FurmazzioniScienza

Stuicisimu - chì hè di a direzzione in filosofia? L'essenza è stuicisimu sputicu

Duranti anticu stuicisimu filusòficu - un tipu di u tributu à i virtù chì insegna chì ugnunu murali, ordine e rispunsabilità. Sti dogmas sò stabbilutu duranti lu pirìudu tardu ellenistico, è prisenti in a sucetà antichi per parechji seculi. U so nomu, fundamenti è criticu di stu muvimentu hà ricevutu in Grecia, ma divinni prestu pupulari a l 'imperu rumanu. Hè impussibile à dì chì sta stuicisimu, prestu prestu. Perchè noi sò arrimbendu si nantu à i scritti di i antichi sage, di modu più largu, guardà stu cuncettu.

Urighjini è Description

stimà di a fundazione di a scola di stuicisimu in lu munnu anticu cunzidiratu IV seculu aC. Era tandu in u Sofia di Stoa Poikile tinia lu primu aspettu publicu di filosofu di Kition. Jucau u rollu di u maestru è dittu ognunu à u so scuperti e riflessioni à u campu di filosofia. Accussì addivintau lu funnaturi di una nova scola, chi fu poi iniziu capannone cù altre dogmas è stéréotype. Di règula, a filosofia stoiciana - si di curaghju, fermezza, durezza è resistenza à tutte e di e sfide di a vita. Hè bona a diri chi l 'imagine di u tipicu stoiciana mentre ch'ellu fù dipintu in u rapprisintanza di l' antichi sage, aiutata entrenched in lu corpu di a sucetà European. Stu termine hè sempre carattirizzata resistenza umanu, unsentimental, unu chi pigghia un sensu di duviri à elli stessi, è altri. Dinù da nutà hè chì l 'stuicisimu - un rigezioni di ogni emozioni, pirchi' ntirfiriri ccu na pirsuna a pinsari rationally e fari dicisioni raziunale.

periodization

In issa materia, i pinioni di studiusi differ. Certi circadori dividiri in lu la storia di sta scola di tantu-chiamatu piriudu zeru. Hè pinsatu chì in u sage Stoa Poikile chì avia parè appena stoiciana nant'à a vita, andavanu à un altru di 300 anni prima di la nascita di u fundatore di stu muvimentu. Sfurtunatamente, u so nomi persu.

First Epoca - Ancient, standing. Hè duratu da IV a II seculu aC. U so prutagunista hè, di sicuru, u fundatore - Zenon Kitiysky. Along cun ellu era Cleanthes è Chrysippus di Soli. A prima fasa di stuicisimu hè cunsideratu à esse solu Grecu, comu fora di l 'insignamentu di campagna ùn hè ancu ghjuntu fora. Doppu la morti di so 'Lars i so studienti impastughjata in los. Tra li sò i Diogene di Babilonia, Crates di Mallus, Antipater, è cetara è cetara.

Standing mediu, stoiciana o Platonism. Ci II di I seculu aC. U cuncernati di l 'èbbica - Posidonius è Panaetius. Hè ste rapprisintanti di stuicisimu accuminciò a purtari a lu so cunniscenze in Rome, induve dopu si diventa dinù pupulari. School cuntinuatu à sviluppà a so sculari - Dardan, Diodotus, Athenodorus è altri.

Late, standing - I à II seculu dC. Stu piriudu hè dinù canusciutu comu Roman stuicisimu, comu si tratta in issu statu hà cuntinuatu u sviluppu di a duttrina. A lu menu li rapprisintanti di l 'Third Age sò Mark Avrely, Seneca e Epictetus.

Calchì volta scentifichi, isolé, è lu quartu 'èbbica di l' esistenza di sta scola, chi vi cunfidirazzioni cu lu terzu. In stu sicunnu casu si hè rapprisintatu Platonists stoiciana è pitagorichi. L'attore principale quì hè Grenairon Aleksandriysky.

Su chi fundamentu hè sta filosofia?

