News è societàCultura

Quale hè ricurdatu u ghjornu di vittimi di repressions pulitica

Ghjornu di a memòria di vittime di riprissioni Political fu criata comu na data tristu in u 1991, pocu nanzu u crollu di l 'Unioni Suviètica comu nu statu unificatu.

30 uttrovi hè u ghjornu quandu cummimurari tutti quelli chì finì i so ghjorni in u Logging di Kolyma, LUCIA in i cantini di u NKVD, GPU, u Petrugradu, u MGB è altri istituzioni punitive chì facenu u regime cumunista.

Perchè 1937?

Corsi di la verità su ciò chì hè accadutu cù i prigiuneri à l 'articulu 58th, citatini Soviet amparatu in 1956, dopu ad avè familiarized cù i materiali di u Cungressu XX. Scopu à ragiunà u fundamentu quadrera di u sistemu statu sucialista à u prima sicritariu di u CPSU, NS Khrushchev ùn hè, ch'ellu hà cridutu in i inevitability di a vittoria di cumunismu. un tentativu di passu di u fracicume di i travagliadori l 'idea di a natura, incerta di u tragedies di milioni statu fattu.

Memoria di i vittimi di riprissioni pulitica sò didicate à parechji episodi funzione filmi, ca sunnu di sòlitu tutti i fini di più o di menu successu, ma in lu la menti numeru "1937," hè aiutata entrenched cum'è un simbulu di dilinquenza è arbitrarietà. Perchè sceglie stu annu? Perchè u numeru di i staghjoni arristati e prucessu in u prima, è chì seguitanu hè micca nica, e volte più.

U mutivu hè semplici. In 1937, u cumandu Partitu Cumunista (b) principia a pulizia di a so schieri partitu. U rollu di i "nemichi" pruvatu à quelli chì pocu sò impegnati in serenità u gradu di fidilità di un citadinu quandu purtau lu so distinu. Stu mudellu hè cullucatu campanu verra fridda.

Vittimi o di e guàrdie?

Scinni lu ghjornu di memòria di vittime di riprissioni Political, parechji diputati di u Cunsigliu Supreme, a veghja à u cundannatu communista, dinò cunvince à u fracicume di u publicu à grande, è qualchì volta elli chì sucialdimucrazzìa hè pussibule cun qualchi particulare facci, "umanu". Cum'è un esempiu di l ' "imagine altura" di Leninists cumunisti, comu Tukhachevsky, Uborevich, Blücher, Zinoviev, Bukharin, Rykov è Kamenev. U calculu hè semplice, in a cumpetizione di l 'educazione sicundariu universale è dispunibilità di furmazione in lingua alta, i citadini di u paese di u soviet à u studiu di u clàssici di filusufìa pulìtica Marxista-Leninism stati cotti forte, u principiu di "memorized, passava, mi scurdò."

Hè statu pensa chì in u ghjornu di memòria di vittime di genti riprissioni Political vi cummimurari lu membri prucessu di Politburo di Lenin, u guàrdie di Kronstadt è Tambov, u theoreticians di a dittatura prulitari, è altri raprisintanti di u bulscèvichi Elite, riabilitata in la fini di 'anni cinquanta, o in l' anni Gorbachev.

U ricordu di u pòpulu, di culore

Verità Si Face, parò, è u fattu pò nigà chì a seria pulizia u CPSU (b) hè una sosula mantinimentu logica di i ligna partitu generale nant'à u piena supprissioni di ogni discordi. Dapoi u 1917, si facianu stirminiu purposeful di li culura di la sucità Russian. executions Mass di viddani, sacrificadori, prufissura, ingegneri, militare, li rapprisintanti di prufessiunali criativu di più di vinti anni, cunzidiratu lu prucessu di mutivi stòrichi, arrivaru a lu applausi e hoots allegru Bukharin, Radek, Zinoviev, è l 'comu "veru Leninists" cum'è longu com'è iddi stissi iddi nun cadiri sutta la serra di Stalin.

U ghjornu di memòria di vittime di riprissioni Political pò sapere è quelli chì cuntrari totalitarisme in l 'anni, post-Stalin, è ùn ci eranu tanti. U principiu di l 'anni sissanta marcatu da parechji rivolti pupulari grande-scala, baruffa in Novocherkassk (1962), Krasnodar (1961), Odessa (1960) è altre cità. Mari dimustrazzioni, cuncili CDE più di u "urganizatori", esempio la morti sò la risultatu.

Solovetsky Stone su Lubyanka Square hè u locu induve u ghjornu di memoria di vittimi di riprissioni messu fiori, anzianu prigiuneri, i so discendenti è tutti quelli chì ricordu la virità, o voli à sapè. Quessi, par disgrazia, hè diventata urigginariu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.