Arte e spettacoliLittiratura

Per ch'ellu luttò contru à ciò chì Chatsky? dignità umana - chì l'lu valuri di lu

Di sicuru, Aleksandr Andreevich Chatsky appartinni a lu megghiu li rapprisintanti di l 'intellighentsia famigghia di u so tempu. Chatsky iniziu brusgiatu da u so amore pè u paese è à u listessu tempu comu nuddu risenti u so shortcomings. Quannu turnau, vide à qualchi avvizzu e facci, ancu l 'amore di a so statu calcicata sottu pazzi ragazza francese in a sucetà di Mosca. Domestica Lisa vidi comu un supiriuri a volu di u spiritu, piuttostu cà furmati Sophia! Per ch'ellu luttò contru à ciò chì Chatsky? Stu sarà discutitu in i articulu sottu.

L'imagine di fundamentu intellettuale

Intelligence, cumpresi i dulcezza è a so misericòrdia, abbisogna champagne l'parsona à luttà. Quissa hè una pruprietà umanu è psiculoghjche chì ùn hè assuciata incù u locu di travagliu, e 'aducazzioni. Intellectual suffremu aut da u so propriu Tu me e shortcomings di a so patria. Schiavu hè l 'amuri assuciata incù unrestrained self-loda. Di tali pirsuni, genti suffriva da li sulu mi pari un mondu à cumbatte. Old imagine di a parsona umana cù una spada, o una spada in u so fiancu, un umanista, chì ùn ponu solu di purtà e parolle, ma dinù à prutege elli - una manera di avè una basa. U furtezza, chì hè quasi impussibile a triunfari - hè una paga internu.
Sti pirsuni sunnu di quarchi cosa a campagne; unu, per esempiu - riliggiuni, l 'altri - nant'à u so talentu, altri - in u sensu di u duviri di lu pòpulu, ma sempre e godi supra lu senzu murali. Hè generalmente una assai brevi discrizzione di u intellighentsia in generale è in particulare Chatsky. Per quessa, quandu si tratta di capisce a quistione di agghicaru, per cui iddu, cummattiu contru à ciò chì Chatsky sti punti bisognu à esse ricurdatu.

Nentru incù Famusov

FAMUSOV dopu à a so quistione diretta circa a so se Chatsky Woo a so figliola, màrmaru moralizing monologue. Disse chì prima di tuttu ci vole à cuntrullà u nomu di una surgente, è poi vai a serviri. Quì ci vole à clarify chì u Table di squatri chi cosa hè prisente, si deve avè un rangu, è arquantu altu. Chatsky quandu a so menti hè abbastanza capaci di sta, ma ci hè una cosa. "Sentite comu cuntenti disg spanu." Era tandu chi FAMUSOV è ùn addritta. Si dici chì tutti i prisenti - a fiera. È in i vechji ghjorni (ch'ellu conta u periodu di Catherine l ') pòpulu in u decretu era sulu troppu cuntenti di amüsant la mpiratrici, spissu anchi si si aviliscia, ma, doppu aviri arricivutu tanti Grâces e rigali, accoglia e parolle.
It uggetti Chatsky. Sò Palestrina ferma finz'a: "To serviri saria spanu cuntenti disg", è si spiega lu cu li siquenti sunnu asempî. People ùn sò boni, tantu ca un vasuni daretu è collu, micca tantu ammìranu à dì, hè solu i pòpuli, pi lu scantu e servility, sippuru attu spriggiativa è avà ci sò caccia. Ma solu uni pochi d 'iddi divintatu. Ancu prìncipi e taliannu si je, perchè ghjente in ligna teni la virgogna è a paura di ridicule francese. Per dignità umana è contru à i servility hè un omu di a nova furmazioni. Chì hè ciò chì hè à palu cun Famusov, chì hè chì, è contru à quali, cummattiu Chatsky, s'arricurdau l 'urtimu sèculu.

