ComputersI partiti di computer

Tank "Obtenzione 430": persunale è e caratteristiche

A Segunda Guerra mundiale secondu a ghjustizia riceve un altru titulu: a guerra di muturi. Trà u gran numaru di diversi usi militari utilizati nantu à i campi di battaglia, u locu dirigenti era occupatu da i tanki. Duranti i anni di guerri, l'accolta cumuli di l'usi è di u disignu di veiculi curati. In u principiu di l'anni 1950, parechji novu risidui chì avianu bisognu à esse tastati da i sustuttori: l'emergenza d'arme nucleari tattici è a creazione di novi missile guidate antiteteru cumminenti cù una penetrazione di l'armatura. Questa predeterminò a bisogna à creà una nova generazione di machini.

Ablezatori per u sviluppatore

In u periodu di a trasgirazione, i principali sustuttori di veiculi armati in l'Unioni Soviètica eranu four bureaus di designe, duie di quelli dissenu e pesci di dui piatti. Per a cunvenzione di esse realizatu a pruduzzioni di prughjettu di a documentazioni tecniche, hè statu dicidutu chì u primu cifru in l'indumentu prototipu indicate u sviluppatore. 1 - a macchina hè stata creata da Design Bureau N ° 183 in Nizhny Tagil, 2 - Leningrad Kirov Works, 4 - Planta Kharkov n ° 75, 7 - Spiaggia di Chelyabinsk.

Storia di a creazione

U sviluppu di un novu prospectu di vapuri, chjamatu "Ughjettu 430", hè stallatu in u 1951 in Kharkov. Un annu dopu, travagliu annantu à l'"Objettivu 140" cuminciò à Nizhny Tagil. In u 1957, e piante custruìanu prototipi. I vehicili sò stati dispuniti in u situ di teste di Kubinka per ee testi comparativi: quale u cisterna hè megliu - "Ughjettu 430" o "Ughjettu 140".

Anche s'ellu sippuru prototipi mostranu u so vantage in u T-54/55 in u serviziu, ùn era micca pussibule di alcuni un u vantaghju significativu, è l'Ughjettu 140 hè statu ancu tecnologicu, chì purtò à a terminazione di l'opere nantu à questu specimen. "Ughjettu 430" hè statu ancu micca aduttatu, ma basatu nantu à questu, u T-64 hè statu sviluppatu, chì hè sempre utilizzatu da e forze armati in Russia, Kazakhstan, Ucraina, U Uzbekistan, Transnistria è u Congo.

Dispositiu è a custruzione

"Ughjettu 430" hè stata riesciuta in cuntenente l'esperienza acquistata in l'studiu di l'utilizazione di cumbattimentu di i cisterna durante a guerra, in quantu à u prucessu è l'operazione di e maghju di a generazione di a guerra. L'armatura hè statu rinfurzata da a crescita i gruxi è l'anguli razzjonali di l'inclinazione. A torre di a forma esfèrica era una prutezione di armature di trepenti. Un pistola di centennulu di u D-54TS hè stata equipada di un stabilizatore di pianista "Tempesta di Senza" è di un mekanismu per l'ejection di cunceghi fired. U spartitu era un chassis cù rotuli di un dipenditu internu è assicuranza di shock internu, un mutore di cilindru è una trasmissione planetaria meccanica. U car era furmatu prima cù un cilindru di cilindru ten-piston engine cu una capacità di 580 cavalli. A so unicità hè in u fattu chì i dui pistoni rializate u cuntrullimentu in un cilindru. Hè stata a distribuzione densa di u cumportamentu di u mutore di u tank. U mudellu hè stata equipada cun un sistema di extinguishing automaticu di u scumpariu, è ancu un sistema integratu per a prutezzione di l'armata da armi di destruzzione massima. E anchi si u vittura ùn hà intruduttu in a pruduzione, era u prughjettu di u T-64, chì diventò u fundatore di una nova classa di veiculi curati: u battellu di battaglia principale.

Tank "Object 430" in u prugettu WOT

U ghjocu in linea hè diventendu cumuni di famigghia online "U mundo di i catene". Stu prughjettu era ricunnisciutu dui anni in una fila com'è u megliu logħba online è guadagnau u prestigiu Golden Award Joystick. Questu successu hè duvuta à l'evoluzione constantu: i mape novi, i modi di cummattimentu è l'equipi sò aghjustati. Ùn introduttu micca solu novi rami di u sviluppu di machini, ma ancu nazioni sani. In l'invernu di u 2014, u spetu mediu di u dicimu livellu, u Object 430, hè aghjuntu à l'usciu di u sviluppu di u sviluppu. Quasi ùn hè micca difesu da l'altru TS Suviu (T-62A è "Ughjettu 140"), per esse attuleghja cun elli in un gruppu.

