjese in u ricordu di u ghjornu - nuvembre di u 16u.

Matthew à risponde incù u Sarvaturi

Duranti l 'Imperu Rumanu, genti hannu spissu dui nomi. Cusì, u apòstulu Matthew avianu altru nomu - Levi. Matfey Levy hè u figliolu di Alfeu è u fratellu di Ghjacumu - un altru di i dòdeci apòstuli di Ghjesù Cristu. Matthew vissutu in a so casa, in la cità di a Cafarnau, chì fù situatu ncapu la spiaggia di lu mari di a Galilea. I Ghjudei, cum'è altri abitanti di u tirritori pigghiata di l 'Imperu Rumanu, era addumannatu di pacà u tributu à u Tisoru di l' imperu. Piglia li tassi publicani. Nisun populu ricchezza ùn piace à quelli chì tinia un tali pusizzioni, perchè assai spessu i publicani oppressu populu, gesti u so duviri, ufficiali, mustrò u distinu è mercilessness. Unu di i publicani hè Matfey Levy. Duvuta a lu so postu, iddu ha cumulated una furtuna sizable. Ma Matteu era un Publicain, però, sempri ùn sò pirdutu l 'usu umanu.

As Matthew divintò un discipulu di a salvezza è u apòstulu

Matthew avianu intesu à Ghjesù predicà, à campà à u listessu Cafarnau, è videndu i miraculi mostri da elli. Tucc di St Matthew cum'è un discìpulu hè duvuta à u fattu chì u Signore, videndu cum'è Matthew si rifirisci a lu, u so insignamenti, vitti la vuluntà di crede è ellu seguità. Ghjesù, accumpagnata da populu vota lassatu la cità è si n'andò à u mare. Just in tempu di u locu induve Matthew piglia li tassi di li navi passava. Toltu u futuru cacadiavuli, u Signore m'hà dettu à seguità a iddu. Apostolo Matthew, lu cori è anima à circà dopu à Cristu, senza esitazioni n'andò daretu à u Maestru. Matfey Levy, ellu stessu ùn hà cridutu chì Ghjesù, un piccatu, Ghjesù avia sceltu, priparatu un ripastu in a so casa. On en vacances ognunu fù invitatu. À mezu à a ghjente presente à a casa di l'apòstulu era publicani è tutti l 'amici e di parenti. Ghjesù, si messe à u listessu tavulinu cù publicani è a ghjente, per paura chì a so parolla à dà li un casu di scuntu cca è esse salvatu. Apostolo Matthew stessu cunfirmatu u so maestru esempiu u distinu divinu, dissi ca si vinni a salvà a ghjente, micca i ghjusti. U futuru cacadiavuli, lassaru tutti i so prupietà è seguita u Signore. Digià pocu Matthew entre in u numeru di i dòdeci apòstuli.

Apostolo è Evangelist Matthew

Matteu era un discìpulu fidu. Nsemmula cu l 'àutru' apòstuli, vitti tutti li miraculi di Ghjesù, à sente à i soi, accumpagnati ogni locu. Matthew e mmia si n'andò à u pòpulu, circannu a pòrtanu a li la duttrina di Cristu, e dannu thereby l 'uccasioni circau di scappari. L 'apòstuli, cumpresi Matthew, Iakov Alfeev di u so fratellu, è l' apòstulu Andrew, cù un scussuni lu cori vidia arrestu i Master, a so suffirenza, a morte, e poi - u mondu. Dopu à u Signore, cullate à u celu, u cacadiavuli, cù l '' altri discepuli annunziatu à u pòpulu, di a Galilea, è di Ghjerusalemme, li nzignamenti di Cristu, - u Vangelu. Quandu hè tempu di separà i apóstuli attornu a lu munnu, e purtari l 'insignamenti di u Cristu à tutti i pòpuli, i Ghjudei, i altri discepuli, è l' apòstulu Andrew - u prima di quelli chjamati discepuli di Ghjesù, Matteu, anu palesa i so brami in scrittura à cuntinuà nantu à u insignamentu. Matfey Levy, doppu la vuluntà generale, scrissi i so 'Evangelu - l' Evangelu di Matteu. Era la prima Vangelu di u Novu Testamentu. Stu libru hè solu principalmente à qualcosa à fà l 'insignamenti di l' abitanti di a Palestina, è fù scrittu in la lingua ebraica.

Cù ghjente in a fede da u apòstulu Matthew

Dopu à l 'cacadiavuli manca Jerusalem, iddu avìa statu annunziava a bona nova in Syria, Persia, Partia, Media, Etiopia è India. Quì si pruvatu à proselytize u populu Sandu Ciorba salvatichi (Anthropophagi) cun usi animale è Mores. (Akathist à St Matthew leghje u ghjornu di a so morte in Etiopia u 16 nuvembre.) In una cità chjamata Mirmenah, à u principiu di u so sughjornu in Etiopia, lu santu apòstulu Matthew cummirtutu â cristianità uni pochi di ghjente, è numinatu lu viscuvu custruitu un picculu tempiu. Tinennu pricava chì tutta a tribù fu cummirtutu. E na vota Matthew hè nantu una alta muntagna in preghiera e dighjuni. À ellu à l 'imagine di Diu si affaccatu à u ghjuvanottu e detti a lu bastone cacadiavuli, parlà di Matthew misi un bastone più forte à u tempiu. Di chiddi ca avissi a crisciri un arvulu cu fruttu suchjosu è sapuriti, è fù pensa à esse una surgente d'acqua chjara di a basa di l 'arvulu. Qualchissia chi tastà u fruttu statu pensa à esse gintili e bonu, e bere da i surghjenti, à avè a fede. Apostolo Matthew falò da a muntagna cù un bastone, ma muggheri dimòniu-pussidiani è figliolu Fulviana cità addivintau lu patruni trattinite u apòstulu, gridare chì u cacadiavuli voli à fallu elli. nomu Matthew di Cristu, scunvià demonii. È a so moglia è figliu si n'andò per Fulviana cacadiavuli, addivintannu umili.

