U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Sergiy Radonezhsky: relìqui, suciale è chjese. Santa Maria St. Sergiu Lavra

Santa Maria Sergiy Radonezhsky - monacu di la chiesa, Russian, u fundatore di monasteri, cumprisu tuttu cunnisciutu u Trinity-Sergiu Lavra. Stu santu ùn hè micca per nunda chjamatu u difinsore di a tarra russa, iddu fici ogni sforzu à unificà hè per un rebuff dicisivu a l 'accupazioni nimicu. Cù u so nomu hè assuciatu cù a nascita di a cultura spirituali di Sacru Russia, addivintau lu fundatore di l'anziani, russa, cu lu ligatu monasticism, chi fici lu granni asceti Anthony è Tiudosiu di u Kiev-Pechersk. In u seculu XV Sergiy Radonezhsky fù canunizatu. È davanti à voi risponde a quistione di interessu à parechji di li relìqui di Sergiya Radonezhskogo chì sò, prima avemu delve in lu la storia di la vita di stu gran santu.

a vita

babbu, à Diu-axial hè natu in u May 3, 1314 in una famiglia di viddani Pious di Cyril è Mary (chi eranu dinù canunizatu) in Cadiz. Tuttavia, u so nome era Bartulumeu tandu. U Signore ci hà sceltu di difende u populu. Pregnant Maria Capua Vetere, si tense u serviziu di u tèmpiu, è di colpu, trè volte da a so senu intesu i brioni di u zitellu, intesu, è u pòpulu, attornu a idda, e lu stessu parrinu, chi subitu avvisti chì prestu Cumpariscerà à u lume di u veru u servitore di u Faith ortodossa.

At una Bovisio principiu di Bartulumeu fù mandatu à studià a la scola, ma memoria di dinaru nun cci hà dà a pussibilità di studià bè. Un ghjornu, marchjendu in i lecci, vide un vechju omu-lu monacu, chì era cum'è un ànghjulu, è ch'ellu u benedisse à una bona scola. Bartulumeu assai tempu à leghje li Sacri Scritturi, nun vulia à dà a so vita à Diu, è divintatu un munacheddu, ma comu longu cum'è i genitori eranu sempre in vita, fattu un votu.

Prestu l 'tutta a famiglia si stalla da Cadiz à Radonezh, induve, dopu un pocu i genitori reposed à u Signore. In lu 1337, Bartulumeu detti via tutti i so prupietà è e so fratellu, Stefan, chì era digià un munacheddu à u munasteru Pokrovsky, stallati nant'à un cullina desertu Makovec. Fratello sole, subitu 'mperi la vita dura in lu desertu, è ghjunse daretu à piglià daretu.

Bartulumeu ristau sulu, allura iddu era 23 anni. Un ghjornu ch'ellu fù monacu Mitrofan, chì u benedisse à un munacheddu, chjamatu Sergiu.

About Pious Inoke amparatu assai prestu in u spaziu, è si tirau 'altri i monachi. Insemi cumincionu à custruì una piccula cappella, in onuri di lu Trinity. Poi, cu 'aiutu di Diu, lu munasteru statu custruitu. Smolensk Archimandrite Simon vota apposta si n'andò à vede ellu è lasciò u so fratellu priziosa di allargamentu di u munasteru è a custruzzione di una grande ghjesgia.

Santa Maria St. Sergiu Lavra

Dapoi u 1355 incù a benedizzione di u Patriarca di Custantinopuli in Philotheus Father Sergiya Radonezhskogo lu munasteru era passatu cartula cenobitic. Assai prestu i monastère Santa Maria addivintau lu centru di li terri Moscow, aiutati da i principi. Era quì chì Sergiy Radonezhsky benedisse à Kulikov battagghia Dmitri Donskoy (21 di sittèmmiru 1380).

Santa Maria Sergiu IV detti a 'anima à u Signore, September 25, 1392. Iddu furiusa issu è fratelli, nanzu stavanu a benedica igumenstvo nant'à a so vita studiantina - una brava è campa St. Nikon.

Santa Maria Sergiy Radonezhsky avutu un rolu di tempurale in l 'Unità d' Italia. Iddu fici iniziu mpussìbbili - cunciliari li dui feuding à u mumentu di a riligione. Iddu ci spiega Vedic Rousseau, chì fede in Ghjesù Cristu cu lu cristianesimu Western hà nunda à fà, è chì u Cristu ùn hà nzignari li Cruciati, i distruzzioni di l'ìduli Vedic è eretichi ardenti à u palu. Iddu ci spiega tuttu chì avà hè micca tempu di odiu, quandu u West hè un cristianu tali perversa. Sti psevdohristiane sottu à u francese guise di lu nomu di Cristu, fate u crimini più rimanennu. Santa Maria Sergiy Radonezhsky hè un veru NATUFIAN di a tarra russa, si sempre pricatu di Russia micca à batta u so arrisbigghiarisi nimicu accursed.

muri forti di u munasteru

In u famosu Santu monastero Trinity ebbi u battèsimu tronu Basil III e Ivan lu tirribbili. Prestu, stu stava hè divintatu una furtezza di difesa, chì fù circundatu da pareti petra cù 12 turri. Ivan lu tirribbili Prughjettu pirsuna lu custruzzioni. Tutti issi ghjuntu in avanti à a prutezzione di e truppe False Vincenzo II.

