U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Donna, monastère Santa Maria Iver (Cadiz-u-Don), è a so storia

In u principiu di u XXu seculu, nantu à i spondi di fiume, Temernik vicinu à a cità di Rostov-u-Don fù fundata un cunventu, addivintau in un cortu tempu unu di i capilochi spirituali di u rughjonu. Iddu era distinatu a soffriri tutti i ills chì befell i tèmpii Orthodox in l 'anni, di la ribbillioni, è infini ripigliatu vita Canta primi ind'a so' mura. About ellu u nostru racontu.

Gift Pious avian

In 1903, un riccu marcante di Rostov Samuel Fedorov Ekaterinoslavskoy diocesi offerta una tarra, hè vicinu à a cità di Nakhchivan. Hè stata fatta à a criari cloister, Canta l'una e donne.

Binifatturi cundottu à un rigalu stu ginirusu, sparti di stigghi di u salvamentu di a so anima, è ancu a so brama di lascià a so figliola sidici anni vanu munnu, e sempri a ùacchi chiusi in u munasteru. Una lettera in u quali l 'Rostov-u-Don diocesi, si parrava di lu Sacru synod |, cèrcanu di lu pirmissu di u so apertura.

Principià di custruzzione di u munasteru

In u listessu annu, dopu à l 'parte di tutte e furmalità legale, u futuru stava ricevutu statutu di lingua ufficiali, e si misi a so custruzzione. U Populu ùn hè cunnisciutu s'ellu figlia l'avian parravanu a so voglie à piglià u so velu, o hà cambiatu a so menti, nfacci moglie, cunfortanu u bona procuré sceltu, ma la fimmina, monastère Santa Maria Iver (Cadiz-u-Don), basatu nant'à soldi papashiny accuminciò a raghjone.

U populu si dimustrau nizziarmenti stata chjamata a categoria Fedorov, un binifatturi di i nomi, finanziari u custruzzioni. A so ricunniscenza, ùn deve esse rimarcatu chì, sempre, avian custruitu un munasteru nantu à u territoriu di a prima ghjesgia petra, chê vicinu à a prima cappella di lignu costruiu, è urdinatu per ellu una lista incù l 'icona miraculosa di u Mother iberica di Diu, da a quali deriva u so nomu stava.

A vita di u munasteru in l'anni prima di la Rivuluzzioni

Donna, St. monastero Iver (Cadiz-u-Don) criscia stratèggicu, e da u 1905 hè contu cinquanta surelle, guidatu da Santucci Santucci Anastasia. A la ginirusità di lu mircanti Fedorov addivintau nu bonu esempiu di lucca dunatori, incù fondi chì eranu costruiu un numeru di palazzi, comu a casa di l'abbati e lu muvimentu surella.

Un evenimentu impurtante in a vita di u munasteru pigghiò postu in d 'aostu 1914, quandu, di vultà da un viaghju à u Caucasus, fù visitatu da lu mpiraturi Nicola II e lu figghiu e aredi di lu tronu Tsarevich Alexei. Passa sottu lu cortile di u tempiu di tennis pocu, si prusternonu so sanctuaire menu, è difesu u Liturgy Divina.

Duranti la prima guerra munniali, l 'soru di u munasteru fattu un attu di vera carità cristiana. Iddi èranu pigghiati di l 'aducazzioni di fimmineddi orphaned purtatu da occupatu dâ Pulonia. In lu munasteru ch'elli ùn sò solu inturniatu da u calore è adopru, ma dinù avia a pussibilità di jiri a la scola. Iddi stari ddà nzinu a lu principiu di twenties.

U munasteru, cummirtutu in selhozarteli

L'evenimenti drammatica chì travirsata la Russia in 1917, in a so integralità, è culpitu una femmina, monastère, Iver Santa Maria (Cadiz-u-Don). Tuttavia, à ringrazià à a saviezza di i so Santucci Santucci Anastasia, lu munasteru era capaci à parmetta di circa un altru deci anni. A so cumunità riliggiusi statu riggistratu comu soru selhozarteli, è a frebba hè salvatu da u Chjuditura immediata.

In quiddi anni, li mònachi di u munasteru lanciau un vastu 'attività ecunomica. Hardworking da a natura (a maggiuranza di i mònachi ghjunse da a famigghi di viddani), si aprì per un cortu tempu à una banda è puddaru sine, una panetteria, un bugni è creatu un arburetu ripudiata, u cum'è di u quali ùn hè in lu vicinatu. A inizio fughja, avemu fattu un matrale, induve u pisci allivati è piantò un giardinu rosa.

Anni di u bughjone spirituali è désolation

A fine di stu ecunumia pròspiru vinni a lu 1929. In u statu di un altru campagna di statu contr'à religione, monastère, Iver Santa Maria di e donne (Cadiz-u-Don) fù chjusu. San spizzò, è u so Santucci, è u dopu parechji assistenti pruvatu, è cunnannatu a sei anni in i campi, mandò a Siberia.

All munasteru agricula, da annu à annata à creà i mani di u so mònachi, fù distrutta, è in un cortu tempu à u spaziu vota ciuritura munasteru addivintavanu assai vacante capannone cun erbaccia, lu menzu di cui èranu tempiu tristi rapidamenti, tichja di cùpuli è turri campanellu.

Ripigliu desecrated tèmpii

In lu tardu cumencia u paese acquistatu mumentu, novi tinnenzi Tuning, è Rostov-u-Don diocesi appellu à autorità guvernu cù una dumanda di u ritornu di u territoriu di u munasteru è i so firmati in palazzi, église, mantene.

Quandu, finarmenti, dopu à una longa pèrdita bureaucracy risolta custruttivamenti, è desecrated la vitoria turnaru a la cresia, si messe u prucessu di u so ripresa. Da u 1996, quandu fù stabilitu u capu di u munasteru Santucci Rachel (Kovalev) compie i travagli recette principale.

Fù cunsacratu lu tronu di l 'pianu terra di u tèmpiu, è si subbitu serviziu. Cu l 'avventu di u novu prioress tirminau ricustruzzioni di u web bastimentu, è pigliò u so postu u so santuariu principal - Iver icona di a Mamma di Diu.

Description icona

Santa Maria imagine cullucatu in Rostov-u-Don hè una lista incù icona miraculosa situatu in u Pasquale è datatu XI-XII seculu. Critici attribuisci hè un tipu di suciale Marian, veni cunziddiratu comu lu Hodegetria, chi traduce da greca significa Putevoditelnitsa. Vergine Maria cù u Infant Jesus chidi à pusà à u so ventri. Presa cù a so manu manca, diritta Idda signalisfuttenti à ellu cum'è u solu chjassu chì cunduce à a vita eterna. In stu casu, a manu dritta di u Figliolu eternu, Her inginocchiata in un epressioni di benedizzione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.