HomelinessGardening

Statics: cultivatu da e manni

Statica, crescente da e zocane chì spessu ùn porta micca i risultati sbagliati, hè ancu una pianta rara in i nostri fiori. In certi fonti, un altru nome per sta fiorela hè citatitu - Kermek. A diversità di parechji paesi in Europa, induve hè stata aduprata dinò a pianta chì hè stata aduprata di parechje anni è no solu per adorazione fiori di fiori, ma dinò per creà bunziotti immensi di fiori secchi, in i paesi CIS, i fiori sò cultivati pocu fà recentemente.

A distribuzione di u cermè hè prubabilitatu cun una di e so funziunalità: questa pianta perenne curpica hè più spessu cultivata cum'è una annuali. A statica, u crescente di e zicchini di quale annu face prisente difficultà, hè una piantaggie superba chì si meritava a nostra attenzione. A so alte ghjunghjenu à 50-90 cm. Coghju forte sò ribbed è cuscieli. E so foglie sò cullucati in una rosula larga, assai decorativa basale. I picculi fiori di u Kermek sò cullati in spicelli di 3-4-ciuri, chì formanu l'inflorescenza di grande cumulus. In spessu, u so diametru hè 8-12 cm. A corolla stessu hè un culore chjucu, è tutta l'eleganza di i inflorescenza hè anu attaccata à i fiori calyx, pintava in parechji sfumezi. Sta pianta hè photofilosa, termofílica, resistente a sequenza. Kermek hè micca disputable à a terra, ma prefè u lettuce, loose, limed soil. Questa pianta ùn piace à eternu, perchè ùn lascite da u so regnu. Ci sò diffirenti di parechje altri staciuni ornamentali cù i so inflorescenu, chì simplici maravigliate cù l'abundenza di fiori. Ci sò varietà cù sfumature blu, bianca, gialla, lila, rosa, russa, urla, alice è carmine. A fioritura di u Kermek cuntene da u lugliu à u sittembri. A so capacità in forma cuttera per guardà a so culurizante juicy per un pezzu tempu hè stupente.

Hè per quessa sta pianta hè stata usata com'è un fiore seccu. I so farici siculi sò stati boni in rame di fiori freschi è in ikebana è bouquets sechi. Per priservà u culurizante succulente di i inflorescenu, i zucculi sò stampati immediatamenti dopu a splutazioni è secche in un locu chjude. Ci hè parechje varietà di crescita, a altezza hè di 25-40 cm. Senza aggradèvuli in u prughjettu di u gruppu in uccidintali è rabatkah.

Cumu si cultiva l'estatua? U culti da a pusterità in a terra aperta spessu finisci bundalò, perchè micca ghjudiziatu. Chì ci hè u mutivu di questu? I semboli di l'estatua sò chjucchi, in e cundizzioni sfavore micca, ùn pudere micca ghjudicà in terra aperta. Hè megliu per a simfina à u March in un invernamentu verdi o casali chì sò in casa. Dopu à 11-14 ghjorni, i zoni germinate. Solu 3 mesi da a simminzioni, a statua fiorcia magnifichi. U cultivo da i pezzi di i pianti di Kermek facenu pussibule cultivà e pianti in a pianta aperta in u ghjugnu. A distanza annantu à i piantini ùn deve esse menu di 30 cm, perchè una forte densità di u sembra pò purtà à grinding of the inflorescences. Pour kermek in u tempu secondu. A pianta hè rispundente à i mannari minerale (3-4 per stagione).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.