Food e bevandeVini e spìriti

Parlami "Vilyam Louson": la storia di lu lussu e prodottu numericu

"Vilyam Louson" - sorokagradusnuyu whisky aghjusta trè anni di currículum da u Regnu Scottish. Drink dipoi 1992, veni pruduciùtu sottu u cuntrollu di "Pastiglia Limited". A si cunfondenu di parechji duzina tipi di alcolu mmicchiatu in uriah e borbonicu. U cuntenutu di sola whisky malti in l ' "Vilyam Louson" righjunghji quaranta-cinque centu.

Sottu à a natura currusivu maschili di i prudutti è u destinu arquantu sepe di a cumpagnia, assai di difficultà è ncontru chi appi a superari pi Guglielmu Lawson Cuor Ltd, a publicava oghje un liquore forte per amanti, cocktail "Parlami-Cola" è "Rob Roy."

Storia di a furmazioni di lussu

Annata di visità tempii "Vilyam Louson" eni cunzidiratu à esse 1849 marzu: fù poi cuminciaru a so pruduzzione in Scozia. Tuttavia, in quelli ghjorni in u UK è marcati munnu duminatu da spiriti da vicinu Ireland è hè forti cuncurrenza in u paese. So primu tintativu "propria" Lawson iscì lumpy, è l 'impresa avia à avvià si à i megliu di i tempi, chì sò state, aspittannu pi quasi un centu anni. Subitu dopu à a Seconda guerra mundiali la pruduzzioni di whisky, "Vilyam Louson" messe torna, stu tempu luntanu da u bordu di a famiglia di ceppu - in lu Liverpool inglese. A scelta di locu hè duvuta à sistemu logistica twin-sviluppatu in Scozia e l 'Inghilterra, mercato di più attrattiva. Torna in u so paese nativu di whisky, "Vilyam Louson" era in lu 1967. S'arricorda, pruduzzione hè situatu in l 'orti di Coatbridge.

U catalogu prodottu

Cuntrariu di i marchi riprisentante Jim Beam, Jameson è whisky lineup l'Tip "Vilyam Louson" ùn pussede una varietà di sapori. A cumpagnia hà iniziatu dui variità di u vivu generale:

  • Finest l'William Lawson - u spechju di a marca; note di mele, industriale è aromatica butterscotch dilujùtu ciriali industriali; vivu hà un beddu culuri d'oru è un souvenir liccia suttili.
  • 12-anni-vecchio, William Lawson l'- ricca di culuri d'oru marca porta un odore ciuri caspa, mmiscatu cu la ducizza di étoffe nant'à u fundamentu cremoso; botti di uriah dà u vivu un eccuti Chjara prufonda.

Per una buttiglia di vischì Finest prezzu "Vilyam Louson": 05 litri - 650 rubles, 0,75 - 850 rubles, 1 litru - 1100 rubles. I dati sò scritta in Russia u shopping, mediu.

Per 12-anni-vecchio, copia whisky di prezzu "Vilyam Louson" hè Républicain supiriuri: circa 35 rotulu (circa 1800 rubles) per mezu un litru.

Assucià Standard dà un gustu dolce, cù un amarore assai di maltu arrustitu. Hè assai accanusciutu comu un Soupe Corse. Camina di nettu whisky giniralmenti preferiscu i più cari marca nekupazhirovannye. A basi di Parlami "Vilyam Louson" n'andò ambrati "Glen Deveron" è "San strughja".

Dapoi u 1972, u lussu si tramutò in a pruprietà Martini. Dopu à vinti anni, cum'è u risultatu di u absorption di a marca statu tinutu da Baccardi, induve "Vilyam Louson" hè u terzu vischì in u catalogu nsemi "Dyuars" è "Aberfeldy".

Priaccupazzioni ca arriniscìu a farisi un riavulu in Europa. Soprattuttu vivu pupulari William l'Lawson in France. Dinù i marca Scottish hè facennu lu prugressu nantu à u mercatu Russian di bevande ALCOLU. In a so cumpagnia prumuzzioni usa cunnoscia i servizii di i stiddi Guatemala di u prima rannizza. Forti cunnessi cu lu nomu marca sport pupulare, in particulari di calcio.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.