Casa e FamigliaVacanze

U ghjornu di a mela - a storia di l'apparizione è u script di a matinee

Forsi, parechji sèntenu di Halloween, u ghjornu di a mamma, San Valentines, chì anu celebrau pocu solu in u Gran Bretagna, ma dinò fermu fora di e so cunfini. In ogni modu, ùn tutti ùn anu micca saputu di una vacanze interesante è "savurinu", cum'è Apple Day, chì si celebrà annunziu u 21 di uttore in u Gran Bretagna.

Storia di l'ocurrenza

Ancu in tempi antichi, in l'isula di Brion Albion , i primi arburi pratossu èranu purtati da i Rumani. Allora accuminciaru a cultivà dinlemente sta cultura è scambià novi variità. Avà hè assai difficultu d'imaginassi Gran Bretagna senza manufuria bella e altre orchard.

In ogni casu, a creazione di l'Unione Europea abbia u mercatu inglese di i prudutti agriculi di i paesi europei, è a dumanda di manzili lucali ci curriva. Hè stata dopu nantu à l'iniziativa di l'associazione di carità inglesa "U Cumuni" in 1990 hè u primu ghjornu di u pumpsu organizzatu in u Regnu Unitu. E anchi si i vacanze anu ricivutu un nome di "apple", u so ghjustu hè di sustenerà tutti i prudutti di l'ortu giardinu. U fruttu stessu divintò un tipu di simbulu di a diversità di tutti l'aspettu di u mondu è una prova chì una persona hè capaci di influenzà u so distinu stessu (a Eva bible è u "fruttu pruibitu").

Cumu celebrà l'Apple Day in u Regnu Unitu?

Ogni annu sò i festivals populi cun u pianu temàticu di pumu è elementi di a fera. Forsi, questu hè l'ùnicu ghjornu di l'annu quand'ellu ùn solu i citadini di u paese, ma ancu qualsiasi postu di l'Albione brumannuli anu una oppurtunità unica di pruvà più di 1200 varietà di manzili, a maiò parte di e quali ùn ponu micca micca cumprà in a magazzini.

Inoltre, u ghjornu di u ghjornu di l'Apple, tutti pò cumprà parchetti di variità rari per crecer in u so ortu stessu o in u situ di u situ. Ghjira ghjillani artisti principianti vi puderanu acquistà cuncissione gratuituu nantu à e dumande di interesse per elli da i primi esperimenti di l'arbureti di manzano.

U ghjornu di a manzana, i chefs venenu à i posti di e maiò fieri, vulendu dimustrà e so sapori gastrunomi. E dinò l'invitati sò l'oppurtunità di pruvà documenti di platti variati da manzili, frà è friddi. I piacè di a succissioni prumuventi pò ancu sughjurnà un coppiu di ricetti interessanti, chì dopu vi maravigliate à i so amichi. Pudete ancu participà in diverse cuncorsi interessanti: archery on apples or cleaning the apple (per chì a pelosa scorcia hè più longa).

World Apple Day

E anchi si ufficialmenti ùn ci hè micca una vacanze tali, ma "appleomania" di temi di a corona d'inglesi era ripresu bè da i riclati di i Stati Uniti d'America. Sò celebrenu Apple Day u 20 di ferraghju.

A Federazione Russa, u Ucrania è l'altri paesi Slavici celebremanu annunziamente u ghjornu di a cugliera, chì ferma parechje di vacanze britannicu. In questu ghjornu, ghjè accunciatu abitazione di fieri, induve hè pussibule cumprà prudutti agriculi è pruvene in prughjetti gay.

U ghjornu di u muzzu - scrittu per i stanzi d'istruzzioni scolastichi

U scopu di sta pruduzzioni teatrali: per fà scopre i zitelli à a festa mondu L'oghje ghjornu, per creà una atmosfera di bona intesta è di giòia, per infundir interesse in l'attività di u gruppu.

U cursu di l'evenimentu: Petrushka scorri à una melodia alegre (hè megliu se ellu parechji anni più vechje chì i zitelli-l'audience). A musica cede gradualmente.

Parsley:

Ding-dong-dong! Ding-dong-dong!

Quantu beddu tuttu hè!

Sò chjosu sò ghjustu classe!

Chistes, ghjochi, ci hè per voi!

Guess un enigma,

In questu, l'enigma sarà dulce.

"I" à u principiu, "oh" à a fine,

E pendre un arbre.

Chì ghjè, i zitelli?

Quale di voi site risponde?

(I figlioli rispundenu: "Apple").

Parsley:

Fate bè, fimmineddi,

Fattu è i carusi.

Amuninni amici

Call the apples!

(U figliolu chjamanu "Apple, Apple!", Esercitu dui figlioli in manciari).

1 apple:

Ci vendu nantu à u manzano

È sottu u sole,

U suci di dolce spedinu,

Wow, à a gloria eranu un successu!

2 bull's eye:

Tutti l'amori, tuttu in u mondu:

Tutti i paisani è i zitelli.

Sulu u vaghjimu nantu à u limitu

Da a branche ci sò in u cesto!

1 apple:

Cantemu in u ramu in unison,

E ora avete bisognu à calender,

In un cerculu, invece, diventate

E surrisu l'altru.

(Tutti i figlioli sò in un cerculu).

2 bull's eye:

Nant'à i lati ùn si sbadigliari,

E ripetì dopu à noi.

U lampu sarà postu cun tè -

Uveste per a mamma!

(Petrushka passa un exercitu ghjucativu "Crespi à manzano")

Parsley:

Let's grow up with you a big apple tree!

1. Cumu hè l'altura di u nostru arbureti? Amparà! (Tutti i figlioli stirendu e so mani).

2. Poma si pò crede da una semente, solu per questu quì deve esse pianificatu in terra! (Tutte ogni crouches varias volte).

3. Fattu! Avete bisognu à andà à u pozzu nantu à l'acqua! (Tuttu u vuluntà in un cerculu).

4. Avemu avè turnatu a porta di u pozzu per acquistà l'acqua! (Fai un circulu circular di a diritta, è dopu manu left).

5. Avemu bisognu à vultà u nostru babbu! (Fate u torsu di u troncu in fronte).

6. Prima, prima u nostru arburu era petite (chì tutti sò à pusà) , è avà hè crisciutu più maiori è più! (Suggenu à cullà i so allargavanu) .

7. U nostru arburetu hè cresciutu cusì forte. U colutoriu di u ventu, ma ùn si manca! (Sbanditi gialla è ghjusta).

8. Finalmente, i nostri labourini foru justificati è manni riuniti in u nostru giardinu. Let's jump high to break it from the twigs! (Sali).

Parsley: Chì ci sò tutti mè i boni! Eghjiani gluriosi chì crescenu! Ogni mertu dunni una recompensa savurosa per u so travagliu! (Pigliò un saccu di manzili è dà à ogni zitellu).

Dopu tali fattura, ancu pudete dì chì l'Apple Day si celebrà in altri paesi troppu, per sapè di l'utilità di manzili, è ancu altri frutti è ligumi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.