Food and drinkRecipes

Ricetta per pezzi di pezzu: questu pezzu dentale pò ancu esse affittu

Saria interesante per calculà quantu variità di pesce com'è in u nostru mondu. Probabilmente, l'enumerazione piglià assai tempu, è una lista exempla listessa di più di una pagina. Ci femminta è manghja i pesci ùn solu di i sfarenti "urighjini" - di l'acqua fresca o oceànica, ma ancu di tene.

U stessu pò esse riferite nantu à a varietà di modi di pisci di coccia - pò esse fritto è furnite in u fornu, utilizzatu per fà sopopi, caldi, tufone, insalate, casserole. Pudete cose nantu à una parrilla o in forma di un kumbabish shish, fretce in una padedda, impruie è ancu manghja prima, in forma di sushi è sashimi.

Se compara tutte e ricchieri è ricette per preparà parechji platti da u pesciu, invece a ricetta pè u pezzu imbruttatu ùn hà alcuni dubbiu diventà u vincitore di una concorsu unica. Stu piscu hè diliziosu è, se prumvencitatu è prucessatu degnu, ponu turnà in un piacatu fabuloso, servitore in i tempi antichi nantu à a tavula solu à u populu reale è reale. Per fà stu miraculu culinariu, duvite esse u primu di tutte e pesce di a maiò alta calidad è frescura, è per quessa l'apparenza di i so scali hè di grande impurtanza. U gustu frescu hè necessariu à esse coperto cù una magre di u mussu di colore transparente, è scale da fà un bellu brillante è luminoso. "Meat" devendia necessàricamente elàsticu, e brani, un coloru rosatu o rosatu, è l'abdomen ùn sia micca inchatu.

Ci hè una gran distavanza per questu tipu di pesci, chì forza furzà a cunducerà à apprezzazione ingudu di fà una ricetta per pezzi di pelle. U so "carne" ùn hè micca dulce cum'è di l'altri pisci, è hà un perfumu, odore peculiar. Per quessa, a preparazione di pike stuffed must be preceded by a preparazione - a carcassu deve esse rinfurzata è siccata, è da intrattenimentu attraversu una buccia di limone, chì rumparà a fragranza di fangu. In più di u gustu, una di e migliori ricetti necessitanti una pagnotta (1 pezzu), un ovu, un oliu vegetale pocu, latti è condimenti, com alli, pepite è verbi.

Eppo, prestu prestitu, aghjunghjatu è sprinkled cù limonu, sprinkled cù spices è insistia, hè necessariu di ridivà di a "pelle", cuncepitu per piglià "stoccatura", è pusendu dinari quandu u riposu hè prontu. Per ripiendu, avete bisognu di piglià un pani e mancianu in u latte, pozzu esercite cun u macinaggiu carnacciu cù a "carne" di u gustativu. U carni piccatu preparatu hè mischieru cù verdi, uovo è cuttici, per pruvà à pricà è vai per a "pelle" di u pesciu. Cumplementu, cum'è a ricetta di u pezzu rii dici , u pezzu pò esse mandatu à un fragnu di furmulaghju fatale è di a meza ora (secondu u grandezza di a carcassa) mandonu u furmagliu. Stu platu hè megliu sirvutu cù freschi è erbe.

Ci hè ancu una altra ricetta, chì, cù l'esekia precisa, permette di creà un pezzu cum'è una piccula pezza in u fornu hè veramente magica. Per fà questu, hà bisognu à fà filettini di pisci (1,8 kg), farina (100 grammi), latte (100 ml), funghi fumati è freschi (100 grammi). Inoltre, allu è cipudine (1 pc.), Anchove (3 pz.), U zadettu di limonu (20 g.) E variate gustatori à u gustu. Prima hè necessariu di vìdiri u latte cù a farina, fritture a cipolla è a cipolla nantu à una padedda, dopu aghjunghje i funghi è l'anchove. Quandu a farina in a lettu altrò, pò esse mischera cù fuddieti è cipudine fugliale, aminatu l'impurtante rillivutu, aghjunghjendu salde è gustatori à u gustu. Dopu chì i greens è u zitellu di limonu si sò aghjuntu à u mischju di riflacciu, ponu esse situatu ind'u quadru à u carcassi di pisci. Allora u piu di l'abdomen di u pesciu deve esse cusì currettamente, a carcassa si deve esse stallata nantu à una stufa di panini è spicchià cù l'aglai spiccizzatu cù spicule è u zucchero di limonu, sprinkle cù l'scorci di mantra. A prussima, a ricetta per pezzi di pezza suggerisce chì mandarà a cucina à u fornu da 40 minuti. Periódica, a paniera deve esse extractata è regnata cù u zuccu. U zucchero di limonu è i greens vi sò un pratiche cusì excellent à stu pranzu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.