GirateIndicazione

Quartieru tedesco naziunale di u Territory Altai: amministrazioni, paesi

Tedesco quartieru naziunale di u Territory Altai ogettu in casa à Mennonites in u principiu di u XVIII seculu. I membri di sta cumunità riliggiusi vìnniru spissu custrittu a lassari lu so casi in ricerca di nu postu unni nun si pò Pirsicutò. In u nostru tempu, in una piccula parti di lu cuntìa campà i discendenti di li primi abbitanti di Mennonites tedesco.

Mennonites

Sta cumunità prutistanti religiosa, furmati in u Paesi Bassi in u principiu di seculu XVI. Hè basata nantu à neprotivlenchestvo chi iddu stissu manifests in lu rifiutu di pigghiari i braccia, è ancu di più tantu à aduprà contr'à altre persone.

Ci si pare chì Menno Varvajanni, fundatore di u corsu, deve esse assai di piace, o, armenu, si deve avè u rispettu di pappajaddu a lotta, ma in realtà tuttu hè sfarente. Hard-travagghiatura e Mennonites pace-amare rifiutò a jiri a l 'asèrcitu, ca arrabbià u puteri, è quandu a evitari la leva militari era impussibile, ija a tutta a cumunità è tramutata à un altru paese.

A prima onda di migranti successa à i 50 anni di u XVI u seculu, quand'elli sò custretti à fughje da a persecuzione di l'Inquisizioni. U Mennonites Russian ghjunse à l 'invitu di Catherine II a la fini dû XVIII sèculu. Eranu 228 famiglie, chì sò isciutu da tutti i militari è servizio civili, pensa più cà 60 ettare di terra ognunu.

A prima fù abitata Chortitza culunia, puis quartieru Tuerto, è à u principiu di u parte XIX seculu, di a famiglia, chì hè a ddu tempu assai, si n'andò a Siberia, unni vinni appressu struitu quartieru naziunale francese di u Territory Altai.

District Education

Quandu in u 1907, 3 rapprisintanti da 180 famiglie si n'andò à neguzià per Stolypin, à dumandassi la pussibilità di muvimenti di più cà 800 parsoni in Siberia, nimu pudia aghju pensatu chi sta riggiuni autònuma vi cresce in lu futuru.

Nicola II stessu annincatu per tedeschi Mennuniti 60.000 ettari di terra in u pattu ca si faciani è piglià cura di lu, è tandu durante 1908-1910, ci era un stabilimentu di u spaziu, mis.

In 1927, i dicisioni di u Cumitatu Executive Central statu organizatu da u District National tedesco di u Territory Altai cù i centri amministrativi in cun. Halbstadt (1908 cunzunantali). In 1938 fù indipindenza, ma fù guarita da u dicretu di u Supreme Soviet di Russia in 1991, in u listessu e fruntiere, induve era.

Tudischi indigena, i discendenti di u prima Mennuniti, lassaru stu locu in 90 anni, è oghje hè in casa di più chè 50% Russian, 40% di Russified tedeschi è 10% - 'autri nazziunalità.

Tedesco, village, national, in a regione Altai, inseme un cuntu novu per appena più di 17 mila. Man.

County Economy

Più di a pupulazioni hè impastughjata in agricultura è addivà bestiame. U quartieru hè u pressure Scurcola paese postu: u 1432 chilomitri quatrati di tarri héraut make up 1243 chilomitri quatrati. Ragione di u so statutu spiciali di quartieru naziunale francese di u Territory Altai riceve finanzamenti da a Germania è u amministrazione regiunale. Per esempiu, cù u so aiutu in più di u passatu 20 anni hè custruitu una nova casa, incù un tutali di 168 appartamenti, carne, casgili è mulinu.

U principale culturi cultivata in a provincia - un granu è pianta, ligumi, è foraggi. U quartieru hè a so mulinu oliu, un brasserie, negozio, salsiccia et 3 latterie.

pupulazzioni

Intrata di u paesi sò sfarenti bè-lieu, ancu fatte-, iddi hannu assai di verde, è una bella orti, fronte. Per esempiu, Podsosnovo (Altay, Tedesco quartieru National) - hè a cità più attivi. Fundata in u 1894, u paese addivintau nu postu di resettlement di tidischi da u rughjonu Volga, chi ùn hannu paese abbastanza per ognunu.

Sfurtunatamente, u evenimenti in Russia dipoi u principiu di a rivuluzione finu à u 1991, hà purtatu à u fattu chì da vivant à sti parti sinu à u 1917 circa 70.000 òmini tedeschi da avà guasi à nimu manca. Esodu cuminciò à l 'anni '90, quandu a maiò parti di la pupulazzioni corsi era andatu à a so patria, storico, è cumpusizioni etniche cambiatu drammaticamènti trova.

Lu stissu vali à u paesi di Campu (Altai Territory, u District National tedesco). Hè stata fundata da li rapprisintanti di i cumunità Mennuniti in u 1908. A ddu tempu, si era na pupulazzioni di sulu 119 pirsuni, e stabbirmenti cresce in numari nzinu a lu principiu di 90. Dapoi u 1999, u numeru di persone hè avìssiru, per via di a so migrazzioni a Germania.

A data, l 'amministrazzioni di lu District National tedesco di u Territory Altai, situata in u paesi di Halbstadt, prupone di vendita case di abbitanti. costu mediu di casi privati in grandi cità, comu a curcari, Podsosnovo, lu centru amministrativu è altri spesi 300 000 rubles. Stu prezzu hè duvuta a lu fattu ca cità sò armati cù chauffage cintrali e Bollard, sò lingua italiana, Herrenfriseure, culturale e istituzioni a finanza.

infrastruttura riva

paesi tedesco District Altai incù una striscia pò esse chjamatu. Iddi sò tantu almanaccatu bè, chì sò di più cum'è una spezia-size cità europea. Casi ogni paisi havi na squadra è una scola, un spitali in i paesi di Cusack, un polyclinique in Halbstadt.

Prima di l 'onda di migrazzioni in lu 90 in u rughjonu vissi a cultura è tradizione tedesca, ci era un giurnale in inglese. Hè s'arricorda publicatu in Russian, comu li tudischi ca si trasfirìu quì da Kazakhstan, sò Russian-lusso.

In u paisolu ci hè una Field Center tedescu, chì ricevi i festival, chì sò invitati friquenti 'artisti da a Germania.

salentini

S'arricorda, u riva tedesco migrate quelli chì vulete à riceve u so statutu particulare di u so locu cù l 'uccasioni di prumove migrazzioni a Germania, ma vene è quelli chì vulete, turnarà di l' Europa.

A quessu hè particularmenti lingua, cum'è u so cunnissioni di Girmania, unni eranu i figlioli e figliulini, m'aiuti fiatu i vechji usi di tidischi nativu in paesi lucali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.