U sviluppu intellettualeCristianèsimu

A prighera di lode di u Signore, ti ringraziu di i cosi boni

Di tutti i cristiani la putenza di prichera hè assai impurtante. Santa Lucia Luntana va à traversu lu cori di na pirsuna è apre a strada è tutte e virtù.

surghjenti

Avemu tutti i crede in Diu, in una licenza o un antru. A Strada andat a chiesa, solu nantu à Pasqua - à pacà u tributu à moda è cunsacreghja Pane (siddu la quistioni Nasci: perchè?). Calchissia ci abbraccia certi volti, sapendu chì Diu hè ci hè bisognu à andà in chiesa, mette lumini in ogni grande festa à esse in u duviri, urdinò di prieri e servizi memoriale. Di sicuru, stu populu cunnosce circa lu putiri di prichera à u nostru Signore Ghjesù Cristu vi sapere è un coppiu di canzuni da lu cori.

È ancu ci hè una categuria di i cridenti chì vai à ghjesgia di a detta di u core. Sti genti sapi na grannissima circa quantu à affruntà bè à Diu, à fighjulatu i canonichi di la cresia. Dinù cunnosce (e si nun lu sacciu - Ask) chi semu tutti i piccatori, è prichera hè a causa di buntà, senza a nostra prighera ùn hè micca un 'anima Pious.

Perchè ùn avemu a ringraziari Diu

Unu di i primi òbligu di ogni Christian - ringraziu Diu. Addivà i so gratitùdini, dì la prichera, chì si chjama "una prighera di lode di u Signore." Leghje è deve esse tutti i tempi, à ringrazià à Cristu per tuttu ciò ch'ellu face di noi. A prighera di lode di u Signore Ghjesù Cristu, è assai forti, in u so settore energia. Soprattuttu quandu lettura, l 'omu parla e parolle ordinò à ella, da un core sinceru.

Un omu vene in stu mondu nudu e lu poviru, avendu nunda di e spirimintari bisognu di tutti. Di tuttu ciò chì si vede, avemu a ringraziari Diu è u mo parenti, benefattori, hà scontru nant'à a strada. U Signore, Diu ci hà datu a vita, chì hè in a so manu, s'accupa di noi, i nostri bisogni è fortitude. Tutti i rigali chì avemu ghjudicati (s'ellu fisicu o spirituali) - tutti i vene à noi da Diu. Clothes è cibu, bella natura è a siera, genitori sente è u mondu ingiru à noi - tuttu stu hè datu à noi da sopra. Dunque lode prichera à u Signore, messu in la magia di u core - hè un tali pocu di tuttu ciò chì ci dà u Patre cilesta.

risultati

Diu, u Patre ci ama, micca solu in sta vita, lu so 'amuri lu menu - issu hè u percorsu di u regnu di a vita e' eternità benedettu per noi. U più donu li hà preparatu per noi in u celu. Thanksgiving prichera à u Signore, à leghje i persona, micca solu per u ginirusità è rigali chì u Signore ci dà à Diu. A prighera spiciali di lode di Diu, deve cullatu, perchè hè infuriatu, o noi punisci. Dopu tuttu, quelli chì sciorru, chì sò mandati à us - hè sempre una sfida per noi. U cacadiavuli Paul rici: "In tuttu ludà, di sta hè a vulintà di Diu, in Cristu".

Parechje di noi scurdari pi ringraziari Diu per a so grazia è per atti datu à noi. È chì ci vole à mandà à u Signore, è attinzioni di tuttu ciò chì tristu chì succede à noi per a salvezza di a vita, assai nun sacciu. Unni nun avemu 'mparanu a dunca avissi a ringraziari Diu? Vai a ghjesgia, u so babbu spirituali, dicu un serviziu lode, o dormir à l 'Liturgy Divina. Duranti a so leghje una prighera di lode à u Signore, u nostru Diu. Vai, briunava a gioia di u so core di parrini e vin fora Ringraziamu a l 'anima à Diu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.