News è societàCultura

Alexy II Monument in Yoshkar-Ola

August 4, 2010, hè un evenimentu cùarpu arquantu ntirissanti è màcina - l 'apartura di un munumentu à Russian Patriarca. iddu si distingueru in un magnificu donu tali à a Cità fidu a cità di Yoshkar-Ola. U capite di stu prugettu hè una ufficiali maiurone di a Republica di Mari El - Markelov L. I. rializzari lu so ', mener, scultore, Russian Kovalchuk Andrey, ca era l' auturi e àutri monumenti bedda e decoru chì sò micca solu in stu paese, ma dinù in altre cità Russian e poi lu CIS. U riva manca di u fiume, Malaya Kokshaga in u spaziu patriarcali cum'è un risultatu di un munumentu Alexy II - u quindecesimu Patriarca di Tutti i Russia, ca addivintau lu fundatore di Yoshkar-Ola e Mari diocesi - fù custruitu è avà adorns la cità.

U novu diucesi

In u 1993, in u ghjugnu di u 11, u Spìritu synod | dâ Chiesa Russian Orthodox di u diocesi Kazan hà dicisu ch'iddu distribbuisci Yoshkar-Ola e Mari diocesi. Patriarca Alexy II benedettu furmari l 'eredi indipendente, chi purtau l' arciviscuvu di Yoshkar-Ola John (Timofeev).

July 24, 1993 in Yoshkar-Ola cu lu capu di la Chiesa Orthodox Russian ghjuntu visita à u 25 lugliu di u 1993 in u paesi di Semenovka in la ghjesgia di l 'dì di a Mamma di Diu, pi fari un ritu tradiziunali di consecration sedi di Archimandrite, o iniziaticu John in Yoshkar-Ola e Mari viscuvu.

Monument Alexis II (Yoshkar-Ola)

Cum'è un segnu di stu casu è u ricordu di a so santità a cumpusizioni di brunzu offre statu creatu, jisata nant'à un côté granitu, chì prisenta una cumpusizioni odnofigurnuyu. Russian Patriarca leva ghjustu in un sanakirja cun panagiej nant'à u so pettu, è in u so capu - tiatru cu lu Sarafini. In una manu, si tene un bastone, mentri l 'àutri a manu s'abbìa su una culomba cum'è un simbulu di paci, amuri e buntà. I so ochji fissati nantu à u terrapieno Lunalettuce in u quali l 'chjese è cattidrali Orthodox (a so custruzzione ricolla à u tempu di u so mondu di u tronu patriarcali).

Si deve esse richiamò chì u francese primate di la chiesa ortodossa, è u munumentale cunquistata è in Moscow, è nant'à l 'isula di Valaam, è in Minsk è Vitebsk, è in Tallinn.

Scuperta. Monument Alexy II

At a apertura cù un iniziu da u presidente di Mari El - Markelov, ca assai camurrìi di nutari ca la genti Russian senza a fede ortodossa - u spaziu viotu, chì hè per quessa in e cità è paesi di Mari El tantu energetically rifabbricatu è di mantene i tempii ruvinatu.

Yoshkar-Ola hè u capilocu di Mari El, prima di a Rivuluzione (1919) era lu nomu Tsarevokokshaisk. Pirciò, quì, è era dicisu à innalzà un munumentu à patriarche Alexiy II, u fattu era sutta lu duminiu comu na tutta a travers la Russia è in particulare in la Ripùbbrica di Mari El mannu crescita diocesi, chiese, monasteri, istituzioni pedagogica religiosa, etc. È, ntî, assai aumintau lu rolu di l'église Orthodox Russian in la vita spirituali di Russia è u so pulitica.

Dopu à e parolle sapete di u capu di a Ripublica, è Arcivescamu John livau u so velu, è tutte e vitti un tròvanu numarusi bella è beddu munumentu Alexy II - parà lu Patriarca, è disponibile in un celu turchinu.

Dopu à Bishop John Vogliu munumentu è tinia un serviziu di u Patriarca. Signore, John dettu in u so discorsu chì u capu di u Russian Orthodox Church Alexy II cù assai d 'amuri in lu cori di a Mari pigghiò lu mura e lu populu lamay lu. Ogni persona chì vene à stu locu, hà da truvà una cunsulazione. È quelli chì ci vitti e parlavanu à ellu, di novu piglia l 'amuri e caluri chi pours fora lu cori. È pò lu Signuri ti benedica, è furtificheghja i populi in la los, chi chjama u Patriarca di All Russia Alexy II.

facts, Interesting da u biografia

U mondu Dj Riediger hè natu u 23 di ferraghju di u 1929. Iddu chì appartene à una famiglia nobile Russian, s'hè arritirata da u ramu di li tudischi dû Bàlticu, chi pigghiau Orthodoxy in u XVIII u seculu. U so antenatu Friedrich von Riediger prima sottu Catherine II fù battezu cù u nomu di Tiadoru.

U babbu di Patriarca Alexy II hè Dizionario дворецкий Michael, chì fù pigliatu dopu à l 'rivuluzione in Estonia. Cum'è un zitellu, Alex, nsemi cu u so babbu à spessu visitatu sviamentu e vinni di diventà un prete. Allora, dopu a guerra, si lauriau da u seminariu, è u so accademia in Léningrad.

Soon addivintau un ministru di u diocesi Tallinn. Quandu a so mamma morta (in 1959), addivintau un monacu cu lu nomu Alex. cirimonia iniziaticu hè accadutu in u Trinity-Sergiu Lavra. In 1961, addivintau Bishop di Tallinn è Estonia, e poi l 'Metropolitan di Léningrad è dipartimentu Linguistique. Duranti stu tempu ch'ellu hà fattu u ritornu di u gruppu fidu di relìqui urtudossa (relìqui di San alessandro Nevskogo), arabu è tempii. Quannu lu cuminciò a tornu a vita Canta di San Giovanni in cunventu in Léningrad, monastère Valaam, Santu Nicola Vyazhischskoy disertu vicinu Novgorod, etc.

In u 1989 fù elettu diputatu di l'URSS, e poi, quannu prisenta davanti à u Signore, Patriarca Pimen, cunzigghiu search eletti in lu so locu tandu Metropolitan Alexy.

Master muriu 5 nuvembre di u 2008. U ghjornu dopu, in unu di jurnali l'capitali avvinta hè stata scritta chi lu poviru mùartu Sacru Patriarca divinni lu primu riprisentante di u Church Cità, chì fù vicinu assuciati intaressi di u puteri riligiosu statu, ca cuntinuà a siparari li impussibili.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.