Arte e spettacoliLittiratura

Storia mistiche "The Queen of spades." U cuntenutu di u racontu, i caratteri principali

Ribbellu è avidità, u laziu à ingannà destinu, in una parte cascò c'è a cullatu à a cima di inaccessibili - chì l 'aspirazioni di la storia, lu menu di l' eroi - l 'ncigneri Herman. Più tardi sta passioni arrusti falà Fara umanu Dostoevsky, soprattuttu s'è tù pensi Raskolnikov, nun sappi risistiri a assassiniu diretta. È ùn hè storia mistiche. "The Queen of spades" è avia pri-images, è cuntata littirariu.

spades | mistiche fidati a storia

In France durante War l 'centu voce di l esse' u tronu hè chjaramente scemu Korol Karl VI. Iddu guverna u disgrazia di u so pòpulu è a cumpetizione di a pazzia di trenta anni, si fù untu da Diu è tutti i so 'ni' azzioni corti e lu paisi avìa a pigghiari. Ci era chì in i voti scemu, ma podit e infrequent. È in u periodu di fini nun avissi a rapprisintari sè stessu un Etna vetro, per esempiu, è a bisognu di ellu, biccheri, cotti assai cura, accussì comu micca a rumpiri.

Per stati creati so drawing Fun e prieri. Ma di più o di menu mudernu forma ch'elli vi ghjunghjerà duranti lu regnu di lu so 'figghiu, Carlu VII, ca fu chiamatu l' oru, perchè quandu era finitu u War centu voce, è France grazi a Joan of Arc trovu unità.

U vistitu era in u so tempu pigghiaru lu nomu mudernu, puru siddu si diffirìanu in sfarenti paesi. Ma quandu si veni a tradiziunale, in Russia, si ancora esisti. Ghjè u racontu. The Queen of spades à l 'fortunetellers significa addisperu, a bugia, malignità, lite, è u nimicu hè sempre una donna ripudiata. Sti valori è ghjucatu cun inglese comu nu mali crudeli. Ma tutti i proprietà mistiche di mappa particularmenti bè acquistatu dopu à a publicazione di u so rumanzu Pushkin. Puru in u epigraph hè digià mossa un Vindicatif sicretu.

So Pushkin, ci hè statu un racontu pràticu. The Queen of spades accanzau proprietà, ca muti la menti umana.

facts, storicu

Quissa hè una tipica St. Petersburg storia, "The Queen of spades", a storia di a criazioni chì hè liata direttamente à i dui granni pirsunaggi anziana. imagine Cuntissa creatu da Pushkin, un cullettivu. Assai assai di u so features, pigliò u Princess Galitzine, ricunnisciutu i biddizzi di micca solu Russian, ma dinù a corte reale francese.

Moscou Venus ddu vecchiareddu a la curti di Luigi XV, è à a corte di Marie Antoinette, è visitatu u so receptions è baddi. u maritu beddu era cumplitamenti subburdinati a lu Mariée regnu, più tardi, è i so figlioli è figliulini. Idda lu cuvirnaru cù una manu ferma incù affari di ecunomica, ma per u mantinimentu di i zitelli detti fora un sordu. Ch'ella vissutu una longa, quasi un centu anni, a vita. Dopu à ch'ella avia lassatu una grossa furtuna - sidici mila persone. At a vichjaia hà ricevutu invitati à una manera ntirissanti supra certi ghjorni, in particulare in u partitu di anniversariu. Issi ghjorni, si condescended a visita di a famiglia reale. Ghjustu nanzu ch'ella livò cchiù àutu pirsuni: tutte e altre allughjatu à pusà.

O subbitu u so capu in salutu, o ribocca una pochi di e parolle, malgradu u rangu è nubiltà. Idda hè alta cun uguali è amichevuli di quelli chì èranu scritti nantu à u scala suciale. Ghjè una manera assai distintu a aviliscia una persona. storia di Pushkin di i trè drawing hè statu cunnisciutu da i so nipoti, chì bounced daretu à ringrazià à a punta di a so minnana. Cusì, falsi val su racontu. Queen of spades - la Cuntissa s'allumìngiu, chì hà ricevutu a St. Petersburg. Tuttavia, luntanu da a so casa, Pushkin hè introduttu comu lu persona u racontu di prufissori di a so moglia - N. K. Zagryazhskoy. In a so ghjuventù ùn hè tantu bella, è in la vichjàia s'assumiglia Baba Yaga. Stu dames Cumming avia un caratteru maschili è difficiuli, a propositu, oltri Golitsyn, issue pirsuni riali.

I so tratti caratteru incluse in lu imagine cullettiva di u Cuntissa. Da l 'figuri, discrittu in un bellìssimu scritturi, affaccatu u travagliu "Queen of spades", u cuntenutu sanu sanu di u quali sò partinu.