In ordine à capisce, è partì à u tempu da i maghi pensatu chì si mette in u capu di 'altri, avemu bisognu di capisce ciò chì hè una duttrina di stuicisimu. A tiurìa di sta scola, chì hè "patented" Zenon, fù spartutu in trè parti. Chistu fu lu lòggica, naturalista e ètica (chì hè una sequenza). À spessu, hè statu paragunatu cù un ortu fioritura, induve hè a logica - scherma prutittivu, fisica - crescente, albero, e ètica - u so frutti. Simile à sti trè parti spartutu, è l 'ovu - attesa, inveci è bianca (in una siquenza canusciutu). Cullega filosofu, Cleanthes, hà cridutu chì stuicisimu - chi duttrina hè assai di più tutta, parchì si deve prividia di più cumpunenti. Si purtaru cu iddi i temi comu l 'dialettica, ritorica, pulitica, mitaètica, tiuluggìa e fisica. Quelli chì maghi chi cuntinuava à sviluppà a duttrina, dopu a morti di u fundatore, turnò a la tiurìa uriginale chì include trè elementi.

lòggica

lòggica stoiciana custituitu di cuegghiè spùticu teorichi, ognunu di li quali ci vole esse currettu. Stu nutà subitu chì ùn pò esse paragunatu, dipoi a tiuria di tutti li successivi ricusa u correctness di l 'unu di nanzu. Passà sta scena in u studiu hè nicissariu parchì, comu si vantava da Chrysippus, si cancia lu statu di l 'arma a materia. Cusì, avemu guardà tempu un pocu cuegghiè romanu stuicisimu:

  • È s'ellu ci hè, tandu ci hè una VA hè, dunque, ci sò VA
  • A è B à u listessu tempu ùn esisti. È noi, dunque, ponu micca asista in.
  • Ci hè o A o B. In stu casu, B hè assenza. Di cunsiguenza, A aisisti.

fisica

À capisce sta sizzioni, hè impurtante a arricurdari ca stuicisimu in filosofia - hè qualcosa spùticu materiale. Hè u meritu hè basatu tutti i so insignamenti chì ricusa i sentimenti è emozioni, è altre Pifania di qualcosa alchimia è scurusu. Cusì, u Stoics lu munnu mi pari comu un organismu viventi, chì hè una parti a materia di i matiriali à Diu, chi creatu tutti sta. Hè cusì l'omu ellu stessu, u destinu di u quali hè predetermined da u Creatore - si tratta in issu cuntestu veni cunziddiratu comu roccia. Perchè un postu à u pianu di l'Altìssimu, hè privu è ancu cundannata. U Stoics pinsatu chì versu u baddu di l 'omu debbitu ritrova una passione chì diventa a più impurtante di u so spina. Si fanu fora di l 'emozioni na pirsuna addiventa nu forti è prontu a cummàttiri. A forza di a turnu - una materia dilicati, chì hè mandatu da u Signore.

ètica di stuicisimu

L'aspettu etichi di u Stoics paragunatu cun cosmopolitans. Iddi sustennu ca ogni parsona hè un citadinu di l'universu, è ugnunu hè uguali davanti à a so Criaturi. Nantu una striscia sò patruni e schiavi, barbari e li Greci, omi è donne. Ancient stuicisimu ricìa ognunu à esse bonu, nimu à u chjassu dritta, face self-di sviluppu è migliurà. In stu casu, ogni deviation da u domma, passioni a tradizioni o di i piccati ingagiatu un attu cunsideratu à esse scritti. Sè più prestu spressu, sò ètica stuicisimu hè chì ogni parti di lu mosaicu chi hè unu di una pluralità di certi elementi di u generu megliu. È quelli chì accordu cu stu destinu hè daretu à ellu, è quellu chì ricusa u so distinu, si mena.

Cumpilari sta infurmazioni

Dopu à noi taliau tutti l 'elementi ca custituisciunu la stuicisimu, numaru macari lu. Vi tocca à campà in armunia cù a natura, senza edium altri e te. Si deve prupone à u so distinu, vai cu lu flussu, perchè tuttu hè un mutivu. Si deve tene Giudici, forti e curaggiu. A persona deve sempre esse prontu a vìnciri ogni ostaculu in ordine per divintà un megliu è più interessante di u mondu è di Diu. Stuicisimu dinù caratteriseghjanu e minzogni in u so affetti. Di chì ci sò quattru: maravigghia, piaciri, pi lu scantu e lussuria. Evitari accussì ajutu "FRATELLO SOLE SORELLA loghi" - un tribunale aggalabbata.

