Arte e spettacoliLittiratura

Ivan Shamyakin: biografia e travagghi

Ivan Petrovich Shamyakin - l 'orgogliu di Belarus, nu scritturi bè cunnisciutu-, chì hà vissutu in l' a vita di una persona furtunata. U so prima rumanzu statu attribuitu u premiu Stalin, è a maiò parti di l 'òpiri, u tema di u quali fu la Granni guerra Refrains, anale.

Biography Ivan Shamyakin

scritturi Belarusian - vene da a na famigghia pòvira di viddani - hè natu u 30 di jinnaru, 1921. U so paesi di Korma (province Umbra) situatu supra lu paisi cunfini: Belarus, Ukraine è Russia. A bellezza di a so tarra è i sapè fà di trè lingue chì u zitellu avia intesu dapoi zitiddina, hà cuntribuitu à l 'elaburazioni di talentu littiraria di l' avvene scritturi.

A prima solcu di a puisia, Ivan accuminzau scriviri pocu valore in i materiali custruzzioni liceu Umbra. Also duranti stu pirìudu ci participò à a reunione di l'associu littirariu in ghjurnale a cità. In u 1940, dopu à fratellanza, spusò. A so scelta hè Maria Filatovna cu cui lu scritturi hè pràticu cù i quintu scelta. matrimoniu filici durò 58 anni. A so moglia, chì lassaru stu munnu, davanti à ellu, Ivan Petrovich cunsacratu u travagliu "Unique Spring" è "Ave Maria".

Dopu à maritàvanu Ivan Shamyakin trovu u travagliu à un BTS, usine, mattone, po fù redazzione di l 'esercitu, induve mandatu à essa in Murmansk. Ci hè una guerra, è trovu un giuvanottu.

l 'anni, a guerra

Duranti l 'anni, a guerra, Ivan Shamyakin fu lu cumannanti di l'equipaggiu fucili, participò à battagghi vicinu Murmansk, chì mercilessly bombed i piani nimicu. À mezu à i suldati di giovani Italia differ dinamica dispusizioni; Iddu era un cantastori intarissanti chì accittonu sente à i suldati. Boss hè Shamyakin Puglia, cuimmurciuti a libbirtati di giurnali muru, e fronde marziale. In u 1941 Mickiewicz è publicatu a so prima corta storia, "The pustynі snezhnay" (in Belarusian), didicatu a li battagghi contru a l 'accupazioni Nazi in u Nordu, induve si cummattiu in lu principiu di la guerra. esordiu stampato mannu duranti la guerra, in u ghjurnale "All di u nordu". Next nant'à u modu Gravy hè Poland, puis Germany. Ivan lu Great Victory Shamyakin scontra nant'à u Oder.

U tempu di post-di guerra

Dopu à la guerra, Ivan ritornu à u so ceppu paese - village quartieru Prokopovku Terekhovskaya - pigliò un maestru di lingua e di letteratura in liceu. In i sirati passati à l 'attelli tinuta agitators, e at night scrissi rumanzi e cunti di la guerra. In u listessu periodu in canciatu intrutu in u Institute pedagogica di Umbra. In lu 1946 la rivista "Polymya", videndu u rumanzu di luce "Pomsta", cuntava i Umanesimu di surdati Russian.

Opere da Ivan Shamyakin

Biografia di scritturi Ivan Shamyakin hè vicinu à ellu assuciatu à a so attività littiraria. Assai fù mural da lettori prima rumanzu - "Deep attuale", stenni la pèrdita di guerri guerrigghia in l 'anni, a guerra. U megliu qualità umanu, dedica è altu sensu di duviri citatinu racolta in lu imagine di u prutagunista travaglia - cummissariu Lesnitskogo. Stu rumanzu in u 1951 fù attribuitu u premiu Statu di l 'Unioni Suvietica. Next hè statu publicatu "Krynica" è "Bona fortuna", cuntava a vita di i agricula cumuna in lu piriudu diffìcili di ricustruzzioni di l 'econumìa di guerra spiatatu distruttu. Ogni prodottu Shamyakin, ancu s'è u racontu hè circa a vita muderna, ci sò i fatti di guerra, di cui l autore ùn pò esse nunda. Cusì, ci hè sanu fidu à i routes la guerra di li libbra, largamente autubiugràfichi, è u titulu di cumminata "felicità Fulena". It cumprenni cincu rumanzi: ". Night fulmini" "U Ponte", "Fire and snow", "Unique Spring", "In Search di i riunioni",

In u 1975, pigliò a publicazione di u racontu "Night Wedding" in lu 1976 - "n'etica è pueta", in l 'anni '70 a fini' i litturi cunfidenza cu lu rumanzu "Atlanta è cariatidi." L'argumenti di duviri militari, u lotta di àutra Belarusian, heroism in italiana l 'Unioni "I Mulateri Di L'piglià u vostru dulore", "Aquileia, inverno", "Heart u palma."

Rializazioni di scritturi Belarusian

Di carriera di più chè 60-annata fora di penna di u scrittore chì ghjunse circa 130 libri cù un sensu nu tutali di cchiù di 25 miliuna di copi. creatività Lingua di u scrittore hè primura assuciata incù i so attività suciale è pulitica. Iddu fu lu sicritariu di u mutore, festa di l 'Unione Europea Belarusian di Cristianisme, scrittore in u capu di u Belarusian Soviet Enciclopedia, academician di i slavi Accademia internazionale di Sciences, Education, Arts et Culture, è l' Accademia Nazionale di scienze di Belarus. Era un sustitutu di parechji convocations di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica è i Deutsch Sucialista.

Ivan muriu Shamyakin (foto urtimi anni di a vita pò esse vistu, sopra) 14 di uttùviru, 2004; la causa di la morti hè cunsideratu à esse un bramosu forti di un passatu sei anni nanzu a so moglia. In onori di u scrittore Belarusian rinuminata un carrughju in u capitale di Belarus. On a facciata di una casa di a Minsk, induve Ivan Shamyakin vissutu 37 anni, stallati nant'à un portée; u so nomu fu datu à Mozyr Statale University.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.