SaluteMidicina Alternative

Trè modi: com'è una casa, à fà oliu frangula mari

Frangula - un picculu àrburu o di machja di a famiglia di anale. ristrettu, longa casci. Fiurisce albero in u principiu di - a mità di-May. Fruit - picculu, circa 0,5 cm, Miele gialli. Miele frangula Sea sò unicu in u so cumpusizioni chimicu. Iddi cuntena grande quantità di filet AB, vitamina C, B1, B2 (di 8 vitamini), carotene, boron, ferru, spar, àcitu folic, minirali, serotonin, àcitu ascorbic è altri. Postu à casalinghe frangula sempre guditi gran pupularità. Dopu à avè preparatu da stu cunfitturi, frutta, marmalades, compotes, vi ponu purtà un a vostra famiglia cù vitamini di l 'inguernu. È da frangula mari pò esse cucinatu 'aliva assai priziosu, chi non solu hà èssiri la mancanza di vitamini in u corpu, ma ancu aiutà à u travagliu di parechje malatie. In più, sta maraviglia cusmetichi. In issu articulu vo vi amparà à fà in casa, oliu frangula mari. Ma conversazione prima: fr circa ciò chì hè cusì interessante è oliu, è per quessa hè un avi a aviri in u vostru spina la casa na bona midicina.

Effettu di ogghiu frangula mare, nantu à u corpu umanu

Stu ogghiu veni usatu non solu in midicina, ma dinù in a cucina. Dishes cotti cù stu oliu vitamina, divintatu gustu francese piquant. Ch'elli ùn ponu solu cumpleti insalate, ma dinò di frittura. In midicina, oliu frangula mare, veni usatu comu na putenti agenti multi-vitamina, vasillina è ferita-miraculosa. In agghiunta, lu furtifichessi u sistemu immune francese.

As in casa à fà oliu frangula mari. Mètudu № 1

Stu mètudu dà l 'ogghiu cchiù àutu di qualità. Per fà stu, lavà e dissiccà la frutta nantu à un pannu, allura cci capia u suchju da li cù una Spremiagrumi, o sulu mash potatoes coche. Senza lu sucu in una larga, ma pocu, ciotola (megghiu di lu à utilizà un cili), è micca in un locu scura per un ghjornu. U ghjornu dopu, vi vede nantu à a superficia di sucu frangula mare oliu arricugghiuti, si sarà liggera in culore. Sorte si strata cu 'na cucchiara, o Pipette. Mmagazzinari u prodottu resultant in un locu scura friscura. It S'avissi a nutari ca stu tipu di ogghiu lassa puchissima, ma sarà di u più altu di qualità.

As in casa à fà oliu frangula mari. Mètudu № 2

Lavà e dissiccà i frutta. messi nant'à un linzolu panatteria è locu in u fornu. È incù un picculu Temperature stuiati la frutta, si deve esse ricci rigidu. Allora li mi ni marmura à traversu una Peugeot. Tunica in la farina, favurèvuli pienu biccheri oblepihovoe e chini cu ogghiu. Idéalement vi deve aduprà oliu d'aliva, ma si pò truvà idée è pianta. Insistia Miele sette ghjorni, certi volti tistiannu la buttiglia. A settimana dopu, u risultatu francese drain ogghiu e magazzini in un locu frescu.

As in casa à fà oliu frangula mari. Mètudu № 3

Sta pratica hè assai troublesome, ma lu risultatu vi fariti piaciri assai assai. Piglià quattru tazzi di Miele pri-lavau è seccu è li messe in u cunghjilatori di cincu jorna. Nantu à affittu assai defrost francese pianu pianu i frutta. Defrosted frangula Valentina e strain lu sucu. Juice vin in un vasu e refrigerate. U pane cu risurtatu sparse fora à la carta, e ferma a timpiratura nurmali. Quandu l 'podvyalyatsya fruit, separà i osse da u restu di u pulpa e ouverature ni la farina, (in una Peugeot caffè).

Tandu, in un picculu vsypte pignata favurèvuli marmura elle Bagassa, sucu e un mezzu litru cullezzione di ogghiu travagliata. All di stu Cover è stabilitu di trè ore in un bagnu 'acqua. Dopu à un tempu pricisatu, caccià u pignata in un locu scura per trè ghjorni. Duranti stu tempu i palori oliu hè furmatu nantu à a superficia, chì hà da esse liggera in culore. smarisce attente è vin liquidu, stà in un cunillu urigginariu è lascià dinò di trè ghjorni. Dopu à rimuzzioni di un altru parte di residues francese drain oliu frangula mare in ancora na padedda più stretta. E accussì di trè o quattru volte. Comu si pò vede, ottenimentu oliu frangula mare, ùn hè micca troppu difficiule. Dormir sana!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.