Ancient Natività è u so sviluppu

In quelli sèculi, quandu stuicisimu urighjinaria solu in Grecia antica, ch'ellu avia di più teorichi cà praticu. Tutti li filòsufi ca eranu i so partighjani, cumprisu lu fundatore ellu stessu, pored più di i criazioni di u tiuria, scrivennu fundamenti di u novu a scola. Ci successi, comu putemu osservanu oghje. Ci era inferences specifichi certa basi materiale in a sizzioni: «fisica", oltri i risultati chi headlined la palora "ètica". Sicondu 'anticu sage Grecu, u criticu di stuicisimu si trova in l' èsitu. Stu indiatu chiaramenti scuperti chì hè cunsideratu a esse ghjusta. Pò dassi chì ghjè u Stoics sò di a famosa frasa u autori "in una cuntruversia verità nati."

tappa Middle di u sviluppu

À u turnu di u cambià di li tempi passati, quandu Grecia, addivintau una culunia di u cacciadore è putente di Roma, di u sapè greci addivintau lu duminiu di Imperu. Li Rumani, a turnu, hà sceltu à guvernà a strada, parchì sta scola di pinzeru hà cessatu di esse spùticu teorichi. Pocu à pocu, tutti i cunniscenze acquistate da li greci, si messe à esse applicata à a pratica. Hè una sage Grecu anu mutivatu parechje di i suldati di u esercitu rumanu. E so parolle servinu cum'è un aiutu è sustegnu di persone chì sò persi in a vita. Esiste, supra l 'anni stoiciana tantu abbituatu a sucità, chì pocu à pocu vutari facci (ma micca cumplittamenti) trà lingue è purtati oltri trà trimavanu. In cortu, i sucità Roman divintatu più umana, fait è struitu.

filosofia Roman. Stuicisimu in u so urtimi anni di esistenza

À l 'arba di una nova epica di issu si hà digià fattu un tipu di riligione è cartula unwritten di a vita di tutti i rumani. U web logica di stuicisimu, u so cuegghiè, la liggi è mitafuri in u passatu. In a vita embodied lu menu 'idei di l' sage Grecu - i materiality di tuttu, è ugnunu, impartiality e suttumette scogliu. Ma quì hè necessaria à emphasize chì hè in u mondu in stu mumentu principia à sparghji u Cristianesimu, chì cunquista falsi tutti i paesi di l 'Europa è l' Asia. È ciò chì fù u casu in u Imperu Rumanu? Di li Rumani, stuicisimu - chì l'tutti. Stu insignamentu hè a so vita, a so fede. Ci hà cridutu chì ghjente deve esse cum'è vicinu à a natura. Iddu hè obligatu di stà frescu, assai calmu è Retenu. Ma l 'idea di lu, chi purtau li Rumani elli, basatu supra la canuscenza di li Greci - hè una lotta cu lu scantu di la morti. Sicondu à elli, a parsona chì cusì cù stu shortcoming, ci hè unu di i banni cchiù mpurtanti di l 'universu.

Features di u sviluppu di stuicisimu in Rome

Chjaramente, si nni sò capisciu a morti, di e paure, tandu hè un semplice segnu chì a filosofia si rivolgi a tiuluggìa. Second, comu sai, ghjente sò a paura, è dunque à sente tutte e dogmas, dopu tutti i reguli unconditionally. In 'ssi ultimi anni, u stuicisimu Roman hà acquistatu micca solu una scala grannissimi, ma dinù motives pessimista. Di u so raprisintanti (è fù u vastu maggiuranza di la sucità Elite) elimenti cchiù hè self-di sviluppu è unità cù a natura, è l 'ô cumpleta di u scogliu, à a perdita di a so "I". In stu casu, lu scopu principali avìa a chi fari cu lu scantu di la morti. I dì, ognunu era appughjata à chi à ogni mumentu, ùn pò esse, è ùn ci hè nunda di giuriziu. Soprattuttu chiaramenti tali motivi sò vistu in l 'òpiri di Epictetus. Iddi entrenched dopu stuicisimu stessu pigliò Mark Avrely - Mpiraturi di lu granni putiri.