Panorama: «Ogru 430»

U carbu hè bonu armore è una siluette di cisterna, chì permette, cunziddi lu terrenu di a maiò parte di i cartoni di u ghjocu, per implementà implementazione devastanti. Perchè l'"Ughjettu 430" hè furnutu cù un corpu forte forte è ligere bè, si pò esce assai in terra di u debbu. Impurtente u cumpletu prestazione hè supplementatu da un putenza assai putente - 580 cavalli - 5 motore TD. A macchina, cum'è tutte e STS Sovietsi, senza avè qualchissia una parte forte (una pistola precisione, un tamburinu, un gran dannu) hè perfettamenti equilibratu. A pistola di 100 mm di u veiculu U-8 cun u dannu mediu di 320 unità hà una rata di focu ligeramenti di più di l'"Ughjettu 140" è a T-62A, chì deve esse tenuta in cunsiderà à aduprate duellu di cisterna cù questu enemicu. A forza di u mudellu hè 1900 unità, ammunizie - 50 rotuli: sottercale in armatura, piercing cumulus è splusivi.

Elementiali equipi, equipi, e cumpetenze di crew

In u ghjocu WOT, ci hè un equipatu addizzjonali chì permette di mudificà u realizazione tecniche di i tanki. Questu facenu pussibule amparà e difetti è a valurizazione di i punti di forza di i veiculi di cumbattimentu. Per "Object 430", u più raziunale hè u seguente set: ventilazione mellite, remitentu, è ancu stabilizante di guida verticale. Ma se u ghjocu preferitu per travaglià cum'è una "luciana", in questa stima pò esse rimpiazzata da ottica scientifica. Da a preferenza di l'equipazione hè datu à l'extinguisher, kit di riparazione è kit di primi aiuti. Hè capacità per l'equipaggiu sò selezziati ind'è individualmente, secondu l'stile di u ghjocu, ma tenete prestu attellu à a disguasti, chì in a cunghjunazione cù una siluita di u vechju, anu aumentatu significativamente a so invisibbilità.

Tactici di appricazzioni

Avà mòviu à un tema interessanti, cum'è a tacca di usà una machina o una guida. "Ughjettu 430", chì hè un tanku universale è equilibratu, ùn hà micca alcuni tattica d'usi. È hè carattarizatu da un cambiamentu rapidu in a situazione è a direzzione di l'attacu per assicurà u successu in u cummattimentu. Stand stillu è pruvà à u cisterna ùn hè micca sensu, a più prublema hè di attuà nantu à a situazione è a situazione di cummattimentu. In quantu à l'altru ST Sovietsu, a megliu opzione hè di utilizà un gruppu di machini simili in tutti l'urdinatori pussibuli è i flanks. A priorità serà freqüente di rilievisione, secondu a situazione in a battaglia, prugrammi flussu rapidu, assaltu da a retrovisu è caccia per artilleria.

Sì a vostra truverete hà disfrazutu camouflage, ci hè l'oppurtunità di applicà PT: per travaglià da una distanza di 350-400 metri senza risicu di l'esse illuminatu, in particulare da dopu chì l'aghjurnamentu 0.9.1, i prossimi pridinarii in notizia si cedeu di avè u vantaghju nantu à i contrare. Un ghjuntu senza luce, tutte e altri affari esse uguali, nantu à questa màquina hè pussibile à una distanza di 10-15 metri vicinu à l'inimicu di quellu à i "cumpagni di a classa" T-62A è u centu settasimu quatru. Cumu l'esitatu supra, ùn pò micca cunsumà: a torre torna u passu per quasi tutti l'avutru, ma a velocità è u filmu nantu à u muvimentu, l'affissanti vi permettenu di surviglià è portanu assai beneficenti per u vostru squadra.

Cumu possu un caru

Per cumprà "Objettu 430" hè necessariu d'esaminà a rama di i tanki medie soviets. Inoltre, a u cuntrastu di u T-62A è l'Ughjettu 140 veiculi, hè pussibile studià per u T-34 - T-34-85 - T-43 - T-44 - T-54, a maiò parte in u serviziu è massa A so tecnica hè scopra a través da a linea, chì hè u disignu di i catene AA. Morozova: T-34 - A-43 - A-44 - "Ughjettu 416" - "Azione 430 option II". In modu, da u Object 416 pudete studià T-54, perchè stu ramu permette di ottene solu trè STS Sovietsi, ma sfurtunatamenti, u famusu T-34-85 hè saltatu. In cunclusioni, pò esse nutati chì sta macchina à cumplessu cunglista l'ustabili previ di u nivellu sovietsu di u 10u livellu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.