News è societàCultura

Tradition di del Guercino: nora - quale hè?

Na vota ca lu ragazza si marita, idda si unu titulu applicàrisi - "nora". Quale hè - facile à capisce, ma u ciambugliu in sta materia abbastanza. Girls sò arrabbiatu è a resistenza di cuntari lu offensiva cosa tua. Picchì?

Per quellu chì a donna hè u nora

In l 'inglese Dahl datu definizione abbastanza info di stu cuncettu. In-lege - la moglie di un figliolu di u so babbu. lu Patri, chi hè u capu di a famiglia, pò esse chjamatu Solu un novu membru di famiglia di un tali parolla. Si hà qualchi radiche storica. A parolla "nora", hà cridutu a ièssiri dirivatu da "di ceppu". A donna deve stammi sente à ciò chì u capu di a famiglia voli à dì à u so a fari ogni travagliu, è qualchì volta da suppurtà duvìani. Citadella da e donne ùn sò ancu cuscenti di i tradiziunali, u sensu di a parolla, piglia u so sensu da lu è guardà lu in offensiva. Ancu sonu stissa sinònimu cu quarchi cosa difficiuli, s'ellu ùn crudeli. Dì, Ed a parolla "nora". Quale nvintatu lu è per quessa? In quelli tempi, quandu ogni pezzu di pane fù estratti da dura u travagliu, per u cummerciu di a bocca suverchiu era un pisu. Ma u mantinimentu di a vita nicissarii. Quì hè un novu membru di famiglia, chì ùn hè capace di travagliu, è purtatu fora, tantu di parlà, funzione antigen, è fù cunnisciutu com'è dismissive - nora.

tradizioni mudernu

Devu dì chì avà populu soprattuttu nun pensu a curretta definizione di e rilazione. Nantu a quistione: "Cosa in-lege - quale hè" - pò risponde quasi la mità di e donne. Avà più vicinu i capacità à custruì un rapportu piacevuli, piuttostu cà del Guercino. Cusì, in parechje famiglie chì a donna affettuosu chiamatu nevestushkoy, ùn nora. Certu, in lu casu chì in cumenciu si mustrò à esse una mòglia amurusa e 'na bona matri. Di tali e donne arrivare innuvà e celebrazione, hè vistu cum'è una persona nativu, micca cum'è una aghjunta à u so figliolu.

Holidays di la figghia Figliolu

Animaux famiglia ùn ricusarà à urganizà una maraviglia Fun vacanze per tutte e la famigghia. In cunfurmità cù tradizioni naziunali, figlia-in-lege hà à urganizà u cimiteriu. Dopu tuttu, solu ch'ellu hà u dirittu di furzà u so a "pigghiari pi" tuttu u mondu! Chì ùn hà da esse di colpi, è reproaches, è di piacè è divertimentu! In la situazione alberghi esse sicuru per mette una rùbbrica cù una storia chì conta chì tù sì per u nora. : Quale hà da fà - è ùn conta! A cosa principale hè chì cum'è un risultatu di parenti "non-sangue," si 'ntisi idda amava passi. Pudete truvà e parolle semplice è sinceri, in u quali ogni di i so parenti è amichi espressai a so 'amuri e caluri. Dopu u titulu di "a-liggi di" hè micca offensiva, è e bugliticce.

Saluti, tasca

Comu hè cunnisciutu, un piacè signu è cuntintezza purtà pòpulu. Stu ùn deve esse scurdati quandu priparannu na figghia màschera anniversariu a lege. Fun innuvà sarà sempre esse fora di locu. In u casu di un raportu armuniosu vi fariti tutte e gintili humour. Sè a famiglia ùn pò accittari un novu membru, a chiste pò spianate i lo è irregularities in cumunicazione. Per esempiu, in-drittu pò batta una vecchia tradizione, sicondu a quali nimu pudia più parlà a nora, mentre ch'ellu ùn fà un donu à a so. È s'è vo seguitate u listessu rigalu, tandu, era una donna - un chatterbox! Pudete accattari dui di li stissi cosi, e li facci di la sira.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.