Cuntattu cù u Cristianesimu

In i primi anni di u so esistenza, u riligione cristiana ùn hè micca in ogni angulu di u globu hà trovu pùblicu. Per un longu tempu populi ùn pò ricusà a cumminzioni antichi, i tradizioni di i so antenati. In certi casi, si cunnessi cu lu cristianesimu (dualismu), u listessu tendenza hè osservatu à l 'imperu rumanu. Da u primu sèculu dC in u statu in u un grande scala si messe à sparse stuicisimu. Stu pò esse paragunatu cun u novu li liggi, ca divinni ubligatorie di tutti. U apatia e unità cù a natura, li Rumani iniziu scemu, ma assai prestu i so ochji comincia a canciari sottu à u pesu di u novu a fede. Per una longa populu tempu, tra cui la dinastia di puliticanti, ùn accetta lu cristianesimu. Anni passatu, è i fundamenti di u duttrini tiulòggicu sò divintatu cumplementari. Si deve esse parturitu in menti chi u Cristianesimu a ddu tempu era la riliggiuni più chjucu, ci vole un certu basi, ca era capaci à purtà un stuicisimu. Avà vi pò chiaramenti P'acchianari a stu raportu. Dopu à tuttu, in tutti li tiurìi, avemu sò dettu chì noi ùn pò be biased, ùn pò offerte à u focu, u male, lu scantu. Sia u Cristianesimu è stuicisimu - una duttrina di buntà, di a cunniscenza, di a forza, è chì u Signore, travaglia in modu misteriosu, è ognunu di noi deve esse sottumessu à u pianu di i rigulamenti.

I paradossi è Edizione

It spissu succèri chì una certa duttrina, chì si stendi à nantu à parechji seculi, dunque, hè fatta da genti diverse, u risultatu hè cumpostu di qualchi inconsistencies è absurdities. Era una filosofia tali stoiciana. Stu duttrina hè natu in lu IV seculu aC, è prisenti dopu à 600 anni. Duranti u sviluppu ùn ci era solu un passaggiu da appatizma à pessimisimu. À u cori di u prublema era u fattu chì u pòpulu, à u listessu tempu dipinnenti à Diu, è u so pianu, ma in u listessu tempu si mantene internu gratis. Chi sur mintali annunziatu parechji Stoics in Grecia, è in Rome. studiusi muderni cridiri ca chistu è unu di i partiti à u duttrina romanu. A prima cunchiusioni hè qualsiasi currettu seconda è viciversa.

stuicisimu oghje

Risponde in u 21u seculu, u tipicu stoiciana quasi mpussibili. U domma di l 'antichi insignamenti di capì o circadori chì sò impegnati in sta vicinu, o curia, u pùblicu di riligione principarmenti Eastern (ùn ci sò più similarità cù u filosofia di stuicisimu). Ognunu di noi à u più chjucu pò arrivare a cunniscenza di anticu scrittori di a Bibbia. In giustizia si S'avissi a nutari ca macari lu urdunanze più sacru fundata nantu à l 'antichi dî rumani. Ma qualchì volta à u pòpulu di u nostru tempu sempri chiamatu Stoics. Stu succèri quandu una parsona dà vasciu, su, diventa un Fatalist perdi tuttu a fede in te è u vostru sviluppu. Sti genti - la tìpica apatia, chi piglià per accurdata ogni strada di u destinu, ogni mala sfurtuna, o scuperta. Ch'elli ùn parlà tastà a vita, è ùn vi scantati s'ellu ci hè qualcosa nuttata.

afterword

Stuicisimu filosofia - hè una scenza, chì hà campatu per seculi è asìstinu pi assai di la canuscenza e duttrini evidenti in u medievu. U Stoics pinsatu chì l 'universu hè a materia, è ognunu di i so cellula, ogni elementu hà u so propriu destinu e so mutivazione. Perchè in ogni casu, hè impussibile a risistiri a evenimenti chì ghjughjenu. Tuttu ciò chì succedi hà u so causa, è di parsoni in armunia cù a natura, cù u prugressu di situazzioni a vita, sarà una parte digna di l 'universu. U listessu chi s'oppone à tutti di sta sarà meda. Di u so distinu in ogni casu, addistinatu ê sperti, è micca luntanu da lu. Postu chì ugnunu hà una scelta. Una persona pò vene à termini cun destinu, è campà in letu e pura finu à sò morti. O oppunìrisi tuttu, facennu stessi è altri è veru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.