In 1608-1609 Anni di u Sergiev Posad Land rebuffed i putenti esercitu di migghiara di pulacchi, guidatu da guvernatore Sapieha è Lisowski. Allora cuvirnatura russa era Prince GB Grove-Dolgoruky è signori Dj Golokhvastov. Si arricchisci prigò è sapendu chì ùn aiuta sempre Saint Sergiy Radonezhsky. Sò relìqui sò tinutu com'è u meli di un occhiu. At a tomba di u santu vechja tuttu basgiò i cruci e juraru chì per nunda di vivu, ùn vi lasciarà u so stava.

Icona Sergiya Radonezhskogo: ciò chì ci aiuta?

In ogni chiesa vi pò sempre truvà a maghjina di u vénérable Elder Sergiu. U so icona ci dà un ochju prufonda, piena di Megliu è a saviezza. 3 di maghju / 16 May, 2014 marcatu un gran data - i 700th anniversariu di a nascita di San Sergiya Radonezhskogo, ca duranti a so vita tutte e cunzidiratu sacru. Iddu era rispittatu differente magistrati, prìncipi, nobili, e genti cumuni.

Essa stunatu assai sunnu ntirissati a la quistioni: "? Icon Sergiya Radonezhskogo ciò chì aiuta" People incù una prichera turnu sinceru à i santi, per riceve a prutezzione è assistenza in circustanzi curtisia. E parenti li chersini di i me figlioli ch'elli studià bè, sò statu allivatu è bonu e mai te sutta tinti di calchissia.

aiutu di prighera

Si lassa ùn clandestinité St. Sergiy Radonezhsky: Sò relìqui hannu una forza chi hè capaci à guarisce. Casanova emuzioni un numaru offre di li casi di i malati miraculosa.

Si face una riflissioni nantu à a so vita è sintimentu, è s'ellu ci hè vuluntà di mette a so vita per a Patria, cum'è i nostri antichi antichi cu Hints di St. seer?

Stu amulet Russia contru à u so nemichi - qualle St. Sergiy Radonezhsky. Putenza, a cui cintinara di migghiara di pilligrini ghjuntu, u miraculosa è i malati.

U santu vechja tranquillamenti partutu à u Signore, u 25 di sittembri / October 8, 1392. Dopu à trè anni sò state majestueuxse scupruti relìqui miraculosa di San Sergiu di Radonezh, chì sempre firmati in u munasteru chì era sicuru.

Assai genti dumandassi circa cumu currettamente si rifiriscinu a li relìqui. Comu lu solitu, tutti sò applicata solu à u sepolcro d 'argentu, unni li relìqui di u Santu Patri Sergiu, induve u liveddu di u capu di fà una foglia spiciali, qualchì volta aperta, tandu hè pussibili a attaccari a la testa, cupartu di u santu.

A storia di u relìqui

Un Santu Crucifisso "Sergiy Radonezhsky: u putere di" I vulete complement unu maravigghiusu storia di u niputi di u prete Pavla Florenskogo. Nantu à Làzaru Saturday nanzu di Pasqua in u 1919 era a pigliari postu apartura di l 'arabu di u Blues da l' auturitati suvièticu. Realizazione di u rimborsu di l'arabu fù chjamata in quistione. Stu amparatu Father Paul, chì almanaccatu una riunioni segretu cù u guvernatore di l'allori Kronides babbu, Earl Yu. A. Olsufevym (un membru di a Cummissione di Prutezzione di munimenti), S. P. Mansurovym e M. Schick, chi poi divintò parrini. Iddi ammucciuni vinniru a cattedrale, Trinity, una prichera nanzu u sepolcro cu li relìqui di u Blues, è tandu spartuta cù un capu asperge di u santu, è sustituitu u so capu na vota intarratu in lu munasteru di Prince Trubetskoy. U capu di u San Sergiu ca temporaneamente cullucatu in u manna. Conti Olsufiev misi dopu à u capu di u Blues in u liccia arca e accuminciò a capitari lu in casa soia (Sergiev Posad, st. Gross). In u 1928, iddu, e scantannusi arrestu, sicretu u Boumerdès in u so ortu.

operatu riisciuti

In u 1933, dopu à l 'arrestu di babbu, l'Paul, Olsufiev scappò à National Linguistique, induve si cuntò a storia di Pavel Alexandrovich Golubtsov (futuru Vladyka Sergiu - Bishop di Novgorod), chì prestu arriniscìu a purtari l' arca di u giardinu di u grafico, è spiazzate à u gavàmi Santu Nicola Ugreshsky monasteru. L 'arca statu tinutu finu à la fini di lu Great War Refrains. Vultà da a guerra Golubtsov, iddu trasmissa l 'arca incù u sepolcro figliastra Olsufeva E. P. Vasilchikova chì ans in u 1946 detti la testa preziosi di San Sergiu Patriarca Alexis I. È benedettu u so vultà à u Trinity Lavra di San Sergiu, quandu hà apertu di novu.

cunchiusioni

Avà pudemu risponde cumplettamente i quistioni: "? U relìqui di Sergiya Radonezhskogo induve sò quelli" Ci sò sempri tinutu à la monastère Santa Trinità. Casi ogni ghjornu, migghiara di pilligrini vene à pricà a li relìqui santu. U munasteru vicinu li relìqui di u veru miraculi succediri ca nun vai unheeded è sò arregistrata in tecnica, tantu chi ognunu havi a fede è di sperenza di i malati.

In onuri di San Sergiu di Sant'Anna custruitu un numaru salti di tempii e monasteri situatu in Mosca e regione Moscow, St. Petersburg è Léningrad Region, Arkhangelsk, Tula, Tjumen, e àutri campi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.