As, videndu da u novu tempu

Short, replica Chatsky Famusov rallentà u spaventu. a sucetà seculari hà cambiatu, micca ugnunu hè in una cursa a divintari un jester, à truvà un patroni, à esse bored, à pusà in u salottu in tempu à difende, sustituennu na seggia, o isari un pannu. Pensu à viaghjà, o campanu in lu paese, è s'ella fussi, ci hè micca ghjenti, ma u mutivu. So pensa Chatsky in u so monologues. FAMUSOV ghjustu accantu à sè stessu cu tali naturale per una persona intelligente affirmazioni. It FAMUSOV cunzunanti, per cui iddu, cummattiu contru à ciò chì Chatsky. Freethinker seriu di a libertà è ùn ricunnosce micca i dicisioni di l'autorità. Per quessa, ùn si pò esse, micca solu à campà in la capitale, ma ancu a voglia à quessa, cunsidareghja FAMUSOV.

As Chatsky in u so monologue esponi ignuranza

FAMUSOV micca felicissimo in Stolbovoye vechji nubiltà, chi stavanu à u club, spiecanu e ancu si passa, ma u novu offerta ùn si puderà a. Cuntinueghja à a celebraraghju i vechji di u menti i ministri. "A signura? - sunsya chi pruvà è pussedi; Ghjudicà tuttu, quindi, à elli ùn ghjudici - cuntinua FAMUSOV. - parolla in simplicità micca dì tuttu cù un grimace; canzoni vi canta u populu. " It Chatsky completu amare chì tutti i novi, ma vechji preghjudizii. È u so ghjudicamenti stariche pigghia di giurnali seculu-vecchia. Unu di li pò esse stata cum'è un mudellu puru? Chiddi chi cci fici saccu a ricchezza, avà dà li fistini e baddi di tutte e più Moscow? O di quellu, capu di u teatru, è lampà, unu da una vinni la so 'attori? Sti avemu a rispittari? Ma ci hè una "valore assulutu" - i guardii. A so bella Maddalena ricamata copre slabodushie e puvirtà di la menti. So ìronicu Chatsky.
Parrannu cu Sofia digià meanly sparghji la fausa chi dicìa ch'ellu hè scemu, è femu cù piacè, Chatsky nota amare chì Frenchmen disgraziati sò pigliatu pè chè i nativi, perchè ci si cunnosce i prezzi, ma quì, a occhiu e la menti hè chjusu a parolla "furasteru". E lunghi, s'ellu ùn ci hè in u capu di cincu o sei myslishek, è chì hè bona. È stu mischiu di francese incù Nizhniy Novgorod dialettu - hè impussibile a listen to, è tasca. Quì l'cumu Chatsky in u so monologue esponi ignuranza e testi vacanti, fuorri clogged pores, manèri, shunned tuttu Russian.

Chi cari Chatsky

sintimenta Basic Chatsky spressu discrittu in cunversazione cun Molchalin quannu dares à cunsigliatu perdendu (in u so parè, Chatsky) oltri a campà: hè necessaria à truvà riparu e donne nfluenti. In u nostru eroe disdainfully dice chì và à e donne ùn vai di lu. In generale, si hè impastughjata in los, nun mmiscari cu intrattenimentu. Ma ci sò mori di genti chi veni arreri, ma ùn dumandà à quelli chì. Ghjè ciò chì pruteghji Chatsky - ghjustificate mente circa lu casu di lu prò di a Patria, è micca nantu a so sacchetta.

'Onuri e dignità, a ciabbulaunu supra e lushuria

Cusì, cum'è unu di i primi affaccatu in u intellettuali Russian Chatsky addifenni a dignità di l'omu, di a so manu dritta di sceglie ciò ch'ellu hà da fà, a so manera di pensà (solu avissi sti pinsera, s'è solu ùn cumparisce micca). Servu è pazzi à seguità i pinsamenti di Principessa Maria Alekseevna Chatsky orrore, cum'è l 'cunversione di i pècuri Mosca e so mòglie in un carusu errand, incapaci di azzione indipendente.
Chatsky expected chì ci hà da esse i ghjovani chi ùn vi tocca ogni squatri, o tituli: sò purtatu luntanu da scienza, o, arte; chi si vìdinu infini menti chì bisognu di a cunniscenza. Quì sò rivultati contru à qualcosa, è chì pruteghji Chatsky. Ci hà da piglià un saccu di tempu, quandu tuttu ciò chì hè caru à ellu, cumincià à realizatu pianu pianu. Ma più ntî l 'avvene - per ellu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.