HomelinessGardening

Orquidea Capriccio: trasplante in casa

Parechje ghjente tende di fà a so casa cusimatica è bella, in questa pianta di l'agricultori. Ma ùn deve micca pensatu chì si stanu nantu à u ventu. Animali grechi affucanu una curazioni è cura. À culori capriccianti è esigenti hè una orquidea. U trasplante à a casa hè fatta apprufittendu quasi ogni dui anni, ma tutta di u sustratu. Per esempiu, si una fugliale hè pianificatu in a tarra di pezzi di scordura, in un pezzu si sentenu grande per cinque anni. Plantendu una orchidea in muscola, pudete rimpiazzà questu annu. E se a cumpusizioni cumporta a argilla ampliata, u trasplantu hè fattu tutte ogni 18 mesi.

Nantu à u tempu, u sustrato si sordo, passa pocu l'aire, mantene a mozza, accumule minerali, ci vole ch'ella sia sustituitu. Inoltre, pudete solu fà crescita da una vanda d'orchidea. U traspurpene in casa hè spessu apposta in u primu, ma ùn sò parechje salvatichi chì e razzii cumincianu à puderemu o creceranu tantu chì surtenu da u pezzu, è e foglie sò gialli è si lampanu, espunennu u troncu. In ogni casu, avete bisognu di cunnosce i scenze fundamentali di u prucedimentu in modu per micca dannà a pianta.

Prima, avete bisognu à cullà l'oliu in l'acqua per mezu di una ora, per quessa chì l'orchidea ponu esse stati più combly. Trasplante à a casa precisa un pruduttu particularmente, perchè u sistema radicali di u fiore hè moltu gustoso è fragili. Se l'arghjunghja plastica, hè da esse esprimintatu da parechji latiti in modu chì u ciani falliu, cù un pezzu di fascia hè più difughjatu, postu chì una vignetta di legnu hè necessariu di distinguerà e razzii di e radiche, à quelle à quandu avete ancu fà rendu.

U traspurpene è a riprutazione di l'orchidità necessitate un accordu especial. Dopu a rimessa da u pote, l'arrabbiari anu aghjustatu da a terra è puliti l'acqua. Allora ci hè bisognu à cunfurmà à cunsiderà, sguassate e sbulicazioni induzzione, è ponte e seculi per disinzià cù verdura o poitusa cù carbone activu sfruttatu. Per dilucuzà è prupagà una orchidea, pudete dividisce. Una pianta cun radichi troppu travagliu pò esse solu trasfiriu nant'à un pezzu maiori è spertu un sustratu nutrittivo.

E traspurterà l'orchidea in un pienu di vetru ùn sò micca ricunnisciute, ancu s'ellu ci manca a lumera abbundante, ma elli necessanu di respira. Ideali per elli sò tessuti cestini, affissibile di lassà in l'aire. In ogni casu, a puchu deve avè un apertura, circa a mità di u volumu totalu hè drenaje, hè nantu à quessa chì l'orchidea hè colata. Trasplante à a casa implica una distribuzione uniforme di u substratu trà i radichi. U so chilchè deve esse elettu speciale, ligere è transpirable, cuntene particelli di risiculi di u felice, u muscu sphagnumu, u poliestirenu è di u legnu di pino.

U sustratru ùn pò micca esse impastatu cù nessun manera, per micca di reducisce a so permeabilità di l'aire è di l'acqua. Ancu tutti i radichi ùn si sò micca incunate in u pome, ùn devi micca devenu esse posta per a forza, lasciate in a superficia. Per guardà l'umidità necessaria, a muscola pò esse stallata nantu à u sustrato. Dopu u trasplante, ùn avete micca bisognu di l'acqua, spravià e so foglie è l'abbanduneghja in un locu ombrezu durante duie simane, è trasfiriu a l'armunia di a finestra è cura cù u solitu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.