Food e bevandeVini e spìriti

The facts, più accéder circa lu vinu cchiù granni di lu munnu

Tanti seculi fà, l 'umanità hè solu u principiu di a mparari lu miravigghiusu proprietà di racina. È ancu dopu pirsuni capita u so usu di i pruduzzioni di vìviri preziosu - vinu. À ringrazià à archeòloggi mudernu Escavatori Antiquari arricchisci exhibiting cu particeddi di vinu, ùn pò amparà nunda di più di i vini inveci in lu mondu sanu. In issu articulu noi vi presentà vi à u più anticu rialtà. As in ogni campu, sottu à u tema di u vechju di vinu, ùn ci sò tanti infurmazioni sanu accéder contradictory è micca in u mondu sanu. Avemu vi derà cù i custatti più precisa è ntirissanti supra la tracce trovu di vinu anticu.

A più antica buttiglia di vinu in u mondu

Tena stu travagliu di primura prisièntanu in u Museu Historical di Germania. Avemu scupertu in 1867 durante scavu in a piccula cità tedesco di Speyer. Allura lu signu statu trovu lu tumulu di un signori rumanu è a so moglia. Sicondu à i sperti, a storia di u vinu cchiù vecchi a lu munnu, si messe più di 1690 anni fa! Di l 'sidici anni trovu in l' buttigli urnes polutoralitrovyh, solu unu puntu. Sicondu à l 'antica liggenna, stu vinu hè sicuru à mette a viaghja i morti in u oltritomba. Per disgrazia, à sente u cuntenutu sanu sanu di u buttiglia micca pussutu esse salvatu a so 'forma urigginali. Avà hè liquidu manera cchiuttostu aspro, cù oliu d'aliva. Iè, iè, ogghiu! In i tempi antichi, una buttiglia di vinu hè sempre un picculu numeru di stu pruduttu, chì lasciava i alcolu evaporate. Sfurtunatamente, sta misura salvate solu per una pochi d'anni, ma ùn seculi.

Un altru fattu ind'un bellu hè chì in tempi antichi statu isulata di buttigghi di vinu. Hè oghje noi sò tutti abbituatu trafficu strasurdinariu, è davanti à i buttigli sò murata cu cera. Hè dunque capaci di salvà u cuntenutu sanu sanu di i buttigli più anticu. Dopu à suvaru I avissi a vèniri vistu via di tanti anni.

Un altru balai inglese, è u vinu inveci in lu mondu, pruduttu à l 'ultimu millenniu - sta vivu in 1727. prisièntanu cullucatu in u museu di a cità di Altamura.

U vinu cchiù vecchi a lu munnu, da a China

S'arricorda, ùn ci hè micca di più antichi rialtà, scupertu in China di vinu - si di più chè nove mila anni! Stu hè vinu dû risu cuntenute in u so cumpusizioni, micca solu un'idea di biada, ma dinù frutta, u mele, è altri frutti. Duranti l 'nzoccu statu trovu più chè cinque litri di stu anticu scuole chì ùn ghjocanu à pruvà un archeologu. In fatti, un tali longu tempu hè cullucatu in un vasu di lu brunzu, ma solu pussutu oxidize è deteriorate.

È un altru forte chì merita d'esse chjamatu u vinu inveci in lu mondu sanu, China hà ci detti. I trovu ùn hè tantu longa fà - in 1980, duranti scavi in Xinjiang. Sicondu à i risultati di esaminazioni, si fici 'stu vinu era in 1300 aC.

lu vinu cchiù granni di Spagna

Pretty vecchiu vinu - prudutte in Spagna, in 1775, è hà u titulu di "Jerez de la Fronteira" - hè cullucatu in u Crimean Museum "Massandra". Prezzu di u vinu inveci in lu mondu hè di più chè una cinquantina milli euru in u 2001 € per buttiglia. Hè stu valuri fu datu assai in u aux enchères Christie l'.

Un altru riprisentante di u vivu uva rari - Chateau D'Yquem. Bottiglia di pruduce daretu in u 1787 in u vinu Bordeaux fù vindutu in u 2006 per u 90 milli euru. Oghje ghjè u vinu cchiù cari vindutu in la storia di asta di vinu.

vinu antica Iranian

Duranti unu di l 'a ricerca archiulogica di qualità in la parti sittintriunali di Iran, fù trovu un vasu cù scanzari fossilized di culore yellowish. Dopu à esaminazioni attentu trovu stirà trovu chì ntirissanti età - micca chì altru, cum'è a più antica etati di vinu di più cà setti mila anni! Ci hè un pensà chi l 'industria di vinu muderna hà urighjina in li muntagni di West l' Asia.

'ultimu scuperta

Più pocu tempu, duranti scavi, vicinu à l 'torre di London statu trovu buttiglia clogged pores di lu vinu chì hè pruduttu in Madeira. Archeòloggi aghju trovu una cantina chì facìani parte di u cummandu militari di u XVIIIesimu seculu. Stu significa chi lu vinu era statu curcatu attornu dipoi 1679. Ci hè una versione chì u vivu fatta in i media di u XVIIIesimu seculu, da racina cu Madeira, è tandu mandatu à i culoni britannica. Più prubabile, u vinu favurèvuli hè sapuri, u pruprietariu ùn hè micca cuntentu, è solu posticipatu lu. Sta versione hè ghjuntu a causa di la buttiglia aperta trova vicinu à pulitu.

Ma ciò chì circa l 'Europa?

Taliani è grechi sò dinù prova à capisce chì u so 'terri, lu vinu troppu, una volta fattu, è u vinu si trova assai più vechja avà. Cusì, durante i scavi archeologicu in Grecia, hè statu trovu circa dui è una sumente uva meza milla è micca menu di trè centu, uva, viotu, chi èranu fatti mmicchiari almenu sette mille anni. sighendi uva specificà chì fora di quessa, forsi, in quelli ghjorni in u tarritoriu dopu cantatu in lu miti e liggenni di Grecia, fatta di vinu, o ancu sucu. Si ferma solu à pruvà chi l 'osse sò state trovate - chistu è lu prudutti ghjetti tantu amatu versu lu vivu munnu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.