Arte e spettacoliLittiratura

A storia di "Angel": riassuntu, analisi

In lu jurnali pri-rivuluziunariu Russian durante u vacanze inguernu sò stata pigliata a pubbricari cunti nant'à u tema di Natale. Un pruduttu tìpicu di stu Genre pò esse chjamatu u racontu "Angel". Riassuntu è analisi di l'opere di Leonid Andreyev prisentata in l'artìculu.

circa l 'auturi

Collection di cunti, publicatu in 1901, spéciale fama. Ma Andreev ùn creà una, prosa pusibule lume. In u so travagliu ch'ellu scopra u mondu intimu di l'omu, stupiti di circa i causi di i gattivi chi supra a la vita ogni ghjornu di ghjente urdinaria.

Cosa ci dici "Angel"? Summariu Executive pò sistimau li sicuenti: la storia di la vita "mala picciottu" quale ànima brightened à Natale.

prodottu eroe Puru lo è arbitrarietà. Iddu l'brash, disciprinatu, ùn mostra u crave di sapè. Ma à esse unu è ùn pò, perchè ùn ricevenu affettu, cura e amore. "Angel", un riassuntu di u quali hè partinu sottu, hè un racontu di Natale. Tuttavia, sta storia hà ùn sia felice.

U travagliu hè un'antra autubiugràfichi. Cum'è un zitellu, u autore hè statu travagliata frasca cera. Ma hè, par disgrazia picciottu fusi. Stu frasca hè un gran 'ànghjulu biddizza.

riassuntu

A storia chì si componi di trè capituli. In la prima caratteristica di i caratteri hè fattivu. How dipintu u caratteru principale Andreev? "Angel", un riassuntu di quali hè a storia di un poviru carusu, te u àrburu di Natale in una ricca di a casa, ci hè u prodottu di u spechju, filusoficu. Sasha mala studiente, i prufessori insolent. A so mamma, donna, crudeli. U picciutteddu si arricchisci chjinata è credi chi a stu modu revenges altri. Ma iddu era curcatu solu à u so babbu.

Ivan Savich - populi malati è debuli. Ghjesù ùn ghjocanu cù a sustèniri cù a so moglia in ciò ch'ellu blames figghiu giùvani. babbu, l'Sasha era una volta un omu rispittatu, ma dopu à messa moglie ùn hè micca una donna unloved chi si messe à beie. Ivan Savich falò a lu fattu ca la caduta in u carrughju, è apparteni à u situ. Quandu hè a causa di la dibbulizza di salute firmau bere alcolu, I lavau davanti di colpu, a so moglia. Sta donna, uneducated è veru tintu si messe à Vidéki à omu tuttu lu rancuri chi scunnisciuti duranti l 'anni di a vita di famiglia. Ma a so salute, in cuntrastu à u so maritu di Sala, Martini crisciutu solu forti. È ch'ellu ti sia in la casa di u bughju, oddiu, zerga. Comu tanti zitelli di parenti è veru, Sashka Ros cucciolo arraggiatu.

A casa di Svechnikova

Ivan Savich na vota avìa sirvutu com'è un maestru in casa di una ricca l'omu. Iddu hà amatu parente Svechnikova, ma hè cunnisciuta per esse moglie di un altru. Sophia D., à dì l 'accussì-chjamata donna, moglie dinù. Sta scola eni cunzidiratu un tradimentu di Sasha, nunustanti lu fattu ca lu patri, era à chi tempu figlia di me 'maritu landlady.

In Russia, pre-rivoluziunariu à Natale, era abitudini à vene i zitelli da a famigghi mischinu. Svechnikova iorna di a so casa, u so figliolu Ivan Savich, fendu u so turnu Christian. Ma ùn ci hè nudda sincerità à e so azzione, a so misericòrdia, pari. Tutti stu postu comu si in u vede. Sasha pigghia li minzogni e vindicà. Lingua vénérable signore è insulti, figliolu di signore. So u racontu chidi u rapportu Andreev miti.

ànghjulu

Summariu di u prima dui capituli discritta. Pudete andà à a restatement di u terzu. E sta parti di u travagliu dici la storia di la gran cuntintizza illusori è fugace, ancu in la vita amateur. Sasha vede l'ànghjulu di u natale. È in lu me cori cancia scattu ghjughjenu. Boy nunda ùn ponu pinsari. Solu circa cumu a pigghiari pussessu di l 'frasca. Cù ntilligenti e m'hai, accumincia tutti u listessu anghjulu.

felicità dilicata

Sera. U Traculinu. Mamma mia, stanchi da u travagliu è i Martini. Babbu è figliolu per un longu tempu mirendu a frasca. Ch'elli ùn vede autra. Patri e figliu yearn per ognunu di i so. Ma ci hè qualcosa chì trà i so animi. Ghjè bè, luce, spiranza, 'amore - tuttu ciò chì hè scarsa in la vita di "firutu è offisu". Ma felicità hè illusori. E ghjè valuri Sasha vanu cum'è un ànghjulu vetru. Dopu tuttu, è fattu di cera ... Sta storia finisci Andreeva. Ma lu litturi capisce chì u ghjornu dopu, in la vita di u zitellu è i so parenti sarà com'è tristi comu tutti i passi di nanzu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.