HomelinessGardening

Budra hè l'ivy è u so rolu per a salute umana

Grazie à a pruprietà grandiore di a pianta, u timu timu ùn occupanu micca l'ultimu postu in u folk è in a medicina tradiziunale. Hè attivamente usatu per trattà una varietà di malatie, chì hè per quessa chì u pòpulu hà cunsideratu nomi cum'è un sorcerer o un cuginu. Hè ancu utilizzatu da i cosmetici in u mondu.

Budra è ivy: description

A pianta hè erbaceuca, perenne, pertenece da a famiglia di fiori labial. Si cresce in a forma di un testa ramificante chì cresce in una longa aproximazione di circa 60 cm, ma i vignaghjoli u so fiore sò risuscitatu cù u sviluppu di a pianta. Budra Ivy hà una foglia petiolata chì cresce in parechje, mentri a foglia sottucitaca hanu una forma redondeada, è i superiore - a forma di u cori. I fiori cresce 2 o 3, formanu l'anguluri axilarii, anu un livellu pridatu o culori blu, ma sò culuri di rossi è bianchi. Budra (foto nantu à a diritta) porta nettu, ciurenu in l'intervalu trà maghju è ghjugnu. Ci hè crescia principarmenti in a parte europea di a Russia in pratos è campi, frà varius arbusti, in i tudischi, vicinu à i maresni, i fiumi è i laghi.

A pianta s'assumiglia mint by smell, per a quale hè chjamatu "Dog Mint" in Ucraina.

Cum'è una medicina, solu l'intermetti terrestri di a pianta sò utilizati. Cumince à cugliu a pianta durante u so fiori, siccà in l'ombra. U timu hè sicuru hè à pruvà amatori è ardenti, perchè cuntene tannini, varii resini, saponini, olii essenziali. I casci sò ricchi di vitamina C, chì hè à circa 80%.

Budda Ivy è a medicina famigliali

Cumu l'anu detta, a pianta hè aduprata per trattà parechje malati: tracheitis, infezzione di i purmuna è bronchitis cum'è spettaculante, è a burda hè efficace in varii malatie di u ventu, a bile è a vejiga, u furu (è cù i tumuri maligni), l'intestini è l'altri organi . Inoltre, a pianta aiuta à reduie upertu di partitu è assuciatu cù u malu di malatia da pietra renali , pò aghjunte l'appetite è a digestioni, aiuta à ridivà di i psezi. Egei di Buddi pò piglià à malati dermatulogichi - cun sarpullitu, abscisses, irritazioni, ecc.

Impurtante! A pianta hè veluosa, perchè deve esse usata cun prudenza. Quì sottu sò parechji ricetti.

  1. Infuzione: una cullizzioni di sopra, e tartufucchi secchi è tagliati anch'elli un vetro d'acqua fogera, tuttu hè duverebbe aprire 2 minuti, dopu l'infuzione per una ora è a percolazione ponu esse cunsumati (3 volte à u ghjornu per una terza cupola).
  2. Per esaltà u dolore nantu à a pelle, i foglie freschi deve esse tritata è appiicata à un spaziu affittuariu, è in l'invernu hè pussibule di steal lececante fugliale è poi solu crush.
  3. Tintura nantu à l'acitu pò manca perfetta à a fondu.

In fatti, a ghjente ùn sò parechje altre ricette di sta pianta. Eia di Budra (photo non aiuta per a cunfundà micca cù l'altri pratiche) pò esse appiicata in varii tinturizati, chì ponu cuntene altre cure medicina. A medicina traduttiva si sviluppeghja in listessa manera di a medicina tradiziunale, cusì u budu seccu pò esse attu in parechje farmacias. Sia bona.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.