A lenza di a storia

Una notte, un gruppu di ghjovani chì ghjucà rigularmente in la Faraone (o chjamatu dinù "Stoss"), si messe à fà piacè di una ghjovana ncigneri Herman. Si mai avutu, ma sempre fighjulava incù interesse arzillu.

Allora Tomsky dittu chì a so minnana li Cuntissa lu sapi la via surest a triunfari. Cum'è un giuvanottu in Paris it (La Vénus moscovite) avutu un casu à luttà daretu da una grande perdita. drawing vincere Secret pruponini Saint-Germain.

Herman racontu fattu un mprissioni prufonda. Iddu cuminciau a pensu ciò chì pò Triple, usemerit i so soldi, è à purtà si in aces, pruponi una vita ricchi tranquil &. Cusì principia u illusioni è SDOLCINATI.

Cosa ti sonnii

Principianu cù stu episode, avidità, mancanza di regule murali in u metafonesi premier Pushkin ( "The Queen of spades"). I caratteri principali - hè l'ambizioni di Napulione Herman, è l 'effetti cuerè d' oru per e persone.

Herman ghjiranduloni par la nuit Petersburg, è u li gammi si purtò à a casa di u misteriosu Cuntissa. A Cuntissa hè un poviru cumpagnu di Lisa, chì la vecchia fattu attornu a lu modu cchiù ladia. Per sta figghjola si messe à fighjulà Herman. Sperava ancu chì cù u so aiutu è s'avvicinò a casa di i vechji di a donna è truvà fora lu Stemma sicretu. A currispunnenza. Infine, Lisa, sà di avidità, invitatu e sette (figura femme) ghjorni, Herman vene à u so quandu la Cuntissa hè andatu à u ballò.

dopu à u ballò

Herman dinù fattu a so strada in stanza di u vechju di a donna è svegliu di u so vultà. Quannu la Cuntissa dopu à u ballò infini lassaru sulu, nanzu si apparsu Herman e dumannau chi idda fallu cuntentu, IMPUGNANO Stemma.png sicretu, chì hè parlata da tutti. Ma la Cuntissa a taliallu arrispunniu chi chistu è sulu un mali. Herman ricusatu di crede è si messe à minacce di la vecchia un fucili. Ma paura idda murìu subitu. Herman èranu in la stanza di Lisa, tutte e dittu.

Horror pienu l 'anima di l' ragazza, quannu idda avvisti ch'ella ùn hè surrisu, ma pinsera spùticu matirialistu era cù u giuvanottu, chì hà purtatu à una nuttata cchiù àutu tali. Quessi sò i caratteri di Pushkin ( "The Queen of spades"). I caratteri principali: Lisa Herman, un anzianu Cuntissa - in cunfusioni e lu scantu. Ma Lisa Herman purtatu fora di a casa, si, è si messe à guardà u un mostru. Tre ghjorni dopu (un antru numaru funestu) Herman andò à i funerali di corpu u l'sparitu. È m'hè parsu a iddu chi la Cuntissa winked.

fantasìi delusional

Chì a notte Herman avutu un sònniu in cui lu Cuntissa ghjunse à ellu, hà dettu, contru à a so vulintà è dittu chi ponnu vi venia prufittà: tri, setti e Ace.

Cusì, Pushkin ùn creà hoaxes, issu ùn hè u sughjettu di u ghjocu, è u cuntinuvatu è cresce u illusioni è SDOLCINATI di un giuvanottu. Herman circate di una sola cosa: si vi pusà à u tavulinu, è felicità sparghje una pioggia d'oru. Finalmenti I appi lu casu. I si n'andò grande ghjocu. Herman pusata nantu à u cima di trè è vinciutu. U prossimu sera Hermann messi nant'à sette. È un grande V dinò. U terzu ghjornu, ugnunu aspittava di Herman. Si mette tutti i so soldi - u Ace. Ma quandu Herman aprendu a carta, è era scantatu di vede la Riggina of spades, chì pichja. Lu jocu si n'andò nantu, è l 'inglese corse fora di la cammara, persu soldi e ntilliggenza.

Iddu hè veramenti pazzu. illusioni cuntinua è SDOLCINATI.

Ma tuttu si ne fora beni di lu poviru Lisa. Idda moglie di una ghjovana mamma di u vechju Cuntissa. Chì hè a fine di u ragazza u racontu. The Queen of spades solu cùli toccu sta creazione pura.

Pushkin - un gran connoisseur è ghjochi carta, e psicoluggìa, cumprisu lu jocaturi, ùn mistiche è pruponi fantastico senza spiegazione. Quissa hè solu a vita bassu i veri a situazione, chì hè cù a pienezza di scritturi talentu matura palesu. A carta fantastico, facènnunni pussibili a disturbari un jackpot tempurale, ùn più cà l 'arti di u quadru trama.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.