U miraculu chì i cacadiavuli Matthew

In i cità, vicinu la cresia, la cacadiavuli smetti 'nfilata bastone, è in fronte, di tutte e era un miraculu. Comu u Signore avia dettu à Matteu, I crisciutu un arvulu salti, i frutti àrburu era esigenza, è l 'acqua accuminciò a purtata da i pedi di l' arvulu. People riunite intornu à a cità per vede stu miraculu, pruvà i frutti è beie acqua, da u torrente. Apostolo c'era u inglese dais è si messe un sfogu. Ognunu chì ci hè, hà cridutu e si facia battizà in acqua da u surgente. Cruci è a so moglia è figliolu Fulviana. Fulvian listessu, prima cun riverenza è ricchezza otnesshiysya à l ' Atti di l'Apòstuli, ch'ellu era assai in còllera, quannu s'addunau ca lu novu a fede ùn voli a ghjente da a ìduli. Eppo prevista à tumbà u patrone di a cità di San Matteu.

Prova a catturà u cacadiavuli Matthew

At a notte, i cacadiavuli hè Ghjesù, iddu, ci anu, dicendu ch'ellu ùn hà micca in turmintatu, chì Matthew duvia passà. Quandu Fulvian mandatu à u tempiu di i so suldati, tantu chi si purtaru Matthew, ch'elli eranu accumpagnati da a bughjura, ma tantu chì ùn sò mancu capaci à truvà lu ritornu. più Fulvian arraggiatu e mannatu di l 'cacadiavuli di più di surdati. Ma quelli chì li surdati nun èranu capaci di catturà Matthew, comu la luci divina chì, luminoso, l 'apòstulu, fu accussì forti chi lu suldati jetta a so arme è fughje in u spaventu. Eppo, scurtatu Fulvian ghjuntu à u tempiu. Ma di colpu, si n'andò cecu è si messe à dumandà Matthew aviri pietà e à pardunà i piccati. L'apòstulu di a croce sopra u capu u male. Iddu fatti i mezi à vede, ma pinsau era solu praticava Matthew, è micca a putenza di u Signore. Fulvian dicisi d 'abbruciari la apòstulu.

U fini di a vita di San Matteu

Matthew pigliatu è attaccata a la terra, da li vrazza e gammi grande unghie. By ordine di u Fulviana crudeli impostu da a currente, sopra, rami, surfaru, ta, cridendu chì u apòstulu 'abbruciari. Invece, u fiara hè ulìmpicu, e la apòstulu Matthew, vivu è bè, per via di u nome di u Signore. Quelli prisente era spavintatu e ludà à Diu, troppu. Tutte, ma Fulviana. Nantu a so ordini purtatu di più rami e nudeddi, pusatu in cima di l 'apòstulu, spartu risina. Fulvian altieru attornu a l 'pruposta di focu à dodici idola d' oru chi hè timia. Vulia à aduprà li à offre Matteu. Ma Matteu sutta la fiara Blazing forza pricava chì u Signore, manifistaru a so putenza, è ci puntanu ridicule à quelli chì sò sempre bramosu di ìduli. Li ciammi, girannusi a idoli è li strughjesi, chamuscadela debout vicina. Allora serpi u focu scappò da a fiara versu Fulvianu chì teme avissi a scappari. Vidìannu lu futility di prova à francà i Fulvian sarpi pricatu a St. Matthew, pinsannu a salvà ellu da a morti. Apostol ulìmpicu fiara. Re vulia à piglià l 'onori di Santu Matteu, ma u cacadiavuli, fù noms de uffertu prigheri à u Signore, è morse.

As Fulvian addivintò Matthew

Fulvian ditta corpu unscathed di i vestiti cacadiavuli, in panni cari, fà u palazzu, ma incertezze circa la fede u custringgiu to order un ferru di a stazzona un arca di a scanzari, è murata si calani in u mare. Re decisu chì s'è Diu salvi da u focu, di l 'cacadiavuli, ùn vi ncima u corpu, po si hè sicuru, è rinunziari a la ìduli. At a notte, u vescu, videndu Matthew, ca detti la nfurmazzioni induve truvà u faciani da mare, a cògghiri lu putiri. Fulvian dinù si n'andò à circà à stu miraculu, e, finalmenti cunvinciu in la putenza di u Signore fù battezu cù u nomu Matteu. So l 'chiamari di San Matteu, u Signore à i discepuli à proselytize tutta a nazione.

mprisi Apòstuli sò spirianza per u sviluppu di a cristianità. È a so vita hà stabilitu un esempiu di autre cacadiavuli Matteu. U icona incù u so imagine vi ricurdari tutti i cristiani di resistenza è heroism in u nome di u Signore. A vita di San Matteu - un racontu ammunimentu di tuttu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.