Arte e spettacoliLittiratura

À aiutà i studianti. M.I.Prishvin. Summariu di l ' "pantry sole"

Fola Prishvina "pantry sole" - un travagliu scritti micca solu per i zitelli, ma dinù per adulti. A cunsiderà connoisseur di u so paese nativu, natura e scinziatu, incù tutti i mio core in amore cù a so tarra, à a so natura maravigliosa è ricchezza di u so risorsi di minerale, u pueta era cumunu in i so opari un spechju a canuscenza circa l 'animali è munnu, pianta, in Russia, insignava à fighjà, attitudini meddu à minirali, instill in u lettore un sensu di riceva è prutitturi tarra otchih.

"Pantry sole"

Summariu di l ' "pantry soli" à noi gira à a manifistazioni di u Great War Refrains. Vicinu à a cità di Pereslavl, in un picculu paese ristau bedovat-dolu dui figghi: QUICKSILVER, vinni suprannuminatu The Hen Golden è u so fratellu, Mitrasha - cuntadinu in u saccu. Nastia hè 12 anni, Mitrashe - 10. sò matri murìu dopu à una longa malatia, u mo babbu spariti nantu à a strada di a guerra.

Summariu di u "sole pantry" ùn permettenu di dà scheda di i Life-essendu di i zitelli. Hè impurtante à nutà solu chì iddi, malgradu a so età, sò micca persu, è ùn pudia risistiri e sustiniri a lignati di destinu. Dopu à i so parenti ristau forti, capanna-pyatistenka, tinuta - un porcu, 'na vacca, un pocu acellu. Per tutti i I tene un ochju, ma ùn hè una ragazza los QUICKSILVER, misciu abili di tutte e mani, è priparari manciari diliziosu, è muri, alimenti, priberot skotinku. A Mitrasha si attornu a l 'aiutu. Sam Kripen'ka, lobastenky, chjatta, ci hè à spessu chjamatu u muzhik. Nous viddanu, prudenza era stu mondu in u miu dipoi zitiddina. Da u so babbu, ch'ellu ampara bondarnichat - facennu cati di lignu, botti, poveri iè populu. È fratellu di vissutu incù u surella di u mumentu quandu e forze maravigghiusu di natura, ùn sò occupatu a so vita.

Next, un riassuntu di u "pantry sole" hè a siguenti. U paesi, abitata da i nostri miti, ùn hè luntanu da a furesta. Inna Antipych hè un bon amicu di u so babbu, è i zitelli privechayut parolla bona, storia pusibule. Iddu d'prumisi a palesani à elli qualchi so, in particulare a verità. È cusì ùn hà, muriu. Ma pari comu tempu à whisper sta verità, l 'erba, u favuritu, u cane, chì era per parechji anni, cun ellu.

Doppu la morti di Antipycha Grass ùn ghjunghja à u pòpulu, lassaru a la boschi - làriciu di u patrone, à caccià fora di so abitudini di u ghjocu, guardia, capanna, chì a so terra, foresta - by étouffée omi-poachers è porubschikov. È hà à spessu vuciari in la notte, da a sulitudine nfusca, comu si tiniri diritturi ogni peccatu - habitant lupu Gray.

È ancu un riassuntu di u "sole pantry" à noi dà a pussibilità à amparà a storia di i dui arburi - pinu è dinar. Quandu u ventu si purtò in u spaziu vicinu à a garden Bludova dui simenza e mancu li ittau 'nterra. Sippuru era quì a tarra ùn hè micca chjaru fertili, i graneddi sò iniziatu, datu la sumenti, è chì d'cultivata fora di li pini tantu dinar. Tutti sti radici di àrburu ntrizzati in la lotta di suchju intimi di a terra, e fronde - in la lotta di Street, a libertà è a vita. Ci sò in metallo, pokorozheny, si mali autra rami e nudeddi. Ma ognunu voli à campà. Sta granni battagghia simbulizeghja a forza di a vita di a natura, chì ùn pò esse distruttu.

Rammentu più riassuntu. Prishvin ( "Sun pantry") nni nzigna circa lu Palestinian - maravigghiusa Everglades, induve l 'mila Miele più interessante è healthful - Ecouves. Si sviluppa in lochi inglese swampy, piccule, è a ricevu, assai di travagghi bisognu. A donna, Palestine, tuttu russu-rossu, pò esse dialed sùbitu fresca cum'è assai cum'è in i lochi di solitu ùn avè à u mese passatu. E tutti hè un grande, forte, duci, duci!

Hè statu tantu impauriti magicu Everglades babbu QUICKSILVER è Mitrashe. È ancu dettu induve a taliari di idda, di qualchi corsa - in u nordu, chi vi puntu lu rulli cantar. A brama ardenti à truvà un Territory fu lu principiu di tutti i aventure chi successi cu l 'figghi, quand'elli si n'andò in i boschi di Ecouves.

Wise scritturi Prishvin "pantry suli", un riassuntu di cui vi leghje avà - sta hè una storia chì conta u gran 'amicizia è aiutu mutuale, i devozione di l' omu e cane, a dàrisi, su veru amori trà frateddu è suredda, nant'à i valori umani, senza ca genti hannu longa iddi sò salvatichi è aghju cessatu di esse umanu.

Story finisci la cuntintizza. Nastia trovu una Palestinian, è tutte e Miele racolta detti lu spitali, firutu. Grass Mitrashu salvate da u garden e trova in ellu un novu armata favourite - ghjovani Antipycha. Dopu à rumpia up in i boschi, u fratellu cù surella reconciled è eranu dinò quelli chì i ziteddi, dolce è bona chì sò tantu amatu e vicini rispittatu. A Natura hà risuscitatu u so velu in fronte, di ghjente in u so 'misteri è fattu lu chjaru chì hè prontu à sparte cun elli a so tesori, esse lu in dipositi medicale o sassa di penat est in Bludov.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.