News and SocietyNatura

Quale hè un soffiu? A verità tutta di a miracle-bèstie

Cusì, pudete dì cun certezza chì hè l'alce? Eccu una idea chjare - questu hè unu di i canti maiori è più prufani chì vivenu in u fornu russu. Ùn sapete micca? Allora aghjughjessi rapidamente stu zicchinu pocu è scuperta chì tipu di miracle-bèstia si detta darrere stu liste stranu.

Quale hè chjamatu "alce"?

Ùn avemu micca persternu di stà à sente è avviamu avà immediatamente à a materia: l'alzu hè u moose. Sì, hè questu l' animali di l'artodactiti chì havi un arduosu stranu. Era solu in i vechji ghjorni chì e cose eranu assai diferenti, è tutti sapìanu quale era cusì timore.

A cosa hè chì quessa a parola "sucked" ùn pareva strana è incomprensibile. Inoltre, quasi tutti i capisuni sapi da quale hè questu espressione. Vulete sapè quale hè u sicretu? Allora miremu un pocu di a storia è truvate e ricordi di e primi strumenti.

Chì ghjè un aratu è ciò chì hà da fà cù alci?

Per capisce chì questu questu, hè necessariu di cumprenderà u significatu lècu di questa parola. Origine da u nome di l'antica ferramenta di travagliu - un aratu. Allora ci scupritevanu quantu stu apparatu hà vistu.

In u passatu, u soho era chjamatu l'utillita di i vignaghjoli, cù l'aiutu di quali abbinaru a terra. Spessu fu un palmu di lignu, chì avia assai rami in a so fini. Grazzi à questa struttura ramificada, a ghjente hà sappiutu per dissozià a superficia di u tarritoriu, è raccumannava e mancu.

In quantu à i celeri, e persone anu vistu chì i so corne parvenenu a punta di un aratu. Per quessa, annantu à l'annu, sta espressione stanca cun elli, chì significava "avè assai rami o prucessi". À a listessa ora, urigginariamenti a culatta di fama era utilita solu per i masci, perchè e femine ùn anu micca dichjarru grande. Ma annantu à l'annu questu epitetu hè assuciatu cù tutti i raprisentisti di l'spezia.

Perchè u mo circucci?

Allura, ora ca sapemu quale l'alzu hè, parla di perchè ellu bisognu quelle cornelli. Dopu tuttu, hè stata grazia à quelli chì hà ricivutu u so nome culuritu, capaci di sacrughjanu i menti di quelli chì ùn sò micca amici cù u so veru significatu.

Per principià, i corne crescenu à a so grandura massima, quandu u male righjunghji u so seventh-eighth year of life. Per un animali, sò primarmenti un mezzu di difesa, capaci di scantu ancu u più inghjennatu curaggiu. Anu serve ancu com'è un attributu di brutalità, capaci di attraisce l'attenzione di a donna. E i più chjirchjati in un maschile, l'altri i chjappi di simpatia da u so elettu.

Ci hè ancu dettu chì in u invierno l'alce ti fate u corne. Ma prestu prestu in u so locu più in novu. Ùn un passatu d'un annu, cum'è nantu à a testa di l'animali, sò largi rami